Master of Business Administration

قانون

دانشگاه تالین

دانشگاه تالین

Estonia, Harjumaa, Tallinn

اگر شما علاقه مند به چگونه قانون تاثیر زندگی روزمره ما و چگونه اختلافات در جهان به طور فزاینده جهانی حل و فصل، پس از آن تحصیل در حقوق در دانشگاه تالین برای شما است! این برنامه بر حقوق اروپا و بین المللی تمرکز دارد.

مشاهده سایت رسمی
سطح رشته

bachelor

مدت تحصیل

months 36

هزینه سالانه

EUR 4600

زبان تحصیل

English

مدل آموزش

حضوری / /

مدل زمانی

Full Time /

تاریخ شروع ثبت نام

2023-08-31

تاریخ برگزاری

2023-08-05

درباره این دوره

این برنامه قانون به زبان انگلیسی تدریس می شود و بر حقوق اروپا و بین المللی تمرکز دارد. دانشگاه تالین همچنین امکان تحصیل در رشته حقوق فنلاند را در هلسینکی ارائه می دهد. برنامه قانون به خوبی بین جنبه های نظری و عملی قانون متعادل است و اگر با ما تحصیل کنید، از تمرین وکلا و همچنین علمای حقوقی شناخته شده بین المللی درس خواهید گرفت.   برنامه حقوق دانشگاه تالین یک برنامه حقوق کلاسیک است، که به دانشجویان یک بنیاد محکم برای ساخت بر در مطالعات تخصص در سطح کارشناسی ارشد می دهد. برنامه قانون حوزه های نظریه حقوقی، تاریخ حقوق، حقوق خصوصی، حقوق عمومی، و حقوق بین الملل را پوشش می دهد. این برنامه دو ماژول را برای تخصص در حقوق بین الملل و اروپا و حقوق فنلاند (که تنها در هلسینکی ارائه می شود) ارائه می دهد. این برنامه مهارت های وکیلی را در تجزیه و تحلیل مورد، استدلال منطقی، درک خواندن، نوشتن قانونی و تحقیق و استدلال توسعه می دهد. دوره های استفاده از روش Socratic، و همچنین ارائه مورد، پروژه های تحقیقاتی و ‘mooting’ — محاکمه مسخره — برای توسعه مهارت های مورد نیاز به یک وکیل موفق است. برنامه ما توسط متخصصان حقوقی صالح و علمای حقوقی تدریس می شود، ترکیب درستی از عملی و نظری دارد و تجربه آموزش عملی و یک پروژه بین رشته ای برای تکمیل برنامه لازم است. در دانشگاه تالین، ما وکلای آینده، متخصصان کسب و کار و رهبران جامعه را آماده می کنیم تا چالش های دنیای جهانی شده امروز را برآورده کنند. چرا مدرسه حکمرانی، حقوق و جامعه؟ قانون قوانین و مقرراتی را در بر می گیرد که بر زندگی روزمره ما حاکم است. مطالعه قانون درک خود را از اهرم های قدرت در جامعه، از محلی، تا ملی، تا سطح بین المللی توسعه می دهد. این برنامه برای پاسخگویی به چالش های یک دنیای جهانی شده با دادن آموزش حقوقی کلاسیک به دانش آموزان، در حالی که مهارت های حل مسئله متقاعد کننده، و پرداختن به مسائل حقوقی موضعی مانند بحران مهاجران و تغییرات آب و هوایی را توسعه می دهد، طراحی شده است. تحصیل در رشته حقوق در دانشگاه تالین این نظریه را با عمل ترکیب می کند – یادگیری نحوه استفاده و اعمال قانون و تعمق در این سوال بی انتها از ‘چه قانونی است و چه قانونی باید باشد’. مطالعه قانون مهارت های فرد را برای وکیل شدن با یادگیری فکر کردن مانند وکیل، که شامل توسعه و پالایش مهارت های حل مسئله، و یادگیری – در یک مورد قانونی – چگونگی شناسایی موضوع، تحقیق در قانون، و اعمال قانون است، توسعه می دهد. یادگیری برای تبدیل شدن به یک وکیل آسان نیست; این یک چالش است. دانش آموزان مجهز به یک مجموعه مهارتی هستند که برای یک شغل در حرفه حقوقی قابل اجرا است، و در یک میزبان از حرفه های دیگر در یک جهان به طور فزاینده جهانی شده – که در آن تسلط بر قوانین برای موفقیت ضروری است.

