معاملات جفت ارز USDIRT دلار به تومان، EURIRT یورو به تومان، سکه و طلای آبشده در اولین بروکر ایرانی

آرون گروپس
آرون گروپس

آرون گروپس عرضه کننده نمادهای ایرانی برای اولین بار در دنیا

فعالیت کارگزاران بازارهای مالی تحت عنوان بروکر به قدری گسترده شده که شاهد توسعه رقابت جهانی بروکرها با یکدیگر برای عرضه بهترین خدمات به مشتریان هستیم. ابزارهای معاملاتی آنلاین که بروکرها به مشتریان ارائه می دهند در تسهیل فرآیند خرید و فروش و حضور در این بازارهای سودآور حائز اهمیت است.

آرون گروپس با آگاهی از نیازهای سرمایه گذاران داخلی، نخستین کارگزاری آنلاین ایرانی با خدمات جهانی را تأسیس و فرایند عضویت علاقه مندان را آغاز کرده است.

بروکر آرون گروپس که چندین سال تجربه فعالیت در بازارهای مالی را دارد، اکنون وارد عرصه جهانی شده و از پتانسیل های خود به منظور خدمات رسانی به مشتریان ایرانی و جهانی استفاده می کند. آرون گروپس از منظر کارگزار بازار مالی، با شناسایی عوامل مؤثر در موفقیت مشتریان محبوب ترین و سودآورترین نمادهای معاملاتی ایرانی از جمله طلای آبشده، سکه و جفت ارز USDIRT دلار به تومان،EURIRT یورو به تومان، را برای نخستین بار عرضه کرده است.

عضویت در نخستین بروکر ایرانی در مقایسه با برخی از شرکت های سرمایه گذاری چندین مزیت دارد؛‌ نخست این که سرمایه گذاران مبتدی و یا حرفه ای، با نمادهای ارائه شده از سوی بروکر تا حدی آشنا و به تغییرات قیمتی آنها واقف هستند.

نمادهای ارائه شده پویاترین محصولات معاملاتی در بازار هستند که می توانند سود مناسبی نصیب سرمایه گذار کنند. ارائه دقیق ترین و به روزترین پلتفرم معاملاتی (MetaTrader 5) با امکانات گسترده از دیگر مزیت های بروکر آرون گروپس است.
بروکر آرون گروپس به عنوان یک کارگزاری معاملاتی این نکته را نیز در نظر گرفته که در یک سرمایه گذاری موفق ارزش سرمایه و سود حاصله باید در گذر زمان حفظ شوند؛ از این رو، سود تجارت بر حسب ارزهای جهانی را گامی مهم در پیشرفت سرمایه گذار می داند که اکنون این شرایط با عضویت در بروکر آرون برای همه افراد محقق شده است.
لازم به ذکر است که بقای سرمایه گذار در بازارهای مالی نیازمند کسب دانش معاملاتی لازم نیز است. بروکر آرون از ابتدا همراه سرمایه گذارن است تا دانش جهانی و آموزش های این حرفه را در اختیار آنها قرار داده و پشتوانه ای قوی در مسیر موفقیت ایجاد کند.

برای اولین بار در دنیا سکه و طلا را به دلار معامله کنید و به دلار کسب درآمد نمایید.

? نحوه ثبت نام در بروکر آرون گروپس

https://www.aparat.com/v/VUqPZ

عضویت در بروکر

? معرفی آرون گروپس

آرون گروپس اولین بروکر با نمادهای ایرانی

آرون گروپس پس از چند سال تجربه موفق در بازار معاملات آنلاین، با اطمینان از رضایت خاطر بیش از ۱۰ هزار معامله‌گر، اکنون با ارائه ابزارهای معاملاتی بیشتر، فرصت تجربه معاملات آنلاین در بازارهای جهانی را برای همه افراد فراهم کرده است. شرکت هلدینگ آرون گروپس با در اختیار داشتن سهام چندین شرکت وابسته با ارزش روز افزون، از جمله شرکت‌های فعال در حوزه طلا، نمادهایی را به بازار معاملات آنلاین معرفی کرده که با وجود تعداد زیاد متقاضی پیش از این در سطح بین‌المللی مطرح نشده بود. اکنون این فرصت فراهم است که با عضویت در آرون گروپس سرمایه‌گذاری لذت بخشی را تجربه کنید.

https://www.aparat.com/v/SacNB

? آرون گروپس از کجا آغاز شد!؟

شرکت آرون گروپس از ایران آغاز شد و پس از ورود موفقیت آمیز خود در کشورهای انگلیس و ترکیه اینبار در کشور های سیشل و سنت وینست دفاتر جدید خودرا ایجاد کرد تا خدمات آنلاین خود را به بالاترین سطح ممکن برساند.

https://www.aparat.com/v/fQB0I

? مجوز های آرون گروپس

آرون گروپس ال ال سی Aron Groups LLC شرکت ثبت شده دارای مجوز به شماره 542LLC2020 در سنت وینسنت و گرنادین‌ها است (www.arongroups.co)

برند Aron Groups™، برند ثبت شده با علامت تجاری به شماره UK00003454977 متعلق به شرکت Aron Groups Limited است. هرگونه استفاده و کپی برداری از نام و لوگوی آرون گروپس بدون اجازه از این شرکت پیگیری خواهد شد.

شرکت هلدینگ آرون گروپس، با برخورداری از سهام شرکت‌های تابعه به ارزش چند میلیون دلار، خدمات بین المللی خود را گسترده‌تر خواهد کرد. فعالیت دفتر همکاری انگلستان (لندن) به شماره ثبت 12174721،

دفتر ترکیه (استانبول) به شماره ثبت 5-224414، دفتر سیشل به شماره ثبت 222320 و به زودی دفاتر روسیه و امارات متحده عربی از جمله خدمات ذکر شده هستند.

سنت وینسنت ongroups_Saint_vincent
سنت وینسنت ongroups_Saint_vincent

سیشل ongroups_seychelles
سیشل ongroups_seychelles

arongroups_turkey1 ترکیه
arongroups_turkey1 ترکیه

انگلستان arongroups_uk
انگلستان arongroups_uk

?‍✈️ امنیت در مجموعه آرون

جلسات هم اندیشی مجموعه آرون با پلیس فتا

گزیده ای از جلسات هم اندیشی با حضور روسا و کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ پیرامون امنیت معامله گران مجموعه بزرگ آرون در فضای مجازی

جلسه اول ?

https://www.aparat.com/v/4ldkX/

جلسه دوم ?

https://www.aparat.com/v/9FJEr

جلسه سوم ?

https://www.aparat.com/v/3peQk

? خدمات و پشتیبانی

لوگو آرون گروپس بروکر
لوگو آرون گروپس بروکر
لوگو آرون گروپس
لوگو آرون گروپس
لوگو مجموعه آرون
لوگو مجموعه آرون

نویسنده مطلب: محمد پاکزاد

منبع مطلب

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.