چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟ | حامی مهاجر

مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا

در مقالات قبلی در مورد لاتاری کانادا صحبت کردیم و گفتیم که اصلا چیزی به عنوان لاتاری کانادا وجود ندارد.

در این مقاله می خواهیم درباره روش های مهاجرت به کانادا صحبت کنیم.

کانادا برای یک زندگی ایده آل کشوری مناسب است و انتخاب اکثر ایرانیان نیز هست. اغلب ایرانیان دوست دارند در کانادا زندگی کنند. کانادا کشوری است پهناور, امن, قانون مند و با طبیعتی بسیار زیبا. موقعیت های کاری نیز در کانادا بسیار است.

همین موارد باعث شده تا کانادا قطب مهاجرتی در دنیا باشد.

در کل 7 روش برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که طبق ابلاغیه دولت کانادا این کشور خواهان جذب یک میلیون نفر در سال است.

7 روش برای مهاجرت به کانادا

همانطور که گفته شده 7 روش برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که عبارت است از:

  • اکسپرس اینتری
  • برنامه استانی کانادا
  • تحصیل در کانادا
  • برنامه مهاجرتی پایلوت آتلانتیک
  • ویزای کار LMIA
  • ویزای اسپانسری کانادا
  • ویزای سرمایه گذاری کانادا

بیشتر بدانید: ویزای مولتی کانادا چیست و چگونه اخذ کنیم؟

مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا

مزیت تحصیل بعد از اقامت در کانادا

تحصیل در کشور های مدرن و پیشرفته ای مثل کانادا و آمریکا علاوه بر دستیابی به متد ها و تکنولوژی های روز دنیا تجربه گران بهایی نیز هست.

خوب همانطور که همه ما می دانیم بیشتر تکنولوژی ها از کشور های جهان اول می آید و زمانی که شما در مهد تکنولوژی حضور دارید می توانید از سایر هم رشته های خودتان جلوتر باشید.

علاوه بر این کشور های جهان اول نگرش دیگری به کار و تحصیل دارند. در واقع تغییر نگرش است که می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

اگر دوست دارید در رابطه با تحصیل در کانادا بیشتر اطلاعات کسب کنید مقاله ای در ویرگول نوشته ایم که در این مورد می تواند به شما کمک کند. همچنین از طریق تماس با کارشناسان موسسه حامی مهاجر می توانید مشاوره دریافت کنید.

در انتها یک خبر برای آن دسته از کسانی که قصد شرکت در برنامه لاتاری 2022 را داشتند بدهم.

مثل سوابق گذشته لاتاری 2022 شروع می شود و ترامپ با تمام زوری که برای جلوگیری شروع لاتاری 2022 زد نتوانست جلوی لاتاری 2022 را بگیرد.

روش های دیگر برای مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از سایر روش هایی مانند ویزای بشر دوستانه و تجربه کاری نیز امکان پذیر است.

مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کاری

CEC یا دسته تجربه کاری، یک برنامه مهاجرتی کانادا استکه به اشخاص اجازه ورود به کانادا برای کار کردن را می دهد و حداقل پس از 1 سال سبب اقامت دائمی این کشور می شود.

ویزای بشر دوستانه

H&Cs یا ویزای بشر دوستانه برای متقاضیانی است که واجد شرایط برای اقامت در کانادا نمی باشند اما در این کشور زندگی می کنند. اخذ این ویزا از داخل کانادا امکان پذیر است.

نویسنده مطلب: حامی مهاجر

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
3 نظرات
  1. علی می گوید

    *ناراضی*
    سلام دوستان من بصورت خلاصه بگم، برای ویزای کانادا به این موسسه مراجعه کردیم و بعد از قرارداد بستن متوجه شدیم هیچگونه تضمین و اثبات برای انجام کار ندارند. یعنی شما لیست هزینه هایی که برای شما میکنند رو نمیدن بهتون یوزر و پسوورد پروندتون برای سایت و پورتال سفارت و… و بعد از چند نفر که برای ویزا اقدام کرده بچدن به این موسسه تحقیق کردم متوجه شدم که اینها فقط ی مبلغی میگیرن از ما و بعد میگن ما براتون داریم کار انجام میدیم و برای ی سریا حتی وقت سفارت هم میگیرن و بعد طرف میره و باکلی هزینه و امید ریجکت میشه و بعدش میگن ایوای ریجکت شدی.. اگه میخای بیا اند مبلغ بده ما وکیل بگیریم برات و…
    و منکه اینهارو‌ متوجه شدم رفتم که قراردادو فسخ کنم با یه لحن بد و بد رفتاری و بیشرفی تمام پول منو خوردن و گفتن مگه تو اون موقع که قراردادو امضا کردی نخوندی؟؟؟ توش نوشته که هیچ مبلغی عودت داده نمیشه!!! من هیییچ مدارکی به اینها ندادم و هیچ هزینه ای اینها برای من نکردن و با کلی بحث و دعوا و گفتم شکایت میکنم گفتن بیا ۱۲۵ دلار از ۵۰۰دلاری که دادی رو بگیر و امضا کن و بذار مسالمت آمیز حل بشه…
    دوستان اینها ی جور کلاهبرداری دارن میکنن خیلییی مراقب باشید خیلیییییی.

    1. لیدا می گوید

      سلام من قصد داشتم از طریق حامی مهاجر اقدام کنم پس چطور باید کار کرد

  2. ناراضی می گوید

    سلام من با این موسسه قرارداد بستم و هنوز کاری برام نکردن فقط استرس کشیدم این مدت

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.