McGill University
دانشگاه استرالیای غربی

دانشگاه استرالیای غربی

The University of Western Australia

توضیحات دانشگاه

درباره

تاریخچه

دانشگاه استرالیای غربی (UWA) در سال 1911 به عنوان اولین دانشگاه علمی برگزار شد. UWA بیش از 100 سال است که به توسعه فکری، اقتصادی و فرهنگی استرالیای غربی، کشور ما و جهان ما کمک کرده است.

آموزش

خود را با مدرک معتبر جهانی از 100 دانشگاه برتر جهان متمایز کنید که آموزش را فراتر از کتابها می برد. با غنی از تجربه و مرتبط با صنعت، فارغ التحصیل می شود تا در کارهای محلی، ملی و بین المللی موفق شوید.

CRICOS Code: 00126G& nbsp;

تحقیق

به عنوان تنها دانشگاه استرالیای غربی در گروه هشتم، UWA یک موسسه تحقیقاتی تحقیقاتی و خانه تحقیقاتی شناخته شده جهانی مانند پروفسور بری مارشال برنده جایزه نوبل است. ما بیش از 75 مرکز تحقیقاتی و آموزشی داریم و سالانه حدود 80 درصد از کل بودجه تحقیقاتی را به دانشگاه های WA دریافت می کنیم.

حرفه

UWA 1 در استرالیای غربی برای استفاده از فارغ التحصیلان التحصیلان است (رده بندی کارکنان شماره فارغ التحصیلان QS 2022). دوره های ما به طور متوسط ​​دارای بالاترین سطح عالی برای کسب رتبه های برتر هستند. lt;p>

زندگی دانشجویی

زندگی دانشجویی

زندگی پردیس

دانشگاه استرالیای غربی مکانی پر جنب و جوش برای زندگی، کار و تحصیل است. پردیس اصلی UWA در سواحل زیبای رودخانه سوان و تنها چند دقیقه با شهر واقع شده است. پردیس ما با داشتن فضاهای سبز، کافه ها و مغازه ها، و همچنین امکانات آموزشی و تحقیقاتی متعدد، محیط در سطح جهانی را برای شما فراهم می کند. 

& ;lt;p>

امکانات ورزشی

<p>چه بخواهید به باشگاه بپیوندید، یک ورزش اجتماعی جدید را امتحان کنید یا در یک رقابت ورزشی شرکت کنید، UWA Sport تجهیزات و امکانات درجه یک برای دانش آموزان در هر سطحی فراهم می کند. . امکانات و تیم‌های ورزشی UWA بهترین راه برای اقامت دانشجویان و ملاقات با افراد جدید در پرث است، در حالی که تناسب اندام و سرگرمی دارند. 

< p>

باشگاه های دانشجویی

در UWA، بیش از 160 باشگاه و انجمن از طریق انجمن دانشجویی ثبت شده است که مذهب، معنویت، فرهنگ، دانشکده ، حرفه ها و علییق خاص را پوشش می دهند. دپارتمان دانشجویان بین‌المللی برای حمایت از همه دانشجویان بین‌المللی در پرت، با سازمان‌دهی رویدادها، فعالیت‌ها، ورزش‌ها و سفرها برای دانشجویان در طول سال وجود دارد و آن را به بهترین نحو برای دانشجویان بین‌المللی برای ملاقات با افراد جدید تبدیل می‌کند. . ;

چرا در اینجا تحصیل کنیم؟

دلایل مهم برای مطالعه در اینجا

  • یک مدرک جهانی از ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان (QS) 2022) به دست آورید.
  • 5 ستاره برای دانشجو به معلم، دانشجوی دانشجو، کیفیت تدریس در مقطع کارشناسی و مشارکت دانش‌آموز در مقطع کارشناسی ارشد (راهنمای دانشگاه‌های خوب، 2022).< ;/li>
  • UWA یک دانشگاه تحقیقات فشرده و یکی از اعضای گروه هشت دانشگاه استرالیا (بهترین پژوهش فشرده استرالیا) است. دانشگاه ها).

دانشگاه استرالیای غربی کجاست؟

بازگشت به بالا