چگونگی مهاجرت به استرالیا با جاب آفر

مهاجرت به استرالیا

استرالیا به خاطر امکانات توریستی و کیفیت مطلوب زندگی که دارا هست هر ساله مقصد بسیاری از مهاجران و توریست ها می باشد و برای سفر و اقامت در این کشور ویزای استرالیا الزامی می باشد..

ویزاهای جاب آفر استرالیا که با نام های ساب کلاس 482 ، ساب کلاس 186 و ساب کلاس 187 معرفی شده اند، این امکان را به کارفرما های مورد تایید در استرالیا میدهند که پس از اثبات عدم جذب نیرو داخلی ، اقدام به جذب نیرو از خارج از کشور نمایند.

 کوکابورا، پرنده بومی استرالیا
کوکابورا، پرنده بومی استرالیا

ربات نرم افزاری کوکابورا

سامانه ویزا چک ربات نرم افزاری قدرتمندی با نام کوکابورا طراحی کرده که با جستجو و یافتن کارفرمای استرالیایی، اطلاعات و رزومه متقاضیان جاب آفر را برای آنها ارسال میکند. پس از بازه های زمانی تعریف شده مجددا با کارفرما ارتباط گرفته و پیگیر استخدام متقاضی میگردد.

برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد ربات کوکابورا و اخذ جاب آفر استرالیا به این صفحه در سامانه ویزا چک مراجعه نمایید. متقاضیان در صورت داشتن پیشنهاد شغل یا جاب آفر در استرالیا از مزایایی ویژه اقامت، کار و رفاه برخوردار می شوند. ما در سامانه ویزا چک بصورت تخصصی در اخذ جاب آفر استرالیا از کارفرمایان مورد تایید برای متقاضیان عزیز فعالیت کرده و به آن مفتخریم.

نویسنده مطلب: سامانه ویزا چک

منبع مطلب

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.