bachelor
months 36
EUR 12900
English
حضوری / /
Full Time /
2022-01-24
2023-01-01
پس از اتمام موفقیت آمیز مدیریت کسب و کار (زنجیره تامین و لجستیک) (Hons) برنامه در مدرسه کسب و کار اتحادیه اروپا، فارغ التحصیلان آرایه گسترده ای از گزینه های شغلی و فرصت های کسب و کار در دسترس آنها. در پاسخ به تقاضای رو به رشد برای متخصصان کسب و کار انعطاف پذیر و کارآفرینی، برنامه های اتحادیه اروپا برای پرورش مهارت های مورد نیاز برای یک حرفه موفق در عرصه کسب و کار بین المللی طراحی شده است. فارغ التحصیلان اتحادیه اروپا دارای ذهنیت بین المللی، آگاهی چند فرهنگی هستند و مفکران نوآورانه ای هستند. این باعث می شود آنها نامزدهای ایده آل برای سمت در شرکت های بزرگ، چند ملیتی و کارآفرینان پویا، مختل کننده آماده برای شروع کسب و کار خود را. گزینه های حرفهای تدارکات ماهر و مدیریت زنجیره تامین حیاتی به در حال اجرا یک کسب و کار موفق جهانی است. دانشجویانی که از این دوره فارغ التحصیل می شوند می توانند از هر تعداد مسیر شغلی انتخاب کنند که برخی از آنها در زیر ذکر شده اند.تحلیلگران تحقیقات عملیات تحلیلگر عملیات عملیات، مسئول تعیین تخصیص بهینه دارایی ها و منابع یک شرکت هستند. این منابع وابسته به شرکت و صنعت هستند و ممکن است هر چیزی از دارایی های سخت گرفته تا نیروی کار باشند. یک تحلیلگر در این نقش نیز مسئول تعیین هزینه های فعلی و آینده مرتبط با منابع گفته شده است. تحلیلگران عملیات نیاز به مهارت های سازمانی قوی و درک کامل از روندهای جهانی در مدیریت زنجیره تامین دارند. علاوه بر این، آنها همچنین باید در لجستیک ماهر به منظور هماهنگی و ساده سازی فرایندها در داخل شرکت های خود. متخصص تدارکات نیز بهنام مدیران خرید، متخصصان تدارکات مدیریت قراردادهای فروشنده یک شرکت است. علاوه بر اطمینان از شرکت می شود بهترین قیمت ممکن، متخصصان تدارکات نیز مذاکره قرارداد، پیشنهاد در خدمات، و توسعه استراتژی های خرید مقرون به صرفه است. متخصصان تدارکات باید درک بسیار خوبی از بازار مرتبط با خود داشته باشند و بتوانند تحقیقات را به طور موثر انجام دهند. آنها همچنین نیاز به مهارت های ارتباطی جامد، به عنوان آنها خواهد شد مذاکره و ارتباط بین تامین کنندگان و سازمان خود را. مدیر روابط مشتری مدیران روابطمشتری ایجاد و حفظ ارتباطات مثبت بین یک کسب و کار و مشتریان آن است. آنها مسئول تداخل با مشتریان از بسیاری جهات، از جمله حل شکایت، گسترش پایه مشتری، انجام بررسی برای اطمینان از رضایت مشتری، و نگه داشتن مشتریان به روز شده در محصولات و خدمات جدید است. حرفه ای ها در این نقش باید قوی، ارتباط دهنده موثر با مهارت های خدمات به مشتریان خوب است. آنها همچنین باید به همکاری و اعتماد به نفس در نقش رهبری باز باشد. مدیر زنجیره تامینیک مدیر در این نقش مسئول نظارت بر زنجیره تامین کلی یک شرکت و عملیات لجستیک است. علاوه بر برنامه ریزی و اجرای استراتژی زنجیره تامین کلی یک شرکت، مدیران زنجیره تامین نیز روابط خود را با فروشندگان حفظ می کنند، تنگناهای تولید را حل می کنند و با تیم های دیگر همکاری می کنند تا بهترین فروشندگان و توزیع کنندگان را برای نیازهای شرکت خود تعیین کنند. مدیران زنجیره تامین نیاز به سازمان خوب و مهارت های مدیریت، و همچنین درک کامل از صنعت که در آن آنها در حال کار است.
دوره ها شامل:مهارت های کمی برای اصول کسب و کار تصمیم گیری مدیریت مسئول & مدیریت عملیات کاربردی مالیاتی بین المللی مدیریت عملکرد از طریق مردم زنجیره تامین پایدار
برای اطلاعات بیشتر به صفحه دانشگاه مراجعه کنید
1 کپی گواهی شده از دیپلم دبیرستان و رونوشت؛ یا معادل. اثبات سطح انگلیسی: نمره تافل 80 (مبتنی بر اینترنت)، 213 (مبتنی بر کامپیوتر)؛ IELTS 6.0; CAE B2 با حداقل نمره 169؛ PTE 57; بومی انگلیسی؛ یا معادل.