مهاجرت به مجارستان

برای افرادی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند ولی از پس هزینه‌های زندگی در سایر شهرهای گران اروپایی مانند پاریس و لندن برنمی‌آیند، مهاجرت به مجارستان گزینه مناسبی محسوب می‌شود. مجارستان به علت داشتن موقعیت جغرافیایی خوب، عضویت در اتحادیه اروپا و رفاه نسبی، مهاجران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر در حال بررسی شرایط مهاجرت به این کشور  زیبای اروپایی هستید، این مقاله می‌تواند پاسخ بسیاری از سوالات اولیه شما در مورد مهاجرت به مجارستان را بدهد.

چرا مهاجرت به مجارستان؟

مهاجرت به مجارستان مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. با مهاجرت به مجارستان ویزای شینگن دریافت می‌کنید که امکان رفت‌وآمد به سایر کشورهای اروپایی را به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید پیش از دریافت اقامت و با عنوان شهروند خارجی، به راحتی در این کشور شرکت خود را ثبت کنید. هزینه زندگی پایین در کشور مجارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی و همچنین نرخ مالیات بسیار اندک باعث شده که بسیاری از ایرانیان مجارستان را برای مهاجرت و ادامه زندگی انتخاب کنند.

روش‌های مهاجرت به مجارستان

مهاجرت به مجارستان از روش‌های مختلف امکان‌پذیر است. به طور کلی این روش‌ها عبارتند از:

  • مهاجرت به مجارستان از طریق کار
  • مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل
  • مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج
  • مهاجرت به مجارستان از طریق تولد

آیا مهاجرت به مجارستان احتیاج به داشتن وکیل دارد؟

خیر. شما می‌توانید از طریق سایت اداره مهاجرت مجارستان مدارک لازم را بارگزاری کرده و برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید. اما وکیل به شما کمک می‌کند که راه درست مهاجرت به مجارستان را انتخاب و سریع‌تر طی کنید.

بهترین روش مهاجرت به مجارستان کدام است؟

قطعا بهترین راه با توجه به شرایط هرکس متفاوت است اما اگر سابقه کار در حوزه تخصص خود را دارید بهترین و کم هزینه‌ترین روش مهاجرت به مجارستان، مهاجرت کاری به این کشور است.

هزینه‌های زندگی در مجارستان چقدر است؟

هزینه اصلی در مجارستان هزینه اجاره خانه است. هزینه‌های دیگر شامل خوراک و پوشاک و رفت‌و‌آمد می‌شود که با توجه به سبک زندگی هر شخص و یا خانواده متفاوت است. به طور میانگین می‌توان حداقل هزینه 900 دلار در ماه را برای زندگی در مجارستان در نظر گرفت.

نویسنده مطلب: mehrnoo0oosh

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.