وقتی برای مهاجرت همه چیز را فروخته‌اید و باید جایی برای اقامت پیدا کنید

مهاجرت دردسرهای زیادی دارد، از استرس، مشخص نبودن آینده و هماهنگی‌های لازم تا مدیریت کردن منابع مالی کار بسیار سختی است.

اما اگر راه هرکدام را بلد باشید و برای هرکدام سراغ یک راه‌حل تخصصی در زمینه خودش بروید، برنامه‌تان با آرامش بیشتری جلو می‌رود.

فرض کنید تمام پلن‌های خود را ریخته‌اید و الان در مرحله آخر مهاجرت ایستاده‌اید، یعنی همه وسایل خانه و حتی بعضا خود خانه را فروخته‌اید و باید چندروز یا چند ماه دیگر عازم کشور جدیدی که برای خود انتخاب کرده‌اید شوید. حالا در این چند ماه باید کجا ساکن شد؟

اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران چیست؟

در مدتی که تقریبا از همه نظر آماده مهاجرت هستید یک بازه زمانی‌ای به‌وجود می‌آید که شما خانه و وسیله رفاهی خود را ندارید اما به جایی برای حداقل یک ماه یا چند ماه برای یک اقامت مناسب نیاز دارید.

قطعا چون هزینه‌های زیادی در این راه متحمل شده‌اید دیگر رهن یا اجاره سالانه یک خانه به درد شما نمی‌خورد. چون اولا هزینه رهن بسیار بالاست و دوما زمان اقامت شما نامشخص است. شاید مجبور شوید هزینه یک سال رهن آپارتمان را بدهید اما فقط چندماه دیگر کارتان درست شود و ضرر کنید.

یکی از بهترین روش‌ها برای حل این مشکل اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران است.

این مفهوم جدید اما جاافتاده است و برای کسانی که نیت مهاجرت از ایران را دارند بسیار مناسب است. چرا؟

 

مدت اقامت دلخواه

همه می‌دانیم که کارهای مهاجرت زمان خیلی مشخصی ندارند و ممکن است شما بعد از فروش خانه خود ندانید قرار است تا چه زمانی در شهر خود همچنان ساکن بمانید.

شاید هم همه چیز مشخص باشد و فقط به اقامت یک تا چندماهه در تهران نیاز داشته باشید.

برای همین می‌توانید سراغ اجاره ماهانه آپارتمان مبله بروید و زمان اقامت هم دست خودتان باشد. می‌توانید برای یک ماه خانه‌ای در تهران اجاره کنید که هم داخل آن راحت باشید و حس خانه خودتان را بدهد و هم زمان تحویل واحد دست خودتان باشد. یعنی اگر بعد از یک ماه بتوانید باز هم تمدید کنید و اگر هم که کارهایتان درست شده باشد، واحد را بعد از یک ماه تحویل دهید و فقط هزینه همان مدت را پرداخت کنید.

اگر به‌‌جای اجاره ماهانه سراغ رهن یک آپارتمان بروید در هر جای تهران با قیمت‌های نجومی مواجه می‌شوید که از لحاظ مالی خیلی شما را عقب می‌اندازد. همچنین اقامت سالانه به‌درد شما نمی‌خورد و عملا ضرر کرده‌اید.

اگر هم بخواهید سراغ اقامت در هتل بروید با هزینه بیشتر و راحتی کمتر روبه رو می‌شوید که در ادامه توضیح می‌دهیم.

آزادی بیشتر در مقایسه با اقامت در هتل

امکانات هتل و قوانین آن برای اقامت‌های کوتاه‌مدت و چنروزه مناسب است. هتل را می‌شود برای سفر انتخاب کرد اما برای اقامت ماهانه  به دو دلیل زیر خسته‌کننده است.

۱. قوانین مشخص

تمامی هتل‌ها قوانین مشخصی برای زمان صرف وعده‌های غذایی و ساعت رفت‌وآمد دارند. با این شرایط برای اقامت ماهانه دست‌وپای شما بسته می‌شود و ممکن است خسته شوید. شاید بتوانید یک ماه را در هتل تحمل کنید اما اگر نیاز به تمدید اقامت داشته باشید فکر نمی‌کنم بتوانید با قوانینی به‌جز قوانین زندگی خودتان دوام بیاورید و از هتل زده می‌شوید.

