Master of Business Administration

ارتباطات و روابط عمومی

مدرسه کسب و کار اتحادیه اروپا

مدرسه کسب و کار اتحادیه اروپا

Spain, Catalonia, Barcelona

این برنامه ارتباطات و روابط عمومی از مدرسه کسب و کار اتحادیه اروپا در بارسلونا، تفکر کارآفرینانه را توسعه خواهد داد و موضوعاتی مانند ساختار کمپین های روابط عمومی، استراتژی رسانه ای و ارتباطات سازمانی و اخلاق را پوشش خواهد داد.

مشاهده سایت رسمی
سطح رشته

bachelor

مدت تحصیل

months 36

هزینه سالانه

EUR 12900

زبان تحصیل

English

مدل آموزش

حضوری / /

مدل زمانی

Full Time /

تاریخ شروع ثبت نام

2021-05-24

تاریخ برگزاری

2022-01-01

درباره این دوره

این برنامه ارتباطات و روابط عمومی از مدرسه کسب و کار اتحادیه اروپا در بارسلونا یک برنامه هفت ترم، سه ساله با ساختار نشان داده شده در زیر است. دانشجویانی که این برنامه را به پایان رسانده اند این گزینه را دارند که ترم هشتم اضافی را انجام دهند و دیپلم مطالعات پیشرفته (DAS) کسب کنند. دوره های هسته سال اول یک پایگاه جامد در تمام زمینه های کسب و کار اساسی در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. موضوعات تخصصی در سال های دوم و سوم در برنامه درسی گنجانیده می شوند. در سال سوم، دانش آموزان همچنین بر روی ماژول های مدیریت کسب و کار که مفاهیم کلیدی مدیریتی، تئوری ها و ابزارهای ضروری را پوشش می دهند، تمرکز خواهند کرد.Career OptionsThe Bachelor of Arts in Communication & Public Relations degree provides students with fundamental knowledge in all major business areas as well as specialist skills in communication and public relations. از جمله این موارد می توان به رسانه های اجتماعی و رفتار مصرف کننده اشاره کرد. دانشجویانی که این مدرک را با موفقیت به پایان می برند ممکن است به سمت های شغلی زیر علاقه مند باشند:مدیران ارتباطات مدیر ارتباطات مسئول ایجاد، توزیع و نظارت بر پیام ها در مورد سازمان به ذینفعان آن هستند. آنها مسئول ایجاد مواد ارتباطی یک سازمان از جمله گزارش های سالانه و اعلامیه های مطبوعاتی، برقراری روابط با ذینفعان و اطمینان از یکنواخت بودن پیام های سازمانی و ایجاد تصویر مثبت هستند. یک مدیر ارتباطات نیز نقش کلیدی در مدیریت بحران خواهد داشت و پیام های منتشر شده توسط اشخاص ثالث برای مدیریت شهرت را زیر نظر خواهد داشت. برای موفقیت در این حرفه، یک مدیر ارتباطات باید دارای نوشتن، ویرایش و تصحیح قوی و همچنین مهارت های ارائه باشد. آنها همچنین باید ارائه دهند و با اعتماد به نفس ارتباط برقرار کنند. مدیران رسانه های اجتماعی مدیر رسانه های اجتماعی به طور مرتب محتوا را در کانال های رسانه های اجتماعی یک سازمان در مورد فعالیت های آن می کنند. و همچنین به اشتراک گذاری محتوا، درگیر شدن با پیروان، ترویج و ردیابی ذکر شخص ثالث، مدیران رسانه های اجتماعی نتایج را برای بهینه سازی نظارت می کنند. آنها به  طور مستقیم با مخاطبان هدف تعامل و هماهنگی با بخش های دیگر برای نگه داشتن پهلو به پهلو از فعالیت های یک سازمان و همچنین ارائه بازخورد در مورد اقدامات. یک مدیر رسانه های اجتماعی ممکن است در داخل یک بخش ارتباطی یا بازاریابی کار کند. برای موفقیت به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی، نامزدها باید به صورت دیجیتالی زرنگ باشند و کپی نویسی و مهارت های تحلیلی خوبی داشته باشند. طراحی گرافیک و دانش صوتی و بصری ترجیح داده می شود. نویسنده فنی ترجمه متن پیچیده به نسخه خواننده پسند تر بر عهده نویسندگان فنی است. آن ها همچنین  تحقیقات و مصاحبه هایی انجام می دهند و اطمینان حاصل می کنند که نوشتن پروژه ها به موقع تحویل داده می شود. نویسندگان فنی نیز پیشنهادهای کسب و کار می نویسند، وب سایت یک شرکت را به روز می کنند و اسناد مهم شرکت ها را بررسی می کنند. آن ها اغلب به عنوان آزادکار کار می کنند یا توسط سازمان های مهندسی، پزشکی و تحقیقاتی، در میان دیگران قرارداد می بندند. مهارت در زمینه نوشتن فنی شامل مهارت های خوب نوشتن، ویرایش و اثبات و همچنین ظرفیت تجزیه و تحلیل و درک داده های پیچیده است. مدیران کمپین مدیر کمپین به ایجاد و اجرای کمپین های بازاریابی یکپارچه یک سازمان کمک می کنند تا اطمینان حاصل کنند که اهداف سازمانی را به انجام می رساند و فروش تولید می کنند. این حرفه ای ها معمولاً با عوامل شخص ثالث کار می کنند تا از آماده سازی و اجرای درست یک کمپین اطمینان حاصل کنند. وظایف آنها گسترده است به عنوان آنها هماهنگ و نظارت بر تمام جنبه های یک کمپین. کار در بودجه از پیش تعریف شده، آنها در مورد اثربخشی مبارزات انتخاباتی از نظر رسیدن به مشتری و تاثیر فروش، در میان دیگران گزارش. کمپین ها در سراسر مناطق مختلف بازاریابی از جمله دیجیتال، ایمیل، تلویزیون، رادیو و چاپ، در میان دیگران برای حداکثر تاثیر کشش. مهارت های سازمانی و مدیریتی قوی توسط یک مدیر کمپین و همچنین دانش مالی و خلاقیت بالا مورد نیاز است.

