McGill University
دانشگاه هرادک Králové

دانشگاه هرادک Králové

University of Hradec Králové

دانشگاه Hradec Králové یک دانشگاه مدرن و پویا است که در وضعیت تکامل دائمی قرار دارد. این شهر بخش قابل توجهی از شهری است که از سال 2000 به این نام نامگذاری شده است. شهر هرادک کرالووه یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای بوهم است که بارها به عنوان شهری با بالاترین کیفیت زندگی در جمهوری چک معرفی شده است. ما صمیمانه معتقدیم که دانشگاه ما در این ارزیابی مثبت سهیم بوده است.

توضیحات دانشگاه

درباره

تاریخچه

در سال 1959 تاسیس شد و از سال 2000 نام فعلی خود را دارد.

& ;lt;p>

آموزش

دانشگاه ما برنامه های مدرک و دوره هایی را می دهد که به زبان انگلیسی تدریس می کند. دانشکده انفورماتیک و مدیریت ;/li>

خدمات دانشگاه

سرویس

خدمات مسکن

دانشگاه هرادک کرالووه برای دانشجویان محلی و بین‌المللی در دو ساختمان اختصاصی با ساختار کلی 981 تخت خواب می‌دهد، جایی که دانشگاه اتاق‌ها را برای دانشجویان ورودی می‌کند.

خدمات کتابخانه

کتابخانه دانشگاه خدمات کتابشناختی و اطلاعاتی را به دانشجویان، کارکنان دانشگاهی و عموما ارائه می دهد. این کتابخانه دسترسی به اطلاعاتی متعددی را پایگاه می کند. بازدیدکنندگان مطالعه می کنند بدون مزاحمت در سالن مطالعه می کنند و یک اتاق رسانه با تجهیزات مدرن نیز در اختیار آنهاست.

زندگی دانشجویی

زندگی دانشجویی

زندگی پردیس

دانشگاه های قرن بیست و یکم به طور جدایی ناپذیری با پردیس های مرتبط هستند. مزیت دانشگاه Hradec Králové این حقیقت دارد که سایت توسعه آن در مرکز شهر و در مجاورت گره های ترافیکی مهم واقع شده است.

پردیس دانشگاهی در حال رشد با ارگانیسم شهر ادغام شده است و در فاصله چند قدمی مکان های فرهنگی، تجاری و تفریحی اصلی قرار دارد. این دانشگاه به راحتی با ساختمان کتابخانه آموزشی و علمی همجوار است.

به دلیل موقعیت مکانی آن در مرکز شهر به راحتی قابل دسترسی است، با این حال به زودی با ساخت یک پل عابر، قابلیت دسترسی به آن بیشتر خواهد شد. در سراسر رودخانه Orlice و مسیرهای دوچرخه سواری مرتبط.

باشگاه های دانشجویی

  • AIESEC
  • بادی سیستم
  • باشگاه دانشجویی Salaš
  • <<

چرا در اینجا تحصیل کنیم؟

دلایل مهم برای مطالعه در اینجا

  • دانشگاه Hradec Králové فرصت فرصت را برای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان ارائه می دهد.
  • دانشگاه هرادک کرالووه دارای دفتری است که با روابط بین الملل سروکار دارد. دارند. هر دانشکده/موسسه دفتر بین المللی خود را دارد.
  • دانشگاه Hradec Králové متخصصان واجد شرایط را آماده می کند که در بازار کار محلی و همچنین خارج از کشور موفق می شوند.

دانشگاه هرادک Králové کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا