مهاجرت پرستاران به خارج از کشور

اگر به دنبال مخلوط کردن عشق به مراقبت‌های بهداشتی همراه با حس ماجراجویی هستید، حرفه‌ای را به‌عنوانِ یک پرستار در خارج از کشور در نظر بگیرید. فرصت‌های شغلی بسیار زیادی برای پرستاران در سطح بین‌المللی در مناطقی مانند اروپا، استرالیا و خاورمیانه فراهم شده است.

شغل در پرستاری در خارج از کشور می‌تواند با سوالات زیادی ازجمله اینکه از کجا می‌توانید به چه میزان پول بدست آورید، همراه باشد. پیشنهاد می‌کنم تا از این راهنما به‌عنوانِ نقطه شروع استفاده کنید تا تمام پاسخ‌های لازم به این سؤالات و سایر موارد را دریافت کنید.

درباره رشته پرستاری

رشته پرستاری در خارج از کشور
رشته پرستاری در خارج از کشور

همان طور که می‌دانیم به‌خاطرِ تقاضای زیاد نسبت به شغل پرستاری، ورودی دانشگاه‌­ها نیز بسیار افزایش پیدا کرده است به‌طوری‌که این اتفاق در سرتاسر جهان با سرعت زیاد در حال رخ دادن است. طبق آمار تنها در کشوری مانند آمریکا افزایش 15% برای استخدام پرستار پیش‌بینی شده است که بیش از هر شغل دیگری در صنایع مختلف به‌شمار می‌رود.

رشته پرستاری در خارج

پرستاری یک رشته محبوب است و با تحصیل پرستاری در خارج از کشور، فرصت‌های شغلی زیادی را خواهید داشت. با وجود گزینه‌های بسیار عالی که در دانشگاه‌های سراسر جهان ارائه می شود، گاه ممکن است انتخاب دانشگاه گیج‌کننده باشد. برخی از قوی‌ترین برنامه‌های پرستاری در آمریکا، انگلیس و استرالیا ارائه می‌شود.

مهاجرت پرستاران به خارج از کشور

ویروس کرونا پرسنل پرستاری را در بیمارستان‌ها و در سراسر دنیا مورد تهدید قرار داده است و مشاغل پرستاری در کانادا، آمریکا و سرتاسر دنیا بیشتر از همیشه موردِنیاز است. بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که پرستاران تحصیل‌کرده بین‌المللی ممکن است پس از کرونا اقامت موقت و فرصت‌های شغلی بی‌شماری برایشان فراهم شود.

پیشنهاد می‌کنم اگر علاقه‌مند هستید تا اطلاعات بیشتر و جامع‌تری در رابطه با رشته پرستاری در خارج بدانید، به سایت «GO2TR» مراجعه کنید.

نویسنده مطلب: Mehrnoosh.qr

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.