McGill University
دانشگاه اروپایی مادرید

دانشگاه اروپایی مادرید

European University of Madrid

ماموریت ما ارائه آموزش جامع به دانش آموزان و شکل دادن به رهبران و متخصصانی است که آماده پاسخگویی به خواسته های یک جهان جهانی هستند. علاوه بر این، هدف ما تقویت دانش‌آموزان برای افزودن ارزش به رشته‌های حرفه‌ای و کمک به پیشرفت اجتماعی با روحیه کارآفرینی و ارزش‌های اخلاقی است. 

توضیحات دانشگاه

درباره

تاریخچه

<p>در سال 1995 تحصیل کرد، این مدرسه در سال 1999 توسط Sylvan Learning Systems, Inc خریداری شد. در سال 2004، Sylvan Learning Systems بعداً نام خود را به Laureate Education Inc.

تحقیق

مسئولیت ما در قبال جامعه به این معنی است که از طریق تحقیق به دنبال بهبود مستمر هستیم. علوم اجتماعی و علوم ارتباطات; معماری، مهندسی و طراحی؛ فعالیت بدنی و علوم ورزشی; علوم زیست پزشکی و بهداشت

84 گروه های تحقیقاتی

< ;ul>
  • این پنج مرکز تحقیقاتی بر تحقیقات در سطح ملی و بین المللی تمرکز دارند.< ;/li>

  • خدمات دانشگاه

    سرویس

    خدمات دانشجویی

    به عنوان دانشجو در دانشگاه اروپا مادرید، به خدمات دانشجویی در محوطه دانشگاه دسترسی دارید. در آنجا، ما می‌توانیم در مورد هر درخواست یا پروسه‌ای که در آن به کمک نیاز باشد، راهنمایی ارائه دهیم.

    خدمات مسکن

    نیمی از دانشجویان ما از خارج از کشور می آیند و ما می دانیم که مکانی مناسب برای آنها چقدر مهم است پیدا کنیم. . ما می دانیم که شما به دنبال اتاق های بزرگ و راحت، نزدیکی به دانشگاه، ایمنی، جامعه دانشجویی، غذای خوب و خدمات عالی هستید. ظرفیت 510 مکان، دقیقاً همان چیزی را که شما می توانید ارائه دهد می دهد!

    خدمات کتابخانه

    کازا سالازار دارای یک اتاق مطالعه به مساحت 42 متر مربع است. علاوه بر اتاق‌های مطالعه کتابخانه، کلاس‌های سمینار نیز برای دسترسی آزادانه دانش‌آموزان در فضای موجود برای مطالعه و مطالعه با افزایش می‌دهد.

    <p>کتابخانه والنسیا یک مرکز منبع برای مطالعات، آموزش تحقیقات، نوآوری و فعالیت های مرتبط با عملکرد و مدیریت دانشگاه به عنوان یک کل.

    خدمات پزشکی

    Universidad Europea خدمات بهداشتی رایگان برای دانشجویان ما دارد که هر گونه سوال پزشکی داشته باشد که ممکن است باشد، و یا هر حادثه ای باشد. یا فوریت پزشکی که در محوطه دانشگاه رخ می دهد، می کند. ما مراقبت‌های پزشکی اولیه را به دانش‌آموزان ارائه می‌کنیم و در صورت لزوم آنها را به شبکه مراقبت‌های بهداشتی مناسب ارجاع می‌دهیم.

    زندگی دانشجویی

    زندگی دانشجویی

    امکانات ورزشی

    اتاق

    500 متر مربع بر اساس نوع فعالیت مرتب شده است، با ایستگاه های قلب و قلب مشرف به زمین فوتبال و پیست دو و میدانی، ماشین های هدایت شونده درجه یک، فضای آزاد بزرگ و حرکات کششی منطقه تحت نظارت مستمر مربی دارای مجوز فعالیت بدنی و علوم ورزشی و/یا فیزیوتراپی.

    دانشگاه اروپایی مادرید کجاست؟

    بازگشت به بالا