مطالب منتخب آموزش زبان آلمانی در سایت ویرگول

قصد داریم مطالبی که در خصوص آموزش زبان آلمانی در سایت ویرگول پست شده است را به صورت خلاصه برای راحتی خوانندگان گرامی پست کنیم . ما در این مقاله عنوان مطلب منتشر شده در ویرگول + خلاصه یا قسمت های مهم از مطلب + لینک ادامه مطلب را قرار می دهیم.

5 نکته بسیار خوب ، بسیار خاص برای یادگیری زبان آلمانی

این نکات از شش سال تدریس و هفت سال یادگیری زبان آلمانی و آلمانی صحبت کردن جمع آوری کرده ام.

نکته 1. همیشه کلمات جدید را در محیط طبیعی خود بیاموزید

همان طور که می داند در زبان آلمانی اسم ها به صورت مذکر،مونث و خنثی هستند ، پس از همان اول یادگیری زبان آلمانی هر کلمه را با حرف تعریف آن یاد بگیرید.

آموزش زبان آلمانی یادگیری سریع زبان آلمانی

در ادامه برخی از جمله های آلمانی به همراه معنی آنها آورده شده است :

Wie alt bist du؟

شما چند سال دارید؟

Wie alt sine deine Eltern؟

والدین شما چند ساله هستند؟

Meine Eltern sind beide 40 Jahre alt.

پدر و مادر من هر دو 40 سال سن دارند.

Wie alt ist dein عزیزم؟

کودک شما چند ساله است؟

Mein Baby ist 10 Tage alt.

کودک من 10 روزه است.

Wie alt ist deine Oma؟

مادر بزرگ شما چند ساله است؟

Meine Oma ist 60 Jahre alt.

مادربزرگ من 60 ساله است.

Wie alt ist dein Opa؟

پدربزرگ شما چند ساله است؟

Mein Opa ist 120 Jahre alt.

پدربزرگ من 120 سال سن دارد.

Er ist doppelt بنابراین alt wie sie.

او دو برابر سنش است.

Ja ، er ist sehr reich، weißt du.

بله ، او بسیار پولدار است ، می دانید؟

چند چیز جالب در زبان آلمانی

خب من آلمانی می خونم و می خواهم چند چیز رو به المانی بگم که به نظرم خیلی جالبه

۱_ سلام میشه Hallo که تقریبا مثل Hello تو انگلیسیه.

۲_ مدرسه میشه Schule که تلفزش میشه شوله ولی به انگیلیسی میشه School

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول میکشد؟

زبان آلمانی در واقع یکی ازسخت ترین وشیرین ترین زبان های دنیا است. این زبان که در کنار هلندی وانگلیسی در قاره اروپا فعالیت دارد.

آموزش زبان آلمانی  به هوش بالایی نیاز داد. یعنی شما هرچقدر هوش بهتری داشته باشید این زبان را در کمترین زمان یاد میگیرید. در کنار یادگیری باید ازکتاب های خوب و همچنین آموزشگاهای خوب استفاده کنید.

بهترین آموزشگاه‌ های زبان آلمانی کشور- آموزشگاه زبان آلمانی

معرفی 10 آموزشگاه برتر آلمانی – بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

1- آموزشگاه زبان آلمانی گوته

اگر از علاقمندان یادگیری زبان آلمانی باشید و یا قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان را داشته باشید، بدون شک اسم آموزشگاه زبان آلمانی گوته را شنیده‌اید. این مرکز آموزشی بدون تردید یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی کشور است.

دوره‌های آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه گوته به‌صورت عادی، فشرده و فوق فشرده دایر می‌شوند. شرکت در دوره‌های فشرده و فوق فشرده بیشتر به زبان‌آموزانی توصیه می‌شود که فرصت محدودی برای یادگیری زبان آلمانی دارند و قصد آنها مهاجرت و اخذ پذیرش از دانشگاه‌های برتر آلمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. به‌صورت طبیعی شهریه دوره‌های فوق فشرده در مقایسه با دوره‌های عادی و فشرده بالاتر است.

یکی از ویژگی‌های موسسه گوته دشواری ثبت نام در آن است.

2- آموزشگاه زبان آلمانی گاما

یکی دیگر از بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی، آموزشگاه گاما است که در تهران و شیراز دارای چند شعبه است. این آموزشگاه برای تدریس زبان آلمانی از متدها و منابع به روز و مورد تایید مراکز آموزش زبان بین‌المللی استفاده می‌کند. گاما از نظر شهریه نیز به عنوان یکی از منصف‌ترین مؤسسات آموزش زبان شناخته می‌شود. در آموزشگاه زبان آلمانی گاما می‌توانید با شرکت در دوره‌های فشرده در کوتاه‌ترین زمان و با پرداخت حداقل هزینه، زبان آلمانی را بیاموزید.

3- کانون زبان ایران

حتماً می‌دانید که کانون زبان ایران یکی از مشهورترین و معتبرترین مراکز آموزش زبان کشور است. این مرکز آموزشی به‌طور مستقیم زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار می‌کند.

کانون زبان ایران که می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی نام برد، در سطح کشور شعبه‌های متعددی دارد که در همه آنها از اساتید زبده و متدهای آموزشی نوین استفاده می‌شود.

شهریه‌های این مؤسسه آموزشی زبان نیز در مقایسه با بسیاری از آموزشگاه‌های زبان کشور مناسب است.

4- آموزشگاه زبان آلمانی ایرانمهر

یکی از خوشنام‌ترین آموزشگاه‌های زبان در کشور، آموزشگاه ایرانمهر است. در حال حاضر این مؤسسه تنها در تهران و کرج شعبه دارد.

مؤسسه ایرانمهر به‌عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی کشور، برگزار کننده دوره‌های ترمیک، فشرده، خصوصی و نیمه خصوصی برای همه رده‌های سنی است. در این آموزشگاه از اساتیدی برای تدریس بهره گرفته می‌شود که سال‌ها در کشور آلمان زندگی کرده و به این زبان مانند زبان اول خود تسلط دارند.

همچنین شایان ذکر است که آموزشگاه زبان آلمانی ایرانمهر برای افرادی که مایل به استفاده از کلاس‌های خصوصی هستند، اساتید مجرب خود را به منزل و یا محل کار علاقمندان اعزام می‌کند.

5- آموزشگاه زبان نگار

یکی دیگر از بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی، مؤسسه زبان نگار است که بسیاری از اساتید مشغول به کار در آن Native هستند و به عبارتی زبان آلمانی را به عنوان زبان اول خود صحبت می‌کنند. همچنین در این آموزشگاه از منابعی برای تدریس زبان آلمانی استفاده می‌شود که همگی مورد تایید آموزشگاه‌های معتبر جهان هستند. یکی دیگر از امتیازات این آموزشگاه نسبت به بسیاری از مؤسسات زبان، برگزار کردن کلاس‌های آنلاین برای زبان‌آموزانی است که قادر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند. هزینه مناسب و معقول نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آموزشگاه زبان نگار است که موجب محبوبیت و اعتبار آن در بین علاقمندان به یادگیری زبان آلمانی شده است.

6- آموزشگاه خانه فرهنگ کیهان

یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی کشور خانه فرهنگ کیهان است. این مؤسسه نیز برای رده‌های سنی مختلف دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند. از امتیازات ویژه این آموزشگاه می‌توان به تحت نظر بودن روند یادگیری زبان آلمانی از کودکی تا بزرگسالی زیر نظر اساتید مجرب و متخصص اشاره کرد.

علاوه بر این، آموزشگاه خانه فرهنگ کیهان برای شاغلین نیز دوره‌های آموزش زبان آلمانی برگزار می‌کند که همگی مورد تایید سفارت آلمان هستند و به همین خاطر از اعتبار بین‌المللی برخوردار هستند.

7- مرکز آموزشی زبان آلمانی نگین

اگر در شهر اصفهان زندگی می‌کنید، حتماً نام مرکز آموزشی زبان آلمانی نگین را شنیده‌اید. این مؤسسه اولین آموزشگاه زبان آلمانی در شهر اصفهان است.

یکی از امتیازات آموزشگاه زبان آلمانی نگین نسبت به سایر مراکز آموزش زبان، بهرمندی از یک کتابخانه بسیار غنی است که این امکان را به زبان‌آموزان می‌دهد تا به کتاب‌های مورد علاقه خود که به زبان آلمانی نگارش شده‌اند، دسترسی داشته باشند.