دوره ها عبارتند از:Social Media MarketingFinancial MarketsConsumer BehaviorSales & Purchasing ManagementPublic Relations ResearchEvent & کمپین هایروابط عمومی مدیریت کنفرانس

درباره دانشگاه

Know More About This School

آیا می خواهید درباره این دانشگاه بیشتر بدانید؟

برای اطلاعات بیشتر به صفحه دانشگاه مراجعه کنید

الزامات

1 فرم درخواست تکمیل شده (اگر برنامه در آنلاین پر نشده بود)1  کپی گواهی شده از دیپلم دبیرستان و رونوشت؛ و یا معادل. اثبات سطح انگلیسی: نمره تافل 80 (مبتنی بر اینترنت)، 213 (مبتنی بر کامپیوتر)؛ IELTS 6.0; CAE B2 با حداقل نمره 169؛ PTE 57; بومی انگلیسی؛ یا معادل.2 نامه توصیه 1 مقاله کتبی یا تصویری عکس گذرنامه الکترونیکی یا 3 عکس چاپ شده به اندازه گذرنامه 1 کپی گذرنامه معتبر یا کارت شناسایی 1 گواهی بانکی یا نامه گواهی متقاضی’حل مالی € / CHF 200 هزینه درخواست غیر قابل استرداد. لطفا یک سفارش پول، بررسی یا رسید برای انتقال بانکی قابل پرداخت به اتحادیه اروپا ضمیمه کنید

شرایط شروع تحصیل

 

رشته های مشابه

رشته انگلیسی

سطح دوره

bachelor

ددلاین ثبت نام

2022-08-22

تاریخ شروع

2023-01-01

رشته فناوری های صنعتی و تحلیل اقتصادی

سطح دوره

bachelor

ددلاین ثبت نام

2023-09-01

تاریخ شروع

2023-07-01

رشته مدیریت و مدیریت بازرگانی - مدیریت عمومی و استراتژی

سطح دوره

bachelor

ددلاین ثبت نام

2022-09-01

تاریخ شروع

2022-04-25

رشته روزنامه نگاری

سطح دوره

bachelor

ددلاین ثبت نام

2023-09-06

تاریخ شروع

2022-11-01

رشته اقتصاد بین المللی کسب و کار

سطح دوره

bachelor

ددلاین ثبت نام

2023-09-19

تاریخ شروع

2023-05-30

رشته بازاریابی -- ذکر در مد

سطح دوره

bachelor

ددلاین ثبت نام

2022-09-01

تاریخ شروع

2022-04-25

رشته تولید و مهندسی موسیقی

سطح دوره

bachelor

ددلاین ثبت نام

2021-09-01

تاریخ شروع

2021-01-15

رشته روانشناسی

سطح دوره

bachelor

ددلاین ثبت نام

2023-09-19

تاریخ شروع

2022-09-22

رشته پزشکي

سطح دوره

bachelor

ددلاین ثبت نام

2023-09-09

تاریخ شروع

2023-05-07

رشته مطالعات آلمان

سطح دوره

bachelor

ددلاین ثبت نام

2023-08-24

تاریخ شروع

2023-04-01

بازگشت به بالا