اما با اجاره ماهانه آپارتمان مبله یک واحد دربست در اختیار شماست و قوانینی برای صرف غذا و رفت‌آمد ندارید. درست است که بیشتر ساختمان‌ها نگهبانی دارند و منظور از کم بودن قوانین کمبود امنیت نیست بلکه آزادی عملی است که هنگام اقامت در آپارتمان مبله دارید. می توان گفت احساس می‌کنید در خانه خودتان هستید فقط شکل و رنگ‌وبو و محل آن عوض شده.

۲. ماندن در یک اتاق یا یک واحد کامل

با اجاره آپارتمان مبله شما یک خانه کامل را تحویل می‌گیرید. یک واحد مبله با آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام و اتاق خواب، وسایل آشپزی، لباسشويی، اتو و…چیزی که با اقامت در هتل اتفاق نمی‌افتد. شما با اجاره هتل یک اتاق تحویل می‌گیرید. برای مثال آشپزخانه‌ای برای غذای خانگی درست کردن در اختیار ندارید و خیلی فضاهای دیگری که برای اقامت ماهانه به آن نیاز پیدا می‌کنید. را در اختیار ندارید.

شاید سرویس‌دهی و وسایل هتل شیک باشد اما در طولانی مدت وقتی در ذهنتان پر از دغدغه و مشکلات مهاجرت است نیاز به خلوت و اختیار عمل بیشتری دارید.

پیدا کردن یک واحد مبله شیک و تمیز در تهران هم کار سختی نیست.

وجود تمام وسایل رفاهی در آپارتمان

اگر به یک میز تحریر برای کارهای اداری، به یک اتاق برای خلوت کردن، به یک آشپزخانه برای غذای خانگی خوردن نیاز دارید با اجاره آپارتمان مبله به آن می‌رسید.

همچنین اگر مجبور هستید وسایل زیادی با خود مثل چمدان‌های لباس را بیاورید، در آپارتمان‌های مبله تهران کمد برای نگهداری آن‌ها وجود دارد. این‌جوری جلوی چشمتان نمی‌ماند و می‌توانید روی کارهایتان تمرکز بهتری کنید.

 

بهترین راه برای زوج‌هایی که همزمان مهاجرت نمی‌کنند

یکی دیگر از دغدغه زوج‌هایی که سفر می‌کنند این است که معمولا یکی از آن‌ها زودتر باید مهاجرت کنند و دیگری کمی بعد امکان رفتن را دارد. یا یکی از آن‌ها برای کارهای مالی و مدیریت آن دیرتر سفر می‌کند.

گاهی در این شرایط ماندن در خانه اقوام یا دوستان سخت است. این زمان بسیار حساس است و شما باید وقت و هزینه خود را مدیریت کنید.

گاهی به یک جای خلوت و بی‌سروصدا و آزادی عمل خودتان نیاز دارید و نمی توانید در خانه دیگران بمانید.

همچنین شاید خانه دوستتان جای چمدان‌های شما را نداشته باشید یا معذب باشید اما هزینه اجاره یک خانه دیگر هم نداشته باشید. بهترین کار این است به اجاره کوتاه‌مدت آپارتمان مبله فکر کنید.

اگر آدم سخت‌پسندی هم باشید که بسیار روی نظافت حساس است ماندن در خانه دیگری برایتان شبیه کابوس می‌شود.

پس می‌توانید یک واحد مبله آماده را با وسواس و سختگیری نسبت به تمیزی بپسندید و آن را اجاره کنید.

اینجوری هم آرامش شما در این بازه زمانی حساس تامین شده، هم کارهایتان سریع‌تر پیش می‌رود و هم هزینه بالایی هم متحمل نشده‌‌اید.

همچنین بیشتر اقامت‌های ماهانه سایت تهران مبله تخفیف‌دار هستند و نسبت به اقامت‌های کوتاه‌مدت تخفیف‌های بیشتری می‌خورند.

پس می‌توانید از این گزینه هم استفاده کنید.

 

 

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.