8- مؤسسه زبان بین‌المللی ایرانیان

یکی دیگر از مؤسساتی که حتماً باید در لیست بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی قرار گیرد، مؤسسه زبان بین‌المللی ایرانیان است. این مؤسسه که با نام آموزشگاه ایران آکسفورد نیز شناخته می‌شود با استفاده از متدهای آموزشی دانشگاه آکسفورد، به تدریس زبان آلمانی و سایر زبان‌های دنیا می‌پردازد.

9- آموزشگاه ایران کمبریج

بخشی از مهمترین فعالیت‌هایی که در آموزشگاه ایران کمبریج به منظور آموزش زبان آلمانی در این موسسه انجام می گیرد عبارتند از:

· منابع ارزشمند

· کادر آموزشی مجرب و اساتید بومی

· برگزاری دوره های مقدماتی ، متوسطه و حرفه ای و آزمون سفارت

10-آموزشگاه زبان پردیسان

پردیسان با سابقه درخشان در زمینه آموزش زبان آلمانی توانسته از تحولی در این زمینه به وجود بیاورد. بهره مندی از دپارتمان آلمانی و منابع معتبر زبان آلمانی که مورد تایید انستیتو گوته آلمان میباشد فقط بخشی از فعالیت‌های آموزشگاه زبان پردیسان را شامل می‌شود. همچنین خدمات متنوعی به منظور دریافت مدرک زبان آلمانی در این موسسه انجام می‌شود که بهتر است در این زمینه از راههای برقراری ارتباط زیر استفاده کنید. آموزشگاه پردیسان 9 شعبه در شهر تهران دارد.

11- کانون زبان ایران؛ بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

یکی از نام آشناترین آموزشگاه های کشور در زمینه آموزش زبان های مختلف و پرطرفدار خارجی کانون زبان ایران می باشد. بهره گیری از فضای آموزشی مناسب و منابع استاندارد و مدرسین برجسته از جمله مزایای استفاده از خدمات آموزشی این کانون می باشد. همچنین در صورت لزوم می توانید از خدمات آموزش آنلاین این زبان و سایر زبان های خارجی نیز استفاده کنید.

12- آموزشگاه تخصصی زبان خانه دال

دوره هایی که در آموزشگاه تخصصی زبان خانه‌دار به منظور یادگیری زبان آلمانی انجام می گیرد بیشتر در دوره های فشرده و کوتاه مدت طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

13- آموزشگاه کارینو

شعار موسسه کارینو این جا به هر زبانی که میخواهید صحبت کنید. اگر نگاهی به سوابق و کارنامه موسسه بیندازیم درمی‌یابیم که اتفاقاً این گفته بسیار با عملکرد این آموزشگاه همخوانی دارد چرا که ارائه دوره های متنوع زبان آلمانی و به منظور آمادگی در آزمون گوته که مورد تایید موسسات معتبر آلمانی باشد.

14- آموزشگاه اسپیکان

آموزشگاه اسپیکان به دلیل برخورداری از سوابق درخشان در زمینه آموزش زبان آلمانی در دو شعبه یوسف آباد تهرانپارس توانسته است اعتبار زیادی را در این زمینه برای خود فراهم نماید. برگزاری کلاس های فشرده و نیمه فشرده از ۲ تا ۴ ماه و نیز دوره‌های مرتبط با زمان استفاده از آلمان و اتریش و بهره مندی از منابع معتبر روز و اساتید مجرب از جمله ویژگی‌های آموزشگاه اسپیکان می باشد.

15- موسسه آموزش زبان آلمانی تهران

موسسه آموزش زبان آلمانی تهران یکی از موسساتی است که توسط سفارت جمهوری فدرال آلمان در سال ۱۹۹۵ میلادی تاسیس گردیده است این موسسه برای بزرگسالان آزمون های رسمی بین المللی موسسه را در سطوح مختلفی ارائه می‌کند شما می توانید در هر سطحی از آموزش زبان آلمانی که باشید.

آموزش زبان آلمانی از صفر (100 درصد تست شده)

آموزش زبان آلمانی از صفر
آموزش زبان آلمانی از صفر

اگر در شهرهایی هستید که در آنجا کلاس های آموزش زبان آلمانی نیست یا وقت کافی برای کلاس رفتن ندارید و دوست دارید در مدت زمان کم حداکثر در سه ماه مدرک A1 و A2 بگیرید این پکیج عالی را دانلود نمایید .

چرا آموزش زبان آلمانی ؟

  • زبان آلمانی در بین کشورهای اتحادیه اروپا بیشترین تعداد صحبت کننده را دارد
  • حدود 200 میلیون نفر از جمعیت اروپا را شامل میشود
  • زبان آلمانی جز 3 زبان رسمی اروپا محسوب میشود
  • کشور آلمان از بعد صنعتی یکی از قویترین کشورهاست
  • آلمان قطب مهندسی دنیا محسوب میشود
  • به همین جهت بسیاری از مردم در صدد کاریابی به آنجا عزیمت می کنند
  • آلمان بعنوان دومین کشور بزرگ صادرات محسوب میشود و همچنین در این زمینه در اروپا از رتبه یکم برخوردار است
  • اگر قصد سفر و یا مهاجرت به آلمان را دارید ، تنها می توانید با زبان آلمانی با آلمانها ارتباط برقرارکنید
  • چرا که آلمانها تعصب خاصی روی زبان خود دارند
  • دانستن زبان آلمانی از لحاظ بازرگانی و تجاری برای اکثر تاجران و بازرگانان ضروری است و نقش کلیدی ایفا میکند
  • یادگیری زبان آلمانی نقش بسیار پررنگی را در سراسر دنیا ایفا میکند
  • و میتوان این زبان را به عنوان یکی از زبانهای پولساز دنیا نام برد

آموزشگاه زبان آلمانی ایران کمبریج در حال حاضر در سه شعبه در تهران در حال فعالیت میباشد :

شعبه مرکزی ( میدان ولیعصر ) : بالاتر از زرتشت – کوچه نوربخش – پلاک 27   ( 88854207 )
شعبه جردن
( میدان ونک ) : بلوار افریقا – نبش کوچه هفدهم – پلاک 48   ( 88054860 )
شعبه غرب
(میدان صادقیه ) : آیت اله کاشانی – رامین (شمالی) پلاک 45       ( 44024298 )

حروف زبان آلمانی

حروف الفبای زبان آلمانی را به ترتیب مشاهده می کنید.

aآ bبِ cتسِ dدِ eاِ fاِف gگِ hها iای

jیوت kکا l ِال mاِم nاِن oاُ pپِ qکو rاِر

sاِس tتِ uاو vفاو wوِ xاِکس yاِپسیلون zتسِت

روزمره به زبان آلمانی! تمرین زبان ^_^

Ich sollte etwas mit meinem Lebem anfangen!

Also, von nun an, werde ich hier anfangen auf deutsch zu schreiben.

Schade, dass es hier kenine autkorrektur gibt.

Und ja, naturlich werde ich viel Google Translate verwenden weil mein deutsch einfacht nicht gut genug ist.

wünsch mir Glück!

آموزش زبان آلمانی از طریق متون

پس در برابر کی داریم شرط میبندیم؟
?Gegen wen wetten wir dann

پس هیچکس رو پل شرط نمیبنده
Dann setzt niemand auf Paul.

میخوام شرطمو (نظرمو) عوض کنم
Ich schwenke um.

یه مک دونالد سر کوچه هست
An der Ecke ist ein McDonald’s.

یکم پول بهم بده
Gib mal Geld.

بچه‌ها یچیزی براتون میگیرم که بخورین
Männer, ich spendiere was zu Essen.

هروقت بخوای میتونی کنار بکشی
Du kannst jederzeit aufgeben.

باهاش کنار بیا
Da musst du durch.

حوصلم سررفته
Mir ist langweilig.

به تو کسی نمیتونه ببازه
Gegen dich kann man nicht verlieren.

متون و مکالمات آلمانی – فارسی:

شما با هیچی شروع کردی
Ihr fangt ja bei null an.

من مست بودم. قبول نیست!
Unter Alkoholeinfluss. Das gilt nicht.

هیچکس جدی نگرفت تا وقتیکه حرف سهامو وسط کشیدی
Hat keiner ernst genommen, bis du Anteile versprochen hast.

! درش بیار! درش بیار
Ausziehen! Ausziehen…

چون خسیسه
Weil er geizig ist.

همیشه شاگرد آخر بود
Als Letzter in der Klasse.

اولین موهای زائد تونی تو ۱۷ سالگی دراومد
Toni bekam erst mit 17 Schamhaare.

فقط میخواستیم بابت زحمتات تشکر کنیم
Wir wollten uns bei euch für eure harte Arbeit bedanken.

متون و مکالمات آلمانی – فارسی:

یه فوتبالیست واسه خودت پیدا کن!
Such dir ‘nen Fußballer!

جفت پاهاتو میشکونم
ich breche dir die Beine.

ببینیم چی میشه
Schauen wir mal

شبانه روز
Rund um die Uhr

به یک شغل ثابت احتیاج دارم
und brauch ‘ne Festanstellung.

عین هری پاتر دارم تو یه زیرپله زندگی میکنم
Ich wohne unter ‘ner Treppe, wie Harry Potter.

آره دیگه تحمل ندارم
Ja. Ich kann nicht mehr.

چهار میلیون یورو پیشنهاد داده
Er bietet 4 Millionen Euro.

قبلاً اینطوری نشده بود
Das ist noch nie vorgekommen.

به هر حال
Auf jeden Fall

و مهمتر از همه نقاط ضعفشو میدونیم
aber vor allem kennen wir seine Schwachpunkte.

ما حس شوخ طبعیشو میشناسیم
Wir kennen seinen Humor.

تو بانمک‌ترین کسی‌ای که میشناسم
du bist der Lustigste, den ich kenne

خدا رو شکر. فک کردم رفتی
Gott sei Dank.
Ich dachte, du bist weg.

خجالت بکش
Schäm dich!

کی سود میبره؟
Wer verdient daran?

فکر میکردم ما خیلی خاصیم
Ich dachte, wir sind was Besonderes.

همشون مثه مان
Die sehen alle aus wie wir.

از کجا میدونستم همه انقد سحرخیزن؟
Konnte keiner wissen,
dass alle so früh aufstehen.

معرفی بهترین کتاب زبان آلمانی

معرفی بهترین کتاب زبان آلمانی
معرفی بهترین کتاب زبان آلمانی

کتاب Basic German Vocabulary

Basic German Vocabulary
Basic German Vocabulary

کتاب Deutsch in 30 Tagen

Deutsch in 30 Tagen
Deutsch in 30 Tagen

کتاب Kurzgrammatik Deutsch

Kurzgrammatik Deutsch
Kurzgrammatik Deutsch

کتاب German For Dummies

German For Dummies
German For Dummies

کتاب Hören & Sprechen

Hören & Sprechen
Hören & Sprechen

مهاجرت آلمان , راهنمای شروع یادگیری زبان آلمانی

مهاجرت آلمان
مهاجرت آلمان

زبان آلمانی خیلی سخته؟

راستش تجربه شخصی من این رو برام روشن کرد که زبان آلمانی آسون تر از انگلیسی هست.

سطح بندی زبان آلمانی

مثل زبان زبان انگلیسی ، زبان آلمانی هم سطح بندی هایی داره . همون طور که عکس بالا رو میبینین اولین سطح اون A1 هست که شامل دو کتاب (A1.1 & A1.2) میشه و هر کتاب شامل ۱۲ درس ، این یعنی شما برای گذروندن سطح A1 نیاز دارین که چهار ترم رو بگذرونین که مجموعا میشه ۲۴ درس .

کشور های آلمان ، اتریش ، سوئیس ، لیختن اشتاین ، لوگزامبورگ کشور های اصلی ای هستن که به زبان آلمانی صحبت میکنن

آموزش زبان آلمانی از صفر تا شروع

آموزش زبان آلمانی از صفر تا شروع
آموزش زبان آلمانی از صفر تا شروع

تقریباً ۸ ماه پیش بود که بعد از کلی فاصله افتادن و تلاش‌های ناپیوسته شروع کردم به یک تلاش مستمر برای یادگیری زبان آلمانی و حالا قصد دارم این قدم‌ها و مسیری که تا الان رفتم را براتون بگم تا شاید کمکی باشه در مورد شروع یادگیری زبان آلمانی .

در ادامه با منبع و اپلیکشن های زبان آلمانی آشنا خواهید شد.

پرداخت هزینه آزمون DSH زبان آلمانی

هزینه آزمون DSH

مبلغ هزینه ای که هر دانشگاه در کشور آلمان در خصوص این آزمون دریافت می کند، متفاوت است. از همین روست که لازم است پس از انتخاب دانشگاه، در خصوص هزینه مربوط به آزمون DSH از دانشگاه خود کسب تکلیف نمایید. به طور معمول این هزینه بین چهل تا یکصد و هفتاد یورو می باشد.

نویسنده مطلب: آرمین افشار

منبع مطلب

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.