خرید بیمه مسافرتی کانادا + بهترین سایت خرید بیمه

اگر قصد سفر به کشور کانادا را کرده باشید، احتمالا به کلمه «بیمه مسافرتی کانادا» برخورد کرده‌اید. اما بیمه مسافرتی کانادا چیست و چرا باید آن را داشته باشیم؟ ما در این مقاله به زبانی ساده و روشن این موضوع را برای شما توضیح داده‌ایم. پس اگر می‌خواهید با این بیمه و نحوه دریافت آن بیشتر آشنا شوید، حتما با ما همراه باشید.

بیمه مسافرتی کانادا چیست؟

ابتدا بگذارید شما را با بیمه مسافرتی کانادا آشنا کنیم. بیمه مسافرتی یک نوع بیمه برای افرادی است که می‌خواهند به کشور کانادا سفر کنند. این بیمه به مسافر کمک می‌کند تا در مقابل هرگونه خسارت و صدمه‌ای در مسافرت خود محافظت شود. در واقع این بیمه شامل مواردی از قبیل مشکلات پزشکی و اضطراری، مشکلات مربوط به بلیت و پرواز و از دست دادن وسایل مسافرتی می‌شود. برای خرید بیمه مسافرتی نیز بهتر است ابتدا شرایط و مزایای گزینه‌های خود را بررسی کنید و سپس بر اساس آن تصمیم بگیرید. در ادامه مواردی را برای شما مطرح کرده‌ایم که می‌تواند شما در انتخاب بیمه مناسب راهنمایی کند.

 

با توجه به اینکه پوشش‌ بیمه‌های درمانی مانند تامین اجتماعی و… در کانادا معتبر نیستند، بهتر است که برای سفر به این کشور بیمه درمانی داشته باشید. از طرفی بیمه مسافرتی تنها معطوف به موارد سلامت و درمان نمی‌شود و تمام جوانب سفر شما را تحت پوشش خود در می‌آورد. همچنین اگر برای دریافت ویزا برای سفر به کانادا اقدام کنید، یکی از مدارکی که برای دریافت ویزا به آن نیاز دارید، بیمه مسافرتی کانادا است؛ بنابراین دریافت این بیمه و استفاده از آن اهمیت بالایی در سفر به کشور کانادا دارد.

بیمه مسافرتی چه خدماتی به ما ارائه می‌دهد؟

همان‌طور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، بیمه مسافرتی کانادا موارد مختلفی را شامل می‌شود که تنها به موارد درمانی معطوف نمی‌شود. در این بخش موارد تحت پوشش بیمه مسافرتی کانادا را برای شما شناسایی کرده‌ایم.

·       دندان‌پزشکی:

یکی مهم‌ترین و محبوب‌ترین مواردی که تحت پوشش بیمه مسافرتی کانادا قرار دارد، پوشش دندان‌پزشکی است. مسافران می‌توانند با استفاده از این پوشش هزینه دندان درد، درمان عفونت و کشیدن دندان را جبران کنند.

·       هزینه دارو:

یکی دیگر از مواردی که تحت پوشش درمانی کانادا به شما پرداخت می‌شود، هزینه دارو در صورت نیاز است. یعنی اگر شما طبق نسخه معتبر نیاز به دارو داشته باشید، بیمه مسافرتی هزینه آن دارو را برای شما تقبل می‌کند.

·       سفر یکی از اعضای خانواده به مقصد در صورت نیاز:

فرض کنید شما به کانادا سفر کردید و بیمار شدید و نیاز به حضور یکی از اعضای خانواده در کنار خود داشتید. در این صورت با استفاده از بیمه مسافرتی کانادا می‌توانید یکی از اعضا را با هزینه بیمه‌گذار به کانادا بیاورید تا در کنار شما باشد.

·       پرداخت هزینه پزشکی و بستری:

اگر در سفر اتفاقی برای شما بیافتد و در بیمارستان بستری شوید، بیمه‌گذار موظف است تا هزینه درمان و بستری شما را به بیمارستان پرداخت کند. استفاده از خدمات درمانی کشور کانادا به شدت پرهزینه است؛ بنابراین داشتن بیمه مسافرتی کانادا برای این شرایط می‌تواند بسیار مفید باشد.

·       مفقود شدن وسایل:

همان‌طور که اشاره کردیم، بیمه مسافرتی کانادا تنها مربوط به هزینه‌های درمان و سلامت نیست، بعضی بیمه‌های مسافرتی در کانادا در صورت گم شدن وسایل، وجه نقد معادل آن را به شما پرداخت می‌کنند. البته توجه کنید این قانون درباره بیمه‌گذاران مختلف، متفاوت است و باید قبل از خرید بیمه شرایط آن را مطالعه کنید.

·        تاخیر در حرکت وسایل نقلیه:

یکی دیگر از مواردی که بیمه مسافرتی کانادا برای شما انجام می‌دهد، جبران ضررهای ناشی از تاخیر در حرکت وسایل نقلیه است. یعنی اگر حرکت برنامه‌ریزی شده شما با تاخیر مواجه شود، بعضی از شرکت‌های بیمه این هزینه‌ها را برای شما جبران می‌کنند.