شامل: تفکر انتقادی عمومی و یادگیری روانشناسی اجتماعی در محیط متمرکز بین رشته ای مطالعه در دانشگاه روم حقوق خصوصی تحقیقات حقوقی و نوشتن

درباره دانشگاه

Know More About This School

آیا می خواهید درباره این دانشگاه بیشتر بدانید؟

برای اطلاعات بیشتر به صفحه دانشگاه مراجعه کنید

الزامات

تحصیلات متوسطه تکمیل شده یا معادل اثبات کنجویی های مدرک زبان انگلیسی:کنجوی ورودی شامل تکالیف کتبی است (نامه انگیزشی که شامل پاسخ به سوالات مربوط به انگیزه و میل به مطالعه در برنامه) و مصاحبه از طریق اسکایپ. برای اهداف تایید هویت در روش پذیرش کمیته پذیرش حق دارد به تصویر در طول بخش شفاهی از امتحان انجام شده از طریق پل ویدئویی. حداکثر تعداد نقاط ۱۰۰ (۵۰٪ نوشته شده، ۵۰٪ بخش شفاهی) است. دانشجویانی که حداقل ۳۰ امتیاز از بخش کتبی را دریافت می کنند، مجاز به مصاحبه شفاهی هستند. BA: حداقل آستانه ثبت نام برنامه: 65 امتیاز از 100.

شرایط شروع تحصیل

متقاضیان غیر اتحادیه اروپا /EEA (به جز متقاضیان از بریتانیا، روسیه، اوکراین، گرجستان و قزاقستان):15 مارس  شهروندان و متقاضیان اتحادیه اروپا/EEA از بریتانیا، روسیه، اوکراین، گرجستان، قزاقستان:۱ ژوئن شهروندان فنلاندی، لتونی و لیتوانی که تحصیلات متوسطه عمومی را در فنلاند، لتونی، لیتوانی به دست آورده اند: ۵ اوت

رشته های مشابه

رشته روانشناسی

سطح دوره

phd

ددلاین ثبت نام

2022-08-24

تاریخ شروع

2021-12-01

رشته زیست شناسی مولکولی، سلولی و تکاملی

سطح دوره

phd

ددلاین ثبت نام

2022-08-24

تاریخ شروع

2021-12-01

رشته تمرین پرستاری (آنلاین)

سطح دوره

phd

ددلاین ثبت نام

2022-09-20

تاریخ شروع

2022-06-30

رشته علوم تحلیلی و محیطی

سطح دوره

phd

ددلاین ثبت نام

2021-10-01

تاریخ شروع

2021-08-27

رشته تحقیقات مطالعات چینی

سطح دوره

phd

ددلاین ثبت نام

2021-10-23

تاریخ شروع

2021-07-30

رشته مطالعات علم و فناوری

سطح دوره

phd

ددلاین ثبت نام

2022-09-26

تاریخ شروع

2022-03-31

رشته دانشکده دکتری جنگلداری و مدیریت حیات وحش راث گیولا

سطح دوره

phd

ددلاین ثبت نام

2021-08-01

تاریخ شروع

2021-06-01

رشته زبان شناسی

سطح دوره

phd

ددلاین ثبت نام

2021-09-01

تاریخ شروع

2021-06-01

رشته زیست شناسی مولکولی

سطح دوره

phd

ددلاین ثبت نام

2022-10-01

تاریخ شروع

2021-12-01

رشته پزشکی احیا کننده

سطح دوره

phd

ددلاین ثبت نام

2022-04-01

تاریخ شروع

2023-01-01

بازگشت به بالا