ثبت شرکت در آلمان

اگر شرکت و یا کسب و کاری در آلمان ایجاد کرده اید و اکنون به دنبال کسب مشتریان جدید در این کشور هستید، این مقاله رو از دست ندهید.

در هر صورت به دلیل آنکه شما از یک فرهنگ ویک کشور دیگر این کسب وکار را آغاز کرده اید، به نسبت یک رقیب آلمان از همان ابتدا کمی در موضع ضعف قرار خواهید گرفت. بنابراین باید سیاست های جذب مشتری خود را به شدت تقویت کنید. در این مقاله ما به شما چند راهکار را برای جذب مشتریان جدید ارائه خواهیم نمود.

ثبت بیزینس در آلمان
ثبت بیزینس در آلمان

1- اولین سناریو افزایش سهم بازار و ایجاد یک دامنه بزرگ از مشتریانی است که قابلیت تعامل با محصولات ما را دارند.

2- باید علاوه بر کار خود به دنبال بازار جدید هم باشید و همچنین توسط شبکه های اجتماعی این بازار را گسترش دهید.

3- سومین سناریو افزودن گستره خدمات است. برای جذب مشتری بیشتر به همراه خدمات ثابت خود، خدماتی دیگر را برای مشتری خود منظور فرمایید.

در طی گذراندن مراحل استراتژی جذب باید چند نکته را در نظر بگیرید:

باید خدمات یا محصولات خود را بررسی کرده و امتیازات آن را یادداشت کنید. باید بتوانید مزیت های رقابتی خود را نسبت به رقیبان خود بسنجید. با تحلیل SWOT می توانید از مرور نقاط ضعف وقوت خود استفاده کنید.

باید مشتریان خود را براساس گروه هدف آنها تقسیم و مشخص نمایید. سپس با تجزیه و تحلیل گروه هدف به اطلاعات بسیار مفیدی دست می یابید. موارد زیادی به این تحلیل ها وابسته هستند مانند طراحی محصول، قیمت گذاری و بازاریابی

ما باید بتوانیم نیاز مشتری را تعیین نماییم. اینکه چه موارد برای مشتری من مهم است، اهداف، سرگرمی ها و الگوهای مشتری چیست؟ پس از به دست آوردن این اطلاعات باید دریابیم که حال وظیفه ما نسبت به مشتری چگونه است.

به عنوان کارفرما باید اهداف خرید خود را فرمول بندی نماییم. برای این کار می توانیم از نتایج مراحل قبلی استفاده نماییم. هر چه اطلاعات مراحل قبل را واقع بینانه تر یادداشت کرده باشیم، این گام را موفق تر پشت سر می گذاریم.

باید بتوانیم مشتریان بالقوه جدید را بیابیم. برای این کار به اطلاعات تماس مشتریان نیاز داریم.

باید اطلاعات استراتژی ها و نتایج را برای خود بررسی نماییم. به عنوان مثال برای اهداف خود تارگت مشخص کنیم و در پایان مهلت زمان بندی با بررسی نتایج متوجه می شویم که استراتژی باید تغییر کند یا خیر.

به عنوان کارفرما باید منابع زمانی، مالی، پرسنل و فنی را همیشه بررسی و برنامه ریزی نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت شرکت آلمان و استراتژی جذب مشتری و مطالعه کامل این مقاله به وبسایت ما مراجعه نمایید.

نویسنده مطلب: پگاه

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.