علی معارفی مدیر عامل آی ‌نوتی (iNoti) – ویرگول

علی معارفی موسس شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری آی نوتی
علی معارفی موسس شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری آی نوتی

در این مقاله می‌خواهیم کمی در مورد شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس و معرفی آن صحبت کنیم.
خواندن این مقاله خالی از لطف نبوده و اطلاعات زیادی در مورد این شرکت، فعالیت آن و مدیر عامل آی نوتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس در سال 1390 توسط جناب دکتر علی معارفی تاسیس گردید و پس از پنج سال تحقیق و توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم از دی ماه سال 1395 از پروژه ای به نام “آی نوتی – iNoti” رونمایی کرد و در راستای اشتغال زایی، کارآفرینی و ارائه‌ی خدمات نرم افزاری بر بستر مخابرات به کسب و کارها، فعالیت خود را آغاز کرده است.

علی معارفی کیست؟

علی معارفی متولد 1355 هم اکنون بنیان گذار و مدیرعامل شرکت گسترش طراحان نقش الماس می‌باشد.

علی معارفی با ایده‌ی فروش تک سطحی و ایده‌های ناب در زمینه ارائه‌ی خدمات نرم افزاری به افراد و کسب و کارها، انقلابی بزرگ در زمینه‌ی فروش و بازاریابی و کارآفرینی ایجاد کرده است.

علی معارفی نشان دکتری افتخاری خود را در زمینه‌ی مدیریت کسب و کار (Business Managment ) را از کالج علوم مدرن لندن دریافت کرده است.

برای آشنایی بیشتر با جناب دکتر معارفی کلیک کنید.

آی نوتی یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای یا هرمی نبوده و برخلاف گفته‌ی خیلی از رقبا، هیچ گونه فعالیتی در این زمینه نداشته است.

آی نوتی تمامی مجوزهای لازم برای ادامه‌ی فعالیت خود را از سازمانها و ارگان های مربوطه اخذ کرده است.

برای مشاهده‌ی لیست مجوزهای آی نوتی کلیک کنید.

ثبت نام و عضویت در سامانه‌ی آی نوتی (iNoti)

بر خلاف گفته‌ی برخی از افراد سود جو، ثبت‌نام در سایت آی نوتی برای تمامی کاربران رایگان بوده و هیچ کاربری ملزم به خرید خدمات از آی نوتی نمی‌باشد.
ارائه‌ی آموزش خدمات آی نوتی به افراد علاقه مند به فروش و بازاریابی کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای بابت شرکت در جلسات فروش و بازاریابی از کاربران آی نوتی گرفته نخواهد شد.

آی نوتی فعالیتی هرمی نداشته و فقط بابت فروش مستقیم خدمات به کارشناسان فروش خود، پورسانت خواهد داد.

برای عضویت در سامانه‌ی آی نوتی نیاز به کد معرف هست که افراد علاقه مند به فعالیت در آی نوتی میتوانند به صفحه‌ی عاملین فروش آی نوتی مراجعه کنند و با تماس با عاملیت های فروش شهر خود، راهنمایی‌های لازم در زمینه‌ی ثبت نام و نحوه‌ی کار در آی نوتی را دریافت کنند.

همچنین اگر کارشناس فروش آی نوتی، خدمات این مجموعه را برای شما پرزنت کرده است، از کد معرف آن فرد برای ثبت نام می‌توانید استفاده نمایید.

نکته‌ی مهم اینجاست که کاربران آی نوتی می‌توانند به دو صورت در سامانه‌ی آی نوتی ثبت نام کنند.

  • ثبت نام به عنوان کسب و کار

این افراد فقط می‌توانند پس از ثبت نام، خدمت مورد نظر را خریداری کنند و از خدمات سامانه‌ی آی نوتی استفاده کنند.

  • ثبت نام به عنوان کارشناس فروش

این افراد علاوه بر استفاده از خدمات آی نوتی، امکان فروش خدمات را خواهند داشت که بابت هر فروش مستقیم، پورسانت و یا درآمد کسب می‌کنند.

خدمات آی نوتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

1- کدهای دستوری ستاره مربعی (کد USSD)

امروزه ارائه‌ی خدمات غیر حضوری از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. خیلی از افراد دسترسی به گوشی هوشمند و اینترنت نداشته و نمیتوانند با صفحات وب به راحتی کار کنند.
آی نوتی سعی کرده است تا بسیاری از خدمات غیر حضوری را بر روی کدهای USSD ارائه دهد. از این رو کسب و کارها با خرید یک کد ارزان قیمت USSD از آی نوتی به ابزارهای زیادی دسترسی پیدا خواهند کرد.خدماتی که بر روی کدهای USSD به کسب و کارها ارائه می‌گردد، کمک به حفظ ارتباط با مشتریان، مشتری مداری، حفظ رضایت مشتریان خواهد کرد.

افرادی که کدهای USSD آی نوتی را خریداری کرده‌اند، می توانند منوهایی از نوع نظر سنجی، قرعه کشی، ایجاد فرم سریع اینترنتی، پرداخت قبوض، پرداخت وجه، مسیریابی، خرید شارژ سیم کارت اعتباری ،فروشگاه آنلاین و نوبت دهی تعریف کنند تا مخاطبین آنها بتوانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند و خیلی از کارهای خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

برای آشنایی بیشتر با کدهای USSD آی نوتی کلیک کنید.

2- کارت‌های ویزیت الکترونیک آی نوتی (کدهای EBC)

در شرایطی که ممکن است فراموش کنیم کارت ویزیت کسب و کارهای مورد علاقه خود را کجا گذاشته ایم و یا ممکن است هیچ دسترسی ای به اطلاعات آنها نداشته باشیم، کارت های ویزیت الکترونیکی به کمک ما آمده و خیلی از این مشکلات را بر طرف میسازد.
کارت ویزیت الکترونیک آی نوتی فقط یک خدمت برگرفته از سیستم پیامکی نبوده و امکانات بی نظیری در اختیار کسب و کارها قرار میدهد.
امکاناتی که کمک به حفظ ارتباط دو سویه با مشتریان کرده و کسب و کارها را به خوبی در دنیای نت به تمامی مخاطبین معرفی خواهد کرد.

افرادی که از کد EBC یا کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی استفاده می‌کنند دسترسی به سیستم مسیریابی خواهند داشت که می‌توانند لینک موقعیت مکانی خود را ما بین اطلاعات کارت ویزیت برای مخاطبین ارسال کنند تا آنها بهترین و بهینه ترین مسیر را برای رسیدن به محل آن کسب و کار از طریق اپلیکیشن های waze و Google Map پیدا کنند.

همچنین یک صفحه‌ی اختصاصی وب به همراه بخشی به عنوان ویترین محصولات در اختیار صاحبین کدهای EBC قرار خواهد گرفت که مانند یک سایت تک صفحه ای عمل کرده و محصولات و خدمات کسب و کار را به مخاطبین معرفی می‌نماید.

بخش تعهدات مالی کارت ویزیت الکترونیکی آی نوتی، مانند یک حسابدار کوچک به کمک کسب و کارها آمده و تمامی امور مالی آن کسب و کار را به عهده می‌گیرد.
مزیت استفاده از همچین سیستمی، گرد آوری تمامی اطلاعات یک کسب و کار در یک سامانه‌ی جامع می‌باشد.
دسترسی به اطلاعات مشتریان و گردآوری بانک شماره های مشتریان قدیمی، کوچکترین مزیت استفاده از این سیستم بوده که توضیح کامل این سرویس در این مقال نمی‌گنجد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کدهای EBC آی نوتی، کلیک کنید.

3- رزومه ساز الکترونیک آی نوتی (iCV)

اگر براتون اهمیت داره که اسم شما و یا کسب و کار شما در صفحات اول گوگل دیده شود، حتما به یک رزومه ساز الکترونیک آی نوتی احتیاج دارید. به دلیل زیر ساخت فنی قوی این سرویس، تمامی رزومه های تکمیل شده بر روی دامنه‌ی inoti به سرعت ایندکس شده و خیلی زود نام شما به برند شما تبدیل خواهد شد.

برندی که دیگر برای هیچ کس نا آشنا نخواهد بود و همه آن را خواهند شناخت.

رزومه ساز الکترونیک آی نوتی فقط یک رزومه ساز عادی نبوده و مانند یک سایت تک صفحه ای عمل خواهد کرد.

کافیست اطلاعات خود را از جمله سوابق تحصیلی، سوابق کاری و سایر فیلدهایی که در اختیارتان قرار داده شده است را بر اساس اصول سئو که به کاربران آموزش داده شده است در بخش مدیریت رزومه ساز، وارد نمایید تا به راحتی در نتایج اولیه گوگل دیده شوید.

در رزومه ساز الکترونیک آی نوتی امکان بارگذاری گالری تصاویر به صورت دسته بندی شده قرار داده شده است که کمک بزرگی به نمایش نمونه کارهای افراد و یا محصولات کسب و کارها خواهد کرد.

همچنین صاحبین این رزومه ها امکان بارگذاری فیلم را بر روی رزومه های خود را خواهند داشت.

همانطور که متوجه شدید، امکان بارگذاری بی نهایت فیلم و عکس بر روی iCV فراهم شده است و کاربران برای بارگذاری این فایل ها نیازی به خرید هاست نخواهند داشت.

رزومه ساز آی نوتی می‌تواند بک لینک مناسبی برای سایت های اصلی و شبکه های اجتماعی افراد و کسب و کارها ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رزومه ساز الکترونیک آی نوتی (iCV)، کلیک کنید.

4- سرویس اشتراک ویدئو اینما (eNama)

اینما، سرگرمی بی‌انتها
یک سرویس اشتراک ویدئویی نظیر یوتیوب بوده که علاوه بر سرگرم کردن مخاطبین، راهکارهایی برای درآمدزایی کاربران بدون هیچ گونه محدودیتی در نظر گرفته است.

اینما در ابتدا به منظور حمایت از تولید کنندگان و بازنشر دهندگان محتوا طراحی و پیاده سازی شده است.

کسب و کارها می‌توانند تبلیغات خود را در اختیار اینما بگذارند تا تیزر تبلیغاتی آنها علاوه بر نمایش در سایت اینما، در سایت های ایرانی با رتبه های بالا نمایش داده شود.

بهتر است کمی در مورد رابط کاربری این سرویس با شما صحبت کنیم. رابط کاربری اینما جذابتی برای کاربران ایجاد کرده است که هرگز قابل مقایسه با سرویس های مشابه ایرانی نبوده و کاربران از کار کردن با آن خسته نمی‌شوند.

صاحبان حساب های کاربری اینما در قالبی بسیار جذاب می‌توانند ُ اقدام به بارگذاری ویدئو ، دریافت گردش مالی، دربافت گزارشات میزکار و … نمایند.

اینما امکانات بی نظیری در راستای بارگذاری، پخش و دانلود ویدئو، برگزاری وبینار، برگزاری کلاس مجازی و درآمدزایی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این سرویس اشتراک ویدئویی، با پیاده سازی بستر فنی قوی، شرایطی را فراهم آورده است تا تمامی کاربران بتوانند بی نهایت فایل تصویری (فیلم و کلیپ و …) و صوتی (پادکست و موسیقی) بدون خریداری فضای هاست اشتراکی، بر روی سرورهای اینما بارگذاری کنند تا سایر مخاطبین از این محتواها بهره‌مند گردند.

مهم نیست که شما چه تخصصی دارید و از چه موضوعی می‌خواهید فیلم بگیرید و در اینما آپلود کنید. مهم این است که بتوانید محتوای جذابی به مخاطبین خودتان ارائه دهید.

پلیر اینما به گونه ای طراحی شده است که بتواند بر روی تمامی دستگاه ها (موبایل، تبلت، تلویزیون هوشمند، لپ تاپ و …) بهترین کیفیت تصویر را با توجه به پهنای باند اینترنت مخاطب نمایش دهد.

بارگذاری فیلم ها با هر پسوندی مورد قبول بوده و هیچ محدودیتی برای بارگذاری فیلم بر روی سرورهای اینما وجود ندارد.

این سرویس به مخاطب اجازه می‌دهد تا محتوای دلخواه خود را با کیفیت مورد قبولش دانلود کند.

اینما در بخش ویدئو استریمینگ، وبینار و کلاس مجازی، در میان سرویس‌های مشابه، غوغا کرده است و امکانات زیادی در اختیار افرادی که حساب کاربری اینما دارند، قرار خواهد داد.

اینما بخش های جداگانه ای برای گروه سنی کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است که ساعتها می‌توانید با برنامه های این بخش، کودکان خود را سرگرم کنید.

راستی تا یادمون نرفته باید به شما بگیم که ثبت نام در اینما به سادگی آب خوردن با یک شماره موبایل اتفاق می افتد که هیچ هزینه ای برایتان نخواهد داشت.

تنها، کاربرانی در اینما اقدام به پرداخت هزینه می‌کنند که نیاز به امکانات پکیج پیشرفته‌ی اینما دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینما، کلیک کنید و از این سرویس اشتراک ویدئویی لذت ببرید.

سخن آخر

لازم به ذکر است، امکانات وب سرویس بر روی تمامی خدمات آی نوتی به کاربران ارائه می‌گردد. از این رو افراد برنامه نویس به خوبی می‌دانند با توجه به مستندات فنی ارائه شده، چه طور می‌توانند بهترین بهره وری را از این سرویس داشته باشند تا هم درآمد بیشتری کسب کنند و هم امکانات سایت و سامانه‌ی خود را با بهره گیری از زیر ساخت‌های فنی این مجموعه، گسترش دهند.

نویسنده مطلب: iNoti Official

منبع مطلب

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.