·       بازگشت ناگهانی به کشور:

یکی دیگر از هزینه‌هایی که بیمه‌گذار برای شما فراهم می‌کند، هزینه بازگشت ناگهانی به کشور مبدا است. یعنی اگر شرایطی پیش بیاید که شما مجبور باشید به کشور مبدا خود بازگردید، بیمه‌گذار موظف است تا هزینه‌های بازگشت ناگهانی شما را متقبل شود. همچنین اگر شرایط شما به گونه‌ای باشد که مجبور باشید به همراه یکی از همراهان خود به کشور بازگردید، هزینه او را نیز بیمه‌گذار پرداخت می‌کند.

·       بازگرداندن متوفی:

اگر طبق حادثه‌ای فرد بیمه شده در کانادا جان خود را از دست بدهد، بیمه‌گذار موظف است تا هزینه بازگرداندن جسد او را به کشور مبدا بر عهده بگیرد.

·       پرداخت هزینه حقوقی:

اگر مسافر به شکل ناخواسته درگیر مشکلات قانونی شود، شرکت بیمه‌گذار مسافرتی کانادا موظف است با ارائه مشاوره حقوقی و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن به مسافر خود کمک کند.

 

قیمت بیمه مسافرتی کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که سفر به آن هزینه بالایی دارد. از طرفی داشتن بیمه مسافرتی نیز برای سفر به کانادا الزامی است؛ بنابراین برای سفر خود باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید. قیمت بیمه مسافرتی کشور کانادا، قیمت ثابتی ندارد و با توجه به شرایط شما تعیین می‌شود. شرایطی که می‌توانند روی قیمت بیمه مسافرتی کانادا شما تاثیرگذار باشند، شامل موارد زیر هستند:

  • سن مسافر؛ هرچه مسافر سن بیشتری داشته باشد، هزینه بیمه مسافرتی او بیشتر خواهد شد.
  • مدت زمان اقامت؛ عامل دیگری که هزینه بیمه مسافرتی را متغیر می‌کند، مدت زمان اقامت شما در این کشور است. یعنی هرچه بیشتر بمانید، بیشتر پرداخت خواهید کرد.
  • مقصد؛ عامل مقصد نیز هزینه بیمه اقامتی را تغییر می‌دهد. البته این متغیر درمورد مقاله ما استفاده نمی‌شود، چرا که ما مشخصا درباره بیمه مسافرتی سفر به کانادا صحبت می‌کنیم.

شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی هستند که خدمات بیمه اقامتی را برای شما انجام می‌دهند، با این حال شما می‌توانید از کارشناسان مجموعه گلدیس در این زمینه اطلاعات کافی را کسب کنید. این مجموعه می‌تواند بهترین و مقرون به صرفه‌ترین بیمه مسافرتی کانادا را برای شما تهیه کند. در ادامه نیز درباره تهیه بیمه مسافرتی از این مجموعه به شما خواهیم گفت.

بیمه مسافرتی کانادا؛ چرا این بیمه را دریافت می‌کنیم؟

با بیمه مسافرتی کانادا، شما در صورت بروز خسارت مالی به دلیل سرقت پول و چمدان، تحت پوشش خدمات متعددی قرار می‌گیرید. این بیمه شامل خدمات مالی و حقوقی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به پوشش هزینه‌های دندانپزشکی اشاره کرد. در واقع دندانپزشکی به عنوان یکی از خدمات پرهزینه و گران قیمت محسوب می‌شود و با این بیمه شما نگران هزینه‌های ناشی از مشکلات دندانی خود نخواهید بود.

علاوه بر این، بیمه مسافرتی کانادا پوشش درمانی را نیز فراهم می‌کند و در صورت بستری شدن در بیمارستان، هزینه‌های مربوط به درمان و بستری را پرداخت می‌کند. همچنین، در صورتی که داروی خاصی در کانادا در دسترس نباشد، شرکت بیمه موظف است آن دارو را برای شما تهیه کرده و ارسال کند.

بیمه مسافرتی کانادا علاوه بر خدمات درمانی، خدمات غیر درمانی نیز فراهم می‌کند. به عنوان مثال، در صورت تأخیر بیش از ساعت مقرر در پرواز، می‌توانید از شرکت بیمه خود خسارت دریافت کنید. همچنین، در صورت بروز مشکلات قانونی در سفر، شرکت بیمه باید از شما در برابر این مشکلات حمایت کند.

دارندگان بیمه مسافرتی کانادا، در صورت بستری یا فوت در بیمارستان، می‌توانند با حمایت این بیمه به کشور مبدأ بازگردند و در صورت بیمه بودن، تمام هزینه‌های مربوط به بازگرداندن جسد به کشور مبدأ را انجام دهند.

دریافت مناسب‌ترین بیمه مسافرتی کانادا

شما می‌توانید با استفاده از خدمات مجموعه گلدیس، بهترین و مناسب‌ترین بیمه مسافرتی ممکن برای خود را انتخاب کنید. برای قیمت گرفتن نیست تنها کافی است به صفحه اصلی این مجموعه بروید و با وارد کردن شرایط خود، بهترین قیمت برای دریافت بیمه مسافرتی کانادا را داشته باشید.

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.