bachelor
months 36
EUR 12900
English
حضوری / /
Full Time /
2021-09-27
2022-01-01
دانشجویان با مبانی رشته معرفی خواهند شد و می فهمند که بازاریابی در بخش های مختلف کسب و کارهای واقعی و با مشتریان چگونه عمل می کند. توانایی ترکیب عناصر رشته های مختلف کسب و کار برای مشاغل دانش آموزان حیاتی است، و کلید توسعه خود را به عنوان یک بازاری بضبط موفق است. مهارت های دانش آموزان از طریق برنامه یاد بگیرند کمک خواهد کرد که آنها را در بخش بازاریابی برتری. گزینه های حرفه ای مدیریت کسب و کار (بازاریابی) (Hons) برنامه از مدرسه کسب و کار اتحادیه اروپا در بارسلونا فراهم می کند دانش آموزان با مهارت های کسب و کار پیشرفته و همچنین بازاریابی دانش. دانشجویانی که با موفقیت این مدرک را تکمیل می کنند ممکن است به موقعیت های شغلی زیر علاقه مند باشند:تجارت بازاریابی مدیر نقطه فروش جایی است که تصمیم نهایی خرید صورت می گیرد. مدیران بازاریابی تجاری مسئول اطمینان از اجرای صحیح یک محصول و برند در یک خروجی فروش هستند. وظایف آن ها شامل توضیح مواد تبلیغاتی شامل نمایشگرها، بهینه سازی طبقه بندی ها، تبلیغات و ایجاد اقدامات فروش مانند تخفیف برای خرید فله است. آنها همچنین ممکن است مسئول ایجاد کمپین های دیجیتال با مشتریان و شرکت در رویدادهای خاص باشند. مهارت مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی تجاری شامل تجزیه و تحلیل داده ها، مذاکره، ارتباطات و مهارت های بین شخصی است.بینش مصرف کننده مدیر بینشمصرف کننده مدیران درک عمیقی از آنچه که یک مصرف کننده واقعا از یک محصول به دنبال. به طور معمول در داخل یک بخش هوش بازاریابی بر اساس, این حرفه ای تجزیه و تحلیل داده ها و تعامل با مصرف کنندگان برای کشف دلایل رفتار مصرف کننده, نگرش ها و نیازها به منظور کمک به تعیین راه اندازی محصول جدید, بهینه سازی محصول و مبارزات انتخاباتی. آنها همچنین روند بازار و مصرف کننده را ردیابی خواهند کرد. یک مدیر بینش مصرف کننده تحلیلی است و دانشی از تحقیقات بازار خواهد داشت. ارائه و همچنین ارتباط خوب و مهارت های بین سازمانی برای این موقعیت مورد نیاز است. مدیران بازاریابی مدیریت بازاریابی مسئول برنامه ریزی، ایجاد و اجرای کمپین های بازاریابی برای محصولات، برندها و سازمان ها هستند. پرتفوی آنها شامل برندهای مختلف یا خطوط محصولی خواهد بود که توسط گزارش های آنها مدیریت می شوند. وظایف آن ها شامل بخش بندی بازار، تحقیق، ترویج، کمپین ها و گزارش های تبلیغاتی و همچنین بودجه ریزی و محک زنی رقیب، در میان دیگران است. هدف نهایی یک مدیر بازاریابی این است که اطمینان حاصل شود که یک محصول مرتبط است و برای موفقیت و سودآوری بازار به مشتریان می رسد. یک مدیر بازاریابی نیاز به مهارت های ارتباطی و ارائه خوب و همچنین دانش در امور مالی و تجزیه و تحلیل داده ها برای بهینه سازی هزینه خواهد داشت. برنامه ریزان رسانه برنامه ریز رسانه ها محصولات و خدمات یک شرکت را در سراسر سیستم عامل های تبلیغاتی مختلف (در و آفلاین) تبلیغ می کنند. بسته به اهداف سازمان، اهداف آن ها ممکن است شامل رسیدن به هدف، ایجاد آگاهی یا تولید سرنخ باشد. آنها با تعیین و سرمایه گذاری در بهترین رسانه ها برای سرمایه گذاری به هدف دست می یابند. آنها کار خواهد کرد برای اطمینان از دید مبارزات انتخاباتی در طول دوره های فروش کلیدی. این متخصصان بودجه های بزرگ را مدیریت می کنند و کمپین هایی را برای اثربخشی در تحویل پیام و رسیدن تجزیه و تحلیل می کنند. یک برنامه ریز رسانه ای به شدت سازماندهی شده است و در تجزیه و تحلیل داده ها برای اندازه گیری موفقیت کمپین و ROI ماهر خواهد بود.
دوره ها عبارتند از: درک افراد در سازمانهای درک جهانی کسب و کار محیط زیست کسب و کار اقتصاد مهارت های کمی برای اصول کسب و کار مسئول مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
برای اطلاعات بیشتر به صفحه دانشگاه مراجعه کنید
1 فرم درخواست تکمیل شده (اگر برنامه در آنلاین پر نشده بود)1 کپی گواهی شده از دیپلم دبیرستان و رونوشت؛ و یا معادل. اثبات سطح انگلیسی: نمره تافل 80 (مبتنی بر اینترنت)، 213 (مبتنی بر کامپیوتر)؛ IELTS 6.0; CAE B2 با حداقل نمره 169؛ PTE 57; بومی انگلیسی؛ یا معادل.2 نامه توصیه 1 مقاله کتبی یا تصویری عکس گذرنامه الکترونیکی یا 3 عکس چاپ شده به اندازه گذرنامه 1 کپی گذرنامه معتبر یا کارت شناسایی 1 گواهی بانکی یا نامه گواهی متقاضی’حل مالی € / CHF 200 هزینه درخواست غیر قابل استرداد. لطفا یک سفارش پول، بررسی یا رسید برای انتقال بانکی قابل پرداخت به اتحادیه اروپا ضمیمه کنید