بهترین سایت های مشاوره ای اقامت ترکیه

ترکیه یک کشوری توریستی است که در آسیای غربی و در جنوب شرق اروپا واقع شده است. کشور ترکیه دارای دو بخش اروپایی و آسیایی بوده و با کشورهای قبرس، بلغارستان، گرجستان، ارمنستان، عراق و سوریه و یونان، آذربایجان مرز مشترک دارد.

امروزه به دلیل موقعیت استراتژیک ترکیه، و مزایای که دارد، داشتن اقامت و مهاجرت به ترکیه در بین عموم مردم طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. البته متقاضیان اخذ اقامت ترکیه جهت دریافت اقامت می بایست یک سری شرایط را دارا باشند. از مزایای اقامت ترکیه می توان قرار گرفتن کشور ترکیه در بین کشورهای اروپایی، اقتصاد و صنعت رو به رشد و همچنین عدم نیاز به اخذ ویزای ورود به این کشور برای شهروندان ایران اشاره کرد.

روش های اخذ اقامت ترکیه شامل 6 دسته تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، پناهندگی، ازدواج و تولد می باشد. فرد متقاضی برای اخذ اقامت ترکیه می تواند با هر یک از روش های ذکر شده با داشتن اطلاعات کامل جهت اخذ اقامت اقدام کند. همچنین می تواند تمامی امور مربوط به مهاجرت خود را به دفاتر رسمی مهاجرت بسپارد و علاوه بر دریافت مشاوره لازم از تمامی مراحل قانونی اخذ اقامت خویش مطلع شود.

در این مقاله بهترین سایت ها فعال در حوزه مشاوره اخذ اقامت ترکیه به شما معرفی خواهد شد.

اخذ اقامت ترکیه
اخذ اقامت ترکیه

اولین موسسه مهاجرتی؛ استانبول همراه

موسسه مهاجرتی استانبول همراه بهترین مجموعه از مشاوران متبحر و با تجربه است که درچهارچوب قوانین و مقررات حقوقی و قانونی بهترین خدمات را در زمینه اقامت ترکیه به مشتریانشان ارائه می دهند.

هدف از فعالیت موسسه این است که با ارائه راه حل هایی مبتنی بر تجربه و دانش به مشتریان خود در انجام سریع پروسه ی اخذ اقامت در ترکیه کمک کند.

موسسه مهاجرتی استانبول همراه علاوه بر خدمات مشاوره ای با کیفیت و نتیجه گرایی که به مشتریان خود ارائه می دهد. مواردی مانند اخذ تابعیت، اخذ اقامت، اجازه کار و تأسیس شرکت را نیز با توجه به قانون مهاجرت ترکیه تحت پوشش قرار می دهد.

کارشناسان استانبول همراه فرایندهای کاربردی و اداری مربوط به قانون مهاجرت و اقامت را به صحیح ترین روش ممکن انجام می دهند و با داشتن وکالت از مشتری های حقوقی و حقیقی خود در برابر موسسات جمهوری ترکیه، خدمات مربوطه را ارائه می دهند.

فرهنگ سازمانی استانبول همراه ایجاد ارتباط طولانی مدت با مشتریان جهت ارائه هر چه بهتر خدمات شخصی و حرفه ای است. موسسه استانبول همراه به این مفتخر است که سال هاست در تمامی مراحل اخذ انواع اقامت از زمان شروع تا موفقیت کامل در خدمت مشتریان خود بوده است.

آنان ماموریت خود را ارائه اطلاعات دقیق، مشاوره مستقیم و صادقانه و پرهیز از اظهارات مبهم می دانند که به طور مستقیم بر امور مالی مشتریان تأثیر مثبت می گذارد.

در صورتی که اتباع خارجی در ترکیه پس از اتمام دوره معافیت ویزا توریستی در این کشور بمانند، لازم است اجازه اقامت بگیرند. این اقامت می تواند (اقامت کاری، دائم یا تحصیلی و …. باشد).

مجوز کار نام عمومی مجوزهای صادر شده توسط وزارت کار برای خارجیانی است که به نام و حساب خود یا تحت نظارت کارفرما در ترکیه کار خواهند کرد. در ترکیه چهار نوع مجوز وجود دارد: کارت موقت، دائمی، مستقل و ترکواز. در ضمن اجازه کار شامل اجازه اقامت نیز می شود.

کارمندان شرکت مهاجرتی استانبول همراه در ایران و ترکیه به طور منظم درخواست های اقامت متقاضیان را پیگیری می کنند. خدمات اخذ اجازه اقامت شامل موارد زیر است:

· مشاوره و ارزیابی وضعیت در مور معیارهای درخواست اجازه اقامت در ترکیه (کاری، تحصیلی، ازدواج، سرمایه گذاری، خرید ملک و ….)

· مدیریت روند درخواست مجوزهای کار و اقامت یک تبعه خارجی

· ارزیابی وضعیت شرکت و کارمند خارجی از منظر قانون اجازه کار و سایر مقررات مربوطه

· مشاوره در مورد اشتغال کوتاه مدت

· مشاوره در حوزه خرید و اجاره خانه

· مساعدت در اخذ مجوز کار برای کارمندان در زمینه های مختلف حرفه ای

در حقیقت می توان گفت موسسه استانبول همراه فقط یک شرکت بازاریابی و مهاجرتی نیست که بدون توجه به تقاضای مشتری، به دور چند پروژه تجاری بچرخد. بلکه متخصصان و کارشناسان استانبول همراه معتقدند که نیازهای هر مشتری منحصر به فرد است. بنابراین پروسه اخذ اقامت باید با حساسیت مطلق انجام شود.

به همین ترتیب، متخصصان جوان استانبول همراه تلاش میکنند تا اطمینان حاصل کنند که مشتریانشان بهترین خدمات مورد نظر خود را با همگام سازی با آخرین به روزرسانی در سیاست های مهاجرت و قوانین کشورهای مربوطه دریافت می کنند.

چنانچه شما قصد اقامت در ترکیه را داشته باشید می توانید از هر کجای ایران با مشاوران خبره استانبول همراه مشورت بگیرید و اقامت خود را به بهترین روش ممکن دریافت کنید.

دومین موسسه؛ حقوقی ملک پور

امیر محمد ملک پور وکیل پایه یک دادگستری و حقوقدان موسس و بنیانگذار موسسه حقوقی ملک پور در ایران، به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و آلمانی آشنایی داشته و فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع لیسانس با معدل بالای ۱۸ مقطع فوق لیسانس در دانشگاه سراسری در تهران معدل بالای ۱۸ و دانشجوی دکترا در اروپا و تا کنون با معدل بسیار بالا هستند. ایشان سابقه تحقیق درباب مدیریت، موفقیت و روان شناسی و جامعه شناسی و مسائل علمی بسیاری را داشته و شاید شما با فایل های موفقیت ایشان و یا سمینارهای مدیریت و تاثیرگذاری که آقای ملک پور برگزار کرده اند آشنا باشید.

موسسه مهاجرتی ملک پور خدماتش را در حدود 20 کشور مطرح دنیا از جمله کانادا، قبرس، اتریش، روسیه و اکراین و …. ارائه میدهد. همچنین موسسه MIE اتریش (موسسه حقوقی ملک پور) یکی از بزرگترین موسسات مشاوره در زمینه اخذ اقامت ترکیه محسوب می شود. شما می توانید زمانی را جهت مشاوره با شخص آقای ملک پور رزرو نموده و سپس با وقت قبلی با شخص ایشان مشاوره داشته باشید.

و سومین موسسه؛ سفیران سروش سعادت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک موسسه بین المللی است که تحت نظر وکیل پایه کانون وکلای دادگستری فعالیت می کند. این موسسه خدمات خود را در حدود 70 کشور دنیا به مشتریانش ارائه می دهد. و در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی از معتبرترین کالجها و دانشگاه ها و اخذ ویزا و روادید از معتبرترین کشورها تخصص دارد.

سفیران سروش سعادت معتقدند تمامی پرونده های هر کشور باید توسط وکیل متخصص مهاجرتی همان کشور اجرا شود تا بیشترین امکان موفقیت را دارا باشد برای مثال پرونده های مهاجرتی کشور کانادا توسط وکیلی مهاجرت کانادا دارای پروانه ای سیسی ار سی صادر شده از اداره مهاجرت کانادا اجرا شده و زیر نظر مستقیم وکیل مهاجرت کانادا اجرا میشود.

این موسسه بزرگترین راز موفقیت خود بهره مندی از افراد متخصص می داند. همچنین تمامی خدمات و قرارداد هایشان شامل گارانتی میباشد و تضمین می کنند، در صورت عدم موفقیت در اخذ روادید یا اقامت کل مبلغ قرارداد را به حساب متقاضی برگردانند.

نویسنده مطلب: SOROUR NEGARI

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.