هتل ونوس پلاس یا هتل پارسیان آزادی خزر چالوس؟

چالوس به خاطر موقعیت جغرافیایی و برخورداری از فضاهای طبیعی و بکر هر ساله میزبان گرشگران بسیاری است. این شهر که در استان مازندران قرار دارد، از هتل‌های خوبی نیز برخوردار می‌باشد که زبانزد عام و خاص هستند. هتل‌هایی که در این شهرستان قرار دارند به خوبی نیاز میهمانان را فهمیده‌اند و در جهت رفع‌ آن‌ها تلاش کرده‌اند. در ادامه قصد داریم به مقایسه هتل ونوس پلاس چالوس با هتل پارسیان آزادی خزر چالوس بپردازیم.

دو هتلی که در ادامه از آن‌ها بیشتر خواهید خواند، از معروف‌ترین هتل های چالوس می باشند که بسیار مورد تحسین عموم افراد قرار گرفته‌اند. پس بد نیست بیشتر با آن‌ها آشنا شویم.

درباره هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس از محیطی دنج و باصفا برخوردار است، که می‌تواند حس وحال سفرهای شمال دوران کودکی را برای شما زنده کند. این هتل به خاطره‌های ساده و فراموش‌شده‌ای چون لذت میل غذایی سنتی در دل طبیعت یا صرف استکانی چای دبش در حین شنیدن صدای پرندگانی، جانی دوباره می‌بخشد.

در میان دو شهر پرگردشگر نمک‌آبرود و چالوس، اقامتگاه ۵ ستاره‌ای وجود دارد که با داشتن مناظر طبیعی خود، سالیان سال است که از گردشگران پذیرایی می‌کند. هتل خزر امروزه جزو گروه هتل های پارسیان محسوب می‌شود.

واحدهای اقامتی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس سابقه‌ای بیش از ۴۰ سال دارد. این هتل با اصل و نسب، در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد. باتوجه به موقعیت مکانی خاص هتل، توجه بسیاری از توریست‌ها و مسافران به آن جلب شد. از گذشته تاکنون، هتل بازسازی گشت و آخرین بازسازی هم در سال ۱۳۹۵ در واحدهای اقامتی هتل با هدف خدمت‌رسانی بهتر صورت پذیرفت.

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس بطور کلی از ۱۶۴ واحد اقامتی مجهز برخوردار است. هتل ارائه‌دهنده امکاناتی شامل یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی جداگانه در واحدهای اقامتی خود است. تلویزیون‌هایی که در واحدها موجود هستند، به شبکه پخش فیلم اتصال دارند و میهمانان در اوقات فراغتشان، می‌توانند به تماشای برنامه‌های این شبکه بنشینند.

 

امکانات و خدمات رفاهی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

امکانات رفاهی متعددی چون کافی‌نت، خودپرداز، فروشگاه، جکوزی، سالن بیلیارد، مرکز خرید و سیستم تهویه مطبوع باعث شده، تا این هتل بیش از سایر هتل‌ها مورد توجه گردشگران قرار بگیرد. هتل از پارکینگی با ظرفیتی معادل با ۱۶۰ خودرو در محیطی ایمن و مناسب برخوردار است.

از دیگر امکانات و خدمات رفاهی این هتل استثنائی می‌توان به روم سرویس، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، محوطه بازی‌های ویدئویی، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات پزشکی، دستگاه واکس کفش، آتلیه، اتاق چمدان، خدمات باربری، خشک‌شویی، بیدارباش، خانه‌داری و خدمات برای معلولین عزیز اشاره کرد.

درباره هتل ونوس پلاس چالوس

از سال ۱۳۹۶ این هتل زیبا با چشم‌انداز زیبا رو به طبیعت سرسبز در استان مازندران شروع به فعالیت کرد. هتل دارای ۱۳ طبقه بوده که در میان جنگل‌‌هایی سرسبز و خرم لانه کرده و از واحدهای اقامتی شکیل رو به جنگل و دریا و امکانات تفریحی متعددی شامل: سالن بیلیارد، چای‌خانه سنتی، سالن ورزشی، گیم ‌نت، کافی‌شاپ و پارکینگی رایگان برخوردار است. بدون شک با اقامت در این هتل آرامش دوباره را بدست خواهید آورد.

