چطور من فرانت اند دولوپر شرکت هاکوپیان استخدام شدم

من 17 شهریور از شرکت نادین سامانه آینده بیرون اومدم. وقتی بیرون اومدم، مادر و خواهرم منو سرزنش کردند که چرا بیرون اومدی، چرا شرکت نموندی بهشون گفتم که حقوقم خیلی کم و یک میلیون است و علاوه براین که فرانت اند دولوپر بودم تولید محتوا و ui ux کار با نرم افزار paint انجام می دادم. دو روز قبل از این که از شرکت بیرون بیام این سایت رزومه واسه خودم درست کردم.

تو این سایت همه نمونه کارام و سابقه کاری است و یک رزومه ی کاری به صورت یک وب سایت واسه خودم درست کردم.

روزانه نزدیک به 4 یا 5 مصاحبه حضوری یا انلاین انجام می دادم

http://pooriaashkevarvakili-resume.surge.sh/

و همین سایت باعث شد که رزومه من در سایت جابینجا از مثلا 60 تا رزومه ای که میفرستادم 2 یا 3 شرکت رد کند که اونم به دو دلیل بود .

1- پر شدن موقعیت شغلی

2- دلایل دیگر

اون شرکت چه چیزهایی به من یاد داد

من قبل از اون شرکت می ترسیدم، که برنامه نویس خوبی نیستم و ازهمه سوال می پرسیدم، و از گوگل واسه پروژه هام تحقیق نمی کردم، این باعث ضعف من می شد و تا آن موقع فقط حرف میزدم ولی در عمل هیچی نبودم ،اونجا یاد گرفتم باید ساکت باشم، خودم پروژه فرانت از صفرتا100 بزنم از کسی سوال نپرسم واز گوگل سوال بپرسم و تا جایی که میتونم به همه یاد بدهم و یک رفیق خوب به نام مزدک ناظمی پیدا کردم که همیشه غم های پوریا را از بین می برد، اجازه نمی داد هی به خاطر ندونستن یا پیدا نکردن کار به هردلیلی هی حرص بخورد یا غر بزند، و همیشه اعتماد به نفس میداد که پوریا بهترین است و از هیج چیزی نباید بترسد.

قبل از شرکت نادین سامانه اینده کجا کار کار کردی

من قبل از نادین سامانه آینده سابقه کاری خوبی نداشتم ،مثلا 7 ماه فریلنسر شرکت دکتر کار افرینی بودم، که ui ux کار و بک اند نداشتیم، و همش پروژه های تستی با فرانت کار می کردیم، اخر سر گفت بی کاری با react کار می کنید با وردپرس کار کن من به خاطر این حرف با دکتر کارافرینی دیگه کار نکردم. بعد اون جاهای دیگه خیلی کم کار کرده باشم یک ماه است مثل گنجینه عدالت که 20 روز شد.

چی شد که هاکوپیان استخدام شدی

تقریبا 20 شهریور بود که به من از شرکت هاکوپیان زنگ زدند.من نزدیک به 4 مصاحبه در شرکت هاکوپیان انجام دادم مصاحبه ی اول من تو اسکایپ بود که بک اند دولوپر یک سری سوال در مورد پروژه هایی که داشتم پرسید ،مصاحبه دوم فنی که توی شرکت هاکوپیان به صورت حضوری بود که از html css js react سوال پرسید ومن جوابش دادم، مصاحبه سوم تست خودشناسی بود که 115 سوال چهار گزینه ای بود و مصاحبه چهارم برای قبولی شما در شرکت هاکوپیان بود که مدارکی برای شرکت اماده می کردم مثل کپی کارت ملی شناسنامه کپی کارت پایان خدمت ،اخرین مدرک تحصیلی و…بود و بعد از اون من در تاریخ 5 مهر ماه با شرکت هاکوپیان قرار داد بستم .

تیم شرکت هاکوپیان چه جور تیمی است

واقعا تیمی است خیلی عالی و خوشحالم در این تیم شاد و پرانرژی حضور دارم و خوشحال هستم از این تیم چیز ها یاد می گیرم.

نویسنده مطلب: pooria vakili

منبع مطلب

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.