bachelor
months 48
EUR 18900
English
حضوری / /
Full Time /
2022-10-03
2023-01-01
دانشجویان قادر خواهند بود مشکلات ملموس را از طریق عمل حل کنند، دانش پایه را از منابع مختلف دانشگاهی و حرفه ای پیوند دهند و آنها را به کار خود اعمال کنند. این برنامه بر زمینه های مختلفی مانند ارتباطات، روانشناسی و رفتار مصرف کننده، توسعه کمپین های روابط عمومی و طرح استراتژی های بازاریابی و تبلیغات برای محصولات و خدمات تمرکز دارد. هدف از این برنامه مطالعه این است که ارائه دانش آموزان با آموزش و پرورش معاصر است که آنها را قادر خواهد ساخت به کار، کشف، منعکس کردن و کمک مثبت به بازاریابی، صنایع تبلیغاتی و ارتباطی از طریق پرورش توانایی تفکر انتقادی خود که در نتیجه به آنها اجازه می دهد تا کارشناسان آزاد، مستقل و خلاق در زمینه خود شوند. بازاریابی و تبلیغات – ارتباطات و روابط عمومی توسط مرکز دانشگاه بین المللی ماربلا ارائه می شود. فرصت های شغلی دانش آموزانمی توانند انتخاب موضوع خود را در داخل دوره با توجه به آرزوهای شغلی خود تمرکز. ویژگی تحصیلات تکمیلی و اشتغال پذیری دانشجویان نیز از طریق مشارکت در کارآموزی (بدون تحمل اعتباری) و پروژه کپستون افزایش یافته و به چالش کشیده می شود. فرصت های پیشرفت پس از فارغ التحصیلی، دانش آموزان می توانند به:MBA (با تجربه کاری مناسب)کارشناسی ارشد بازاریابی و تبلیغات کارشناسی ارشد / کارشناسی ارشد روابط عمومی
دوره ها عبارتند از: بازاریابی استراتژیک و تجزیه و تحلیلبازاریابی مدیریتبازار تحقیقاتتبلیغاترفتار مصرف کننده و استراتژی های روابط عمومی
برای اطلاعات بیشتر به صفحه دانشگاه مراجعه کنید
کپی پاسپورت یا شناسه گذرنامه به اندازه عکس دیجیتال اثبات مدرک زبان انگلیسی (اگر شما از یک کشور انگلیسی زبان نیستید و یا قبلا به زبان انگلیسی تحصیل نکرده اید)گواهی دبیرستان (به طور رسمی به انگلیسی ترجمه شده یا Spanish)High School Grade Transcripts (Officially translated to English or Spanish)Statement of Purpose (500 words on why you want to study at MIUC, your expectations and aspirations)
نورد پذیرش — ما دریافت خواهید کرد و پردازش برنامه های کاربردی به صورت مداوم به عنوان آنها در فرستاده می شود.