این هتل دارای بنای مدرنی بوده و از واحدهای اقامتی مجلل و مجهزی برخوردار است. پیاده‌روی در فضای سبز و دوست‌داشتنی این هتل هر مسافری را جذب زیبایی‌های نامحدود این منطقه می‌کند. علاوه بر این موارد، نزدیکی این هتل به مرتفع‌ترین تله کابین نمک آبرود را می‌توان از مزیت‌های این هتل دانست. همین موقعیت مکانی هتل ونوس پلاس است که باعث شده برخی گردشگران به مهمانان همیشگی این مکان تبدیل شوند.

امکانات عمومی هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ارائه‌دهنده مجموعه‌‌ای از بهترین امکانات و خدمات به میهمانان خود است. پرسنل مجرب این هتل جهت پذیرایی از مهمانان آموزش حرفه‌ای دیده‌اند و خدماتی باکیفیت بالا، در حد و اندازه هتل‌هایی خوب به مهمانان ارائه می‌دهند. پارکینگ مسقف و غیر مسقف برای آن‌ گروه از میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، در محوطه هتل فراهم شده است.

تسهیلات ارائه‌شده در قسمت لابی شامل مواردی چون: تاکسی‌سرویس و خدمات خشک‌شویی، لباسشویی و آسانسور است. البته باید بدانید هریک از موارد فوق شامل پرداخت هزینه جداگانه می‌باشد. امکانات دیگری که در این هتل وجود دارد عبارت‌اند از: روم سرویس، اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی، خشک‌شویی و لباسشویی، انبار چمدان و روزنامه در لابی. شایان ذکر است در زمان اقامت در هتل ونوس پلاس چالوس حیوانات خانگی را نمی‌توانید به داخل ببرید. برای مسافران عزیزی که مشکلات جسمانی دارند امکانات مطلوبی فراهم شده است.

 

واحدهای اقامتی و امکانات اتاق‌ های هتل ونوس پلاس چالوس

از جهت تعداد گزینه‌های اقامتی گوناگون برای انتخاب، هتل ونوس پلاس چالوس ارائه دهنده اتاق‌ دو تخته توئین و اتاق دو تخته دبل با ویو رو به دریا و جنگل است تا سوئیت‌ یک خوابه جونیور و سوئیت‌ یک خوابه رویال. شما از این بابت هیچ کمبودی را در این هتل حس نخواهید کرد.

در ضمن واحدهای اقامتی این هتل دارای دیزاین داخلی زیبا با چیدمانی شکیل و امکانات رفاهی مناسب می‌باشند. از امکانات رفاهی که اتاق‌های این هتل دارد، باید به تختخواب‌‌های نرم و راحت، سیستم تهویه‌ مطبوع، یخچال، تلویزیون، کاناپه، میز آرایش، تلفن، نمازخانه، گاوصندوق سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع اشاره کرد.

حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز دارای امکاناتی است که عبارتند از دوش، سشوار و لوازم بهداشتی. از امکانات ویژه‌ای که سوئیت‌های رویال هتل ونوس پلاس دارند، باید از وان جکوزی گفت که امکان استراحت و دستیابی به آرامشی خاص را برای گردشگران فراهم می‌سازد.

تفاوت اصلی هتل ونوس پلاس با هتل پارسیان آزادی خزر چیست؟

صبحانه به‌صورت رایگان و بطور سلف‌سرویس، در رستوران هتل پارسیان آزادی خزر ارائه می‌شود. از دیگر گزینه‌های غذاخوری رستوران بنفشه بوده که لذیذترین غذاها را به مسافران هتل ارائه می‌دهد. برخلاف هتل پارسیان، هتل ونوس پلاس از یک رستوران برخوردار بوده که البته در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای مهمانان سرو می‌شود.

 

 

جمع‌بندی

در این مقاله بطور مفصل به مقایسه هتل ونوس پلاس با هتل پارسیان آزادی خزر چالوس پرداختیم. با امکانات و واحدهای اقامتی هر یک آشنا شدیم و از تفاوت‌های هریک گفتیم. امیدواریم این مقاله کمک کرده باشد تا در سفر بعدی‌تان به چالوس گزینه اقامتی مناسب را انتخاب کنید و سفر خاطره‌انگیزتری را بسازید.

گرفته شده از ایران هتل آنلاین

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.