بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت به کانادا فقط در اخذ تابعیت کشور کانادا کمک نمی‌کند، بلکه خدمات گسترده‌ی دیگری هم به افراد ارائه می‌کند. این وکلا می‌توانند از وضعیت فرد دفاع کرده و از اخراج (دیپورت) وی جلوگیری کنند.

وکیل مهاجرت به کانادا ، می‌تواند درباره‌ی نحوه‌ی اخذ ویزای کار کانادا برای مدت زمان مشخص، مشاوره‌ی حقوقی ارائه دهد. اگر فرد در حال تحصیل در خارج از کشور است، می‌تواند درباره‌ی انواع ویزای کانادا با وکلای مهاجرت مشورت کند.

وکیل مهاجرتی چه خدماتی ارائه می کند؟

وکیل مهاجرت به کانادا می‌تواند در اخذ شهروندی یک کشور خارجی از طریق روال قبول تابعیت، به افراد کمک کند. فرد برای اخذ شهروندی از طریق روال قبول تابعیت، باید نامه‌های مختلفی را حاوی قرار ملاقات دریافت کند و در آزمون زبان انگلیسی و علوم اجتماعی قبول شود.

درخواست شهروندی

زمانی که شما از یک کشور دیگر درخواست شهروندی خود را ارائه می‌دهید، وکیل مهاجرت به کانادا بسیار سودمند است. فرآیند درخواست شهروندی بسیار پیچیده و زمان‌بر است. وکیل به شما کمک می‌کند تا اسناد مورد نیاز را برای اخذ شهروندی جمع‌آوری کنید. به علاوه، ممکن است که در برخی از کشورها بتوانید از طریق روال قبول تابعیت، برای شهروندی اقدام کنید. وکلای مهاجرت به شیوه‌های دیگری هم می‌توانند به شما کمک کنند

  • برای آزمون‌های شهروندی به شما کمک کنند.
  • در وضعیت‌های اضطراری، شما را در اخذ شهروندی به صورت فوری یاری کنند.
  • به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند.
  • به شما در ایجاد یک کسب‌ و کار در یک کشور دیگر کمک کنند.

وکیل مهاجرت به کانادا چه مدارکی باید داشته باشد؟

برای ورود به حرفه‌ی وکالت مهاجرت، فرد باید دارای یک مدرک کارشناسی و یک دکترای حرفه‌ای حقوق (JD) باشد. برای تخصص در زمینه‌ی حقوق مهاجرت، فرد باید دوره‌هایی را درباره‌ی شهروندی، مشاوره، مصاحبه و تحلیل حقوقی در دانشکده‌ی حقوق بگذراند.

کارآموزی و سایر تجربیات کاری مرتبط برای یافتن شغل مناسب ضروری است. زمانی که فرد مدرک حقوق را دریافت کند، باید در آزمون BAR قبول شود تا بتواند به صورت قانونی در زمینه‌ی اقامت کار کند.

از آنجایی وکلای مهاجرت به طور مستمر با افرادی سر و کار دارند که انگلیسی زبان نیستند، دانستن یک زبان دیگر سرمایه‌ی خوبی برای یک وکیل مهاجرت است. به علاوه، مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی از اهمیت زیادی برخوردار هستند .

چرا که این وکلا ارتباط نزدیکی با موکل‌های مختلفی از فرهنگ‌های مختلف دارند و مکالمه و برقراری ارتباط، چالش بیشتری دارد. از آنجایی که در هر پرونده، اطلاعات مستند و غیر مستند زیادی وجود دارد، وکلای مهاجرت باید توانایی تحقیق و تحلیل بسیار خوبی هم داشته باشند.

وکیل مهاجرت بایستی اطمینان حاصل کند که کارفرما، شروط استخدامی اداره‌ی کار را رعایت می‌کند، همه‌ی کارهای لازم را انجام می‌دهد و تمامی تشریفات اداری مربوط به مهاجرت را اجرا می‌کند.

در چه شرایطی استخدام وکیل مهاجرت الزامی است؟

بیشتر افراد برای درخواست اسنادی از قبیل ویزا یک وکیل مهاجرت استخدام می‌کنند. این شرایط به خصوص زمانی پیش می‌آید که خود فرد، درک جامعی از الزامات مختلف قوانین مهاجرت نداشته باشد.

اما شرایط خاصی وجود دارد که در آن‌ها، استخدام یک وکیل مهاجرت ضروری است. برخی از این شرایط را می توانید در سایت موسسه حقوقی مهاجرتی ایران اپلو بخوانید.

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا چقدر است؟

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا بر اساس معیار های بسیاری از جمله تخصص وکیل و میزان تجربه وی در زمینه مهاجرت تعیین می شود. انتخاب بهترین وکیل مهاجرت کار آسانی نیست زیرا سرنوشت شما در دست ایشان می باشد. زمانی که می خواهید وکیل مهاجرت انتخاب کنید به تخصص وی و تجربه کاری او در زمینه مهاجرت بسیار دقت کنید.

معمولاً برای انجام همه ی روش های مهاجرتی، موسسه حقوقی مهاجرتی اَپلو هزینه های مربوطه را در اقساط چند ماهه از مشتریان دریافت می کند.

نویسنده مطلب: fereshte.zare85

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.