بررسی صرافی BW ، ستاره ی نوظهور صرافی ها (برای استفاده ایرانیان)

بررسی صرافی BW

یک راهنمای معاملاتی ارز رمزنگاری شده باید بررسی همه مبادلات رمزنگاری برتر خارج از کشور را ارائه دهد تا بتوانید بهترین سایت مبادله ارز رمزنگاری شده را برای خود پیدا کنید. این بررسی BW.com شامل چهار قسمت است: اطلاعات عمومی ، هزینه ها ، روش های سپرده گذاری و امنیت.

برای ثبت نام مطمئن –> BW.com

اطلاعات کلی

BW.com یک صرافی است که در ژانویه 2017 راه اندازی شده است ، که بسیار قبل از تبلیغات جهانی ارز رمزنگاری شده است. این نقدینگی بسیار چشمگیر است و با توجه به حجم معاملات 24 ساعته به طور منظم در بین 10 صرافی برتر قرار دارد.

کشور مقیم این صرافی استرالیا است. استرالیا سهم مناسبی از مبادلات ارز رمزنگاری شده را دارد و این لیست شامل: BitRabbit ، CoinSpot ، BTC Markets ، CoinJar ، Independent Reserve ، ACX و CoolCoin است .

همانند بسیاری از مبادلات دیگر ، BW.com سرمایه گذاران ایالات متحده را در سیستم عامل خود قبول نمی کند. اگر اهل ایالات متحده هستید و به دنبال بستر تجاری مناسب برای شما هستید ، نگران نباشید. از Exchange Finder ما برای یافتن صرافی مناسب با پذیرش سرمایه گذاران ایالات متحده استفاده کنید .

پشتیبانی موبایل

BW.com همچنین پلتفرم خود را به صورت یک برنامه موبایل ، هم برای کاربران آیفون و هم برای آندروید (یعنی برای بارگیری از طریق App Store و Google Play) در دسترس قرار می دهد.

نقدینگی

در روز نگارش این بررسی (27 مارس 2019) ، حجم معاملات 24 ساعته BW.com 830 میلیون دلار بسیار چشمگیر بود که در محل شماره قرار گرفت. 5 در لیست مبادلات با بالاترین حجم معاملات 24 ساعته در جهان (فقط با Binance ، Bit-Z ، OKEx و Coinbene بالاتر از لیست پیشی گرفته است ). در 13 ژوئن 2019 ، حجم معاملات 24 ساعته اندکی کاهش یافته و به 673 میلیون دلار رسیده بود (که آن را در جایگاه شماره 23 این لیست قرار داد) ، اما هنوز چیزی به جز حجم معاملات بسیار چشمگیر نبود.

با این حال ، در تاریخ آخرین به روزرسانی این بررسی (31 مارس 2020 ، درست در میانه بحران با COVID-19) ، حجم معاملات فقط 81.3 میلیون دلار بود. مکان در لیست Coinmarketcap پس از آن فقط یک مکان بسیار متوسط ​​بود. 77

نمای تجارت BW.com

صرافی های مختلف دیدگاه های تجاری متفاوتی دارند. و هیچ “این بررسی کلی بهترین است” وجود ندارد. شما باید خود تعیین کنید که کدام نمای تجاری مناسب شماست. آنچه که به طور معمول در این دیدگاه ها مشترک است این است که همه آنها کتاب سفارشات یا حداقل بخشی از کتاب سفارشات ، نمودار قیمت ارز رمزنگاری شده انتخاب شده و تاریخ سفارش را نشان می دهند. آنها معمولاً جعبه های خرید و فروش نیز دارند. قبل از اینکه صرافی را انتخاب کنید ، سعی کنید نگاهی به نمای معاملات بیندازید تا بتوانید از نظر شما احساس خوبی داشته باشید. این نمای تجاری در BW.com است:

هزینه های تجارت BW.com

هزینه های تجارت به طور طبیعی بسیار مهم هستند. هر زمان که سفارش می دهید ، صرافی از شما هزینه تجارت می گیرد. هزینه معاملات به طور معمول درصدی از ارزش سفارش تجاری است. در این مبادله ، آنها بین گیرندگان و سازندگان تقسیم نمی شوند . هر یک از طرفین معامله همان کارمزد را پرداخت می کنند: 0.20٪ از ارزش سفارش. 0.20٪ مطابق با متوسط ​​صنعت است. مدت زمان متوسط ​​صنعت 0.25٪ بوده است ، اما در حال حاضر شاهد تغییر جهت کارمزد پایین تر هستیم. در حال حاضر بسیاری از مبادلات بجای آن 0.10٪ یا 0.15٪ شارژ می شوند.

هزینه های برداشت

بسیاری از صرافی ها دارای هزینه های رقابتی تجاری هستند اما پس از آن با هزینه های برداشت خود شما را در خارج از کشور تحت خطر قرار می دهند. BW.com هنگام برداشت BTC هزینه برداشت را به مبلغ 0.001 BTC اخذ می کند. این کمی بالاتر از متوسط ​​صنعت است که به ازای هر برداشت BTC 0.000812 BTC است.

روش های سپرده گذاری

این صرافی به جز ارزهای رمزپایه هیچ روش سپرده گذاری دیگری را نمی پذیرد ، بنابراین سرمایه گذاران جدید رمزنگاری در اینجا تجارت ندارند. اگر یک سرمایه گذار جدید رمزنگاری هستید و می خواهید در این صرافی معامله خود را شروع کنید ، باید ابتدا رمزنگاری ها را از صرافی دیگری خریداری کنید و سپس – به عنوان مرحله دوم – آنها را در اینجا واریز کنید. نگران نباشید ، شما می توانید صرفاً با استفاده از ابزار Exchange Finder مبادله ای به اصطلاح “سطح ورود” را پیدا کنید .

نویسنده مطلب: Arzpaye ارزپایه

منبع مطلب

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.