در Ostelea – دانشکده گردشگری & مهمان نوازی، آموزش آموزش مستمر و پویا است که از کلاس درس به جامعه گسترش می یابد و دانش آموزان را به شایستگی هایی مجهز می کند که آنها را قادر می سازد با محیط خود بهتری داشته باشند و به اهدافی که تعیین کرده اند دست یابند. .
Ostelea – دانشکده گردشگری & Hospitality هر سال به طور متوسط 10 مطالعه در مورد بخش هتلداری و گردشگری با هدف تجزیه و تحلیل و تحقیق در مورد تحولات، روندها و پیش بینی های این بخش منتشر می کند. این مطالعات در رسانه های معتبر منتشر شده است. تحلیل و تحلیل ها بر موضوعات مرتبط با مهمان نوازی و رستوران ها، گردشگری، اوقات فراغت و فرهنگ و سایر موارد تمرکز دارند. مسائل جاری که دانش به روز این بخش را می کند می کند.
خدمات حرفه ای، بخشی است که از دانشجویان فعلی و سابق پشتیبانی می کند و هدف آن هدایت و همراهی دانش آموزان در جستجو برای رسیدن به حرفه ای جدید و همچنین انتظارات حرفه ای آنهاست. و علیق برای هماهنگی بیشتر با بازار کار.
پردیس مجازی Ostelea پلتفرم تکنولوژیکی است که بخشی از کار روزانه دانش آموزان روی آن انجام می شود. این برنامه به گونهای طراحی شده است که دانشآموزان میتوانند به منابع دانشگاهی دسترسی داشته باشند و تمام اطلاعات دوره، یادداشتهای کلاس، ارزیابیها، مواد دانشگاهی و کتابخانه دیجیتال را بدهند و همچنین را قادر میسازند تا دعوت نامهها را برای آنها انجام دهند. فعالیت ها، رویدادها و کنفرانس های سازماندهی شده توسط موسسه دریافت کننده.< /p>
پردیس آنلاین Ostelea با استفاده از فناوری BlackBoard طراحی شده است که دانشجویان را قادر میسازد با استفاده از گوشیهای هوشمند، تبلتها و سایر دستگاههای خود از هر کجا به همه ویژگیهای آن دسترسی داشته باشند. هستند. BlackBoard در حال حاضر پلتفرمی است که توسط دانشگاه های معتبر بین المللی مانند پرینستون، استنفورد و دوک استفاده می شود.
< /p>