شرایط اخذ ویزای کاری چک

#مهاجرت_کاری_به_جمهوری_چک یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به این کشور است. به این دلیل که روشی آسان و کم هزینه است و همچنین متقاضیان نیاز به سرمایه زیادی برای #مهاجرت_به_چک از این طریق ندارند. بنابراین در صورتی که شما دارای سابقه کار خوبی باشید و در رشته خود فردی متبحر باشید به احتمال زیاد مهاجرت کاری به چک بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم در مورد مشاغل مورد نیاز جمهوری چک در سال 2021، میانگین حقوق مشاغل و مراحل لازم برای #اخذ_ویزای_کاری_چک برای شما عزیزان توضیح بدهیم. اگر تمایل به دانستن شرایط اخذ ویزای کاری چک را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چرا کار در چک؟

جمهوری چک کشوری با #اقتصاد_قوی می‌باشد. در واقع این کشور از با ثبات‌ترین و موفق‌ترین کشورها از نظر اقتصادی در اروپا است. داشتن نرخ بیکاری پایین و کمتر از 2.5 درصد در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا، چک را به مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری تبدیل کرده است. با کار در جمهوری چک، ضمن زندگی در کشوری کم هزینه و ارزان، از مزایای زندگی در اروپا و راحتی رفت‌وآمد به سایر کشورهای اروپایی بهره‌مند خواهید شد.

مشاغل مورد نیاز چک در سال 2021

بر اساس ارزیابی بازار کار در جمهوری چک طی چند سال گذشته، برخی مشاغل با کمبود نیروی کار مواجه هستند. برای جبران این کمبود دولت جمهوری چک قصد دارد از نیروی کار خارجی استفاده کند بنابراین قبل از هرگونه اقدام برای بررسی شرایط اخذ ویزای کاری چک باید در مورد #مشاغل_مورد_نیاز این کشور در سال 2021 آگاهی به دست آورد. لیست مشاغل مورد نیاز چک عبارت است از:

  • مهندسان و سایر متخصصان فنی
  • پرستاران و متخصصان زنان و زایمان
  • پزشکان و سایر متخصصان حوزه سلامت
  • متخصصان ICT
  • معلمان

نحوه گرفتن ویزای کاری چک

برای اینکه واجد شرایط اخذ ویزای کاری چک شوید باید در ابتدا باید کارفرمایی را بیابید که به شغل شما نیاز داشته باشد و این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز چک باشد. این کار از طریق وبسایت‌های کاریابی در جمهوری چک انجام می‌شود. پیش از اینکه کارفرما با شما قرارداد کاری ببندد، ابتدا باید برای مدت سه ما در کشور چک آگهی استخدام منتشر کند. هدف از این کار یافