phd
English
حضوری / /
Full Time /
2022-09-27
2022-04-13
در طول دکترا بازاریابی در دانشگاه لیدز، شما در بازاریابی جهانی و استراتژیک و رفتار مصرف کننده، برندسازی و ارتباطات تخصص.پیشنهادهای تحقیقاتی بخش بازاریابی در دانشکده کسب و کار دانشگاه لیدز علاقه مند به دریافت پیشنهاد در زمینه های زیر از تحقیقات:مصرف کننده خرید تجزیه و تحلیل رفتار ترجیحات نامتگن مصرف کننده و انتخاب گسسته تجزیه وتحلیل خرده فروشی و فروشگاه انتخاب تجزیه و تحلیل نام تجاری و نام تجاری سهام تدوین و پیاده سازی استراتژی های بازاریابی پایداری : Bridging شکاف استراتژی بازاریابی ساخت استراتژی بازاریابی ظهور و تصمیم گیری در سازمان های بازاریابی مسئولیتشرکت ها و پایداریبازاریابی سبز و تبلیغات کسب و کار اخلاق بازاریابیبین المللی
تخصص حوزه تحقیقاتی ارتباط تجاریتجاری مصرفکنندهبازاریابی بین المللیبازاریابیعمومی استراتژی روابطروابط
برای اطلاعات بیشتر به صفحه دانشگاه مراجعه کنید
نامزدها باید در حالت ایده آل دارای مدرک درجه یک یا حداقل مدرک کارشناسی درجه دو بالا خوب باشد. نامزدها باید مدرک کارشناسی ارشد بریتانیا (یا مدرک معادل از یک دانشگاه خارج از کشور) یا مدرک حرفه ای معادل: با حداقل میانگین نمره ۶۰ درصد (یا معادل)؛ و در یک رشته دانشگاهی مناسب برگزار کنند. رشته های دانشگاهی مناسب شامل رشته های مرتبط مستقیم با تخصص های موضوعی مدرسه کسب و کار (حسابداری و مالی، اقتصاد، کسب و کار بین المللی، مدیریت، روابط بازاریابی و کار و اشتغال) و یا ارائه مجموعه های مهارتی که به ویژه مربوط به پروژه تحقیقات دکترا (به عنوان مثال، روش های تحقیقات اجتماعی، زبان شناسی، ریاضیات، آمار، روانشناسی و غیره)