تور فرانسه و تور یونان

تور فرانسه

فرانسه یکی از زیباترین کشورهای گردشگری جهان شناخته می‌شود به همین دلیل تور پاریس خصوصا تور شهر پاریس بسیار پرطرفدار می باشد . فرانسه از اعضای اتحادیه اروپا است و پس از کشور آلمان، دومین کشور پر جمعیت قاره اروپا حساب می‌شود. کشور فرانسه با سواحل خیره‌کننده در جنوب، مکان‌های مناسب کوهنوردی و اسکی در کوه‌های آلپ و قلعه‌های افسانه‌ای در شمال، برای هر سلیقه‌ای جذابیت دارد. فرانسه همچنین چهارمین کشور دارای بیشترین میراث جهانی در یونسکو است و دارای ۴۴ مکان تاریخی است که می‌توانید در طول سفر به فرانسه از آنجا دیدن کنید. به پاریس سفر کنید مناظر زیادی برای دیدن، کارهای زیادی برای انجام دادن و غذاها و نوشیدنی‌های لذیذی برای مصرف وجود دارد!

 

آب و هوای فرانسه و زمان مناسب تور فرانسه

به طور کلی آب و هوای فرانسه معتدل و اقیانوسی است. هرچه به سمت شمال فرانسه حرکت کنید، بیشتر از هوای معتدل می‌توانید استفاده کنید. از طرفی با حرکت به سمت جنوب فرانسه آب و هوای مدیترانه‌ای را تجربه خواهید کرد.غرب فرانسه نیز به دلیل این‌که با اقیانوس اطلس هم مرز است، از هوای اقیانوسی برخوردار است. این درحالی است که سمت غرب فرانسه به دلیل مجاورت با کوهستان، آب و هوای کوهستانی دارد. در تور فرانسه با جاذبه های متعدد این کشور از جمله با سواحل خیره‌کننده در جنوب، مکان‌های مناسب کوهنوردی و اسکی در کوه‌های آلپ و قلعه‌های افسانه‌ای در شمال، و سایر دیدنی های فرانسه برای هر سلیقه‌ای چیزی جهت تجربه وجود دارد.

اقامت فرانسه

نحوه دریافت مجوز اقامت فرانسه

اگر بیش از 3 ماه به مهاجرت به فرانسه فکر می کنید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که برای ویزای طولانی مدت معادل اجازه اقامت یا اجازه اقامت فرانسه اقدام کنید.

اما چگونه می‌دانید که به ویزای طولانی‌مدت معادل مجوز اقامت یا اجازه اقامت معمولی نیاز دارید؟ و چگونه و چه زمانی برای اینها اقدام می کنید؟ برای کمک به شما در پاسخ به این سؤالات، همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید به اشتراک می گذاریم:

چه کسی به اجازه اقامت فرانسه نیاز دارد
Visa de Long Séjour – Titre de Séjour (VLS-TS) چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد
نحوه دریافت مجوز اقامت فرانسه Carte de Séjour
نحوه دریافت کارت اقامت فرانسه Carte de Résident (راه شما برای دریافت اقامت دائم)

اساساً سه نوع ویزای اقامتی در فرانسه وجود دارد و افرادی که قصد اقامت فرانسه را دارند می بایست یکی از این سه نوع ویزای فرانسه را دریافت کنند:

  • ویزای کوتاه مدت فرانسه

این ویزا به مدت سه ماه یا کمتر اعتبار دارد. این ویزا برای مقاصد گردشگری، سفرهای کاری، تحصیل کوتاه مدت، ملاقات با خانواده، مراقبت های پزشکی و اهداف کوتاه مدت مرتبط با کار صادر میشود.

  • ویزای طولانی مدت موقت (VLS-TS)

ویزای طولانی مدت موقت (VLS-TS) تا یک سال معتبر است. این ویزا برای کار موقت در فرانسه، دوره های تحصیلی کوتاه مدت (دوره های 3 تا 6 ماهه)، و موارد خاص مانند ارائه خدمات داوطلبانه در اروپا صادر میشود.

  • ویزای طولانی مدت (visa de long séjour)

ویزاهای عمومی فرانسه برای اقامت طولانی مدت بیشتر از یک سال است. این ویزا برای مقاصد کاری (کارکنانی که یک پیشنهاد شغلی از کارفرمای فرانسوی دارند) ، تحصیلی یا خانوادگی صادر میشود.

برای اخذ تابعیت یا شهروندی فرانسه بعد از ۵ سال اقامت در این کشور میتوان اقدام کرد. تابعیت فرانسه به شما حقوق اضافی مانند حق رای و حق داشتن پاسپورت فرانسوی می دهد.

با هر روش اقامتی که به فرانسه مهاجرت میکنید باید حداقل ۵ سال در این کشور باشید و حداقل سه سال را شاغل بوده و مالیات پرداخت کنید. همچنین در زمان درخواست تابعیت، زبان فرانسوی را آموخته باشید تا واجد شرایط اخد تابعیت فرانسه باشید.

اقامت فرانسه خود حمایتی

سرمایه گذاران خارجی که تمایل دارند در کشور فرانسه سکونت داشته باشند و از این طریق پاسپورت فرانسه را دریافت نمایند باید برای یکی از شرایطی که در زیر بیان می داریم اقدام نمایند:

  • سرمایه گذاری به صورت شخصی
  • ثبت شرکت در کشور فرانسه
  • از طریق خرید حداقل 30 درصد از سهام یک شرکت در کشور فرانسه

شخصی که برای مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری تمایل دارد، همچنین نیاز است شرایطی که در زیر بیان داشته می شود را داشته باشد:

  • تعهد به حفظ سرمایه گذاری در کشور فرانسه حداقل به مدت 4 سال
  • سرمایه گذاری حداقل به مبلغ 300000 یورو در بخش های ملموس و یا غیر ملموس
  • استخدام فرد فرانسوی

ویزایی که از طریق سرمایه گذاری در فرانسه داده می شود حداکثر یک ویزای ۴ ساله است که بر اساس طرح تجاری مشخص شده برای این برنامه سرمایه گذاری، مشخصات آن و مدت برنامه آن متفاوت خواهد بود. از طریق این ویزای سرمایه گذاری، همسر و فرزندان وابسته به شخص سرمایه گذار در کشور فرانسه، می توانند در طول مدت اقامت، شخص سرمایه گذار را همراهی کنند.

برای تماس با موسسه شمیران گشت با شماره های زیر تماس بگیرید:

02126353453

02126353667

 

تور یونان آتن

کشور یونان در جنوب شرقی اروپا و در جنوب شبه‌جزیره بالکان قرار گرفته است و مهد تمدن در غرب شناخته می‌شود. بسیاری از افراد یونان را با فلاسفه بزرگ، بازی‌های المپیک، جزایر بی‌شمار، دریاها و جزایر شگفت‌انگیز آن می‌شناسند. مساحت یونان ۱۳۱۹۵۷ کیلومتر مربع است و نقطه اتصال سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا به شمار می‌رود؛ همچنین از شمال با کشورهای بلغارستان، آلبانی و مقدونیه همسایه و کشور ترکیه نیز در شرق یونان واقع است و دارای مرز زمینی از طریق شهری به نام ادرنه با یونان است. دریای اژه در جنوب و شرق یونان قرار دارد و دریای یونان نیز در قسمت غربی یونان واقع شده است. یونان در ناحیه‌ای کوهستانی قرار دارد و تنها ۲۸ درصد از زمین‌های یونان قابل کشت هستند.

محل قرارگیری یونان تأثیر بسزایی در توسعه این سرزمین داشته است. یک‌پنجم مساحت یونان را جزایر آن تشکیل می‌دهند و مساحت کل آن از نظر اندازه با انگلیس قابل مقایسه است. یونان بین ۱۲۰۰ تا ۶۰۰۰ جزیره دارد؛ در این میان در ۱۶۶ تا ۲۲۷ جزیره آن افراد سکونت دارند. بعضی از جزایر شرقی یونان فقط چند مایل با سواحل ترکیه فاصله دارند. همچنین، درگذشته به دلیل خشک بودن مناطق وسیعی از یونان، جمعیت زیادی به گوشه‌ و کنار جهان مهاجرت می‌کردند و امروزه یونانیان فراوانی در مناطق مختلف جهان ساکن هستند.

آتن پایتخت یونان است و در تور یونان شما وارد کشور باستانی با آثار تاریخی و مناظر طبیعی زیبا خواهید شد. از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی شهر آتن می‌توان آکروپولیس و میدان سینما گما را نام برد. بهترین زمان برای سفر به شهر آتن بهار، اواخر تابستان و اوایل پاییز است، زیرا آتن تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های سردی دارد.

 

تور تسالونیکی

یک شهر بندری یونانی در خلیج ترمائیک دریای اژه است. شواهدی از تاریخ روم، بیزانس و عثمانی، به ویژه در اطراف آنو پولی، باقی مانده است. خرابه‌های کاخ قرن چهارم امپراتور روم گالریوس شامل روتوندا است که هم کلیسا و هم مسجد بوده است. بخش عمده ای از مرکز شهر در آتش سوزی بزرگ سال 1917 ویران شد. شهر بازسازی شده قرن بیستم دارای طرح مدرن اروپایی است.

تسالونیکی که در سال 316 قبل از میلاد تأسیس شد و به نام خواهر اسکندر مقدونی نامگذاری شد، پس از 146 مرکز استان روم مقدونیه بود. به عنوان یک ایستگاه نظامی و تجاری در Via Egnatia، که از دریای آدریاتیک از شرق تا بیزانس (یعنی قسطنطنیه) امتداد داشت، در امپراتوری روم اهمیت زیادی پیدا کرد.

استان تسالونیکی به غیر از یک شهر مدرن و جالب، زیبایی‌های طبیعی زیادی دارد: در تور یونان آتن تسالونیکی از سواحل شنی طولانی در جنوب، در مسیر هالکیدیکی، تا مناطق کوهستانی و دریاچه‌های منزوی دیدن کنید . در سمت شمالی تسالونیکی، کوه هورتیاتیس نیز وجود دارد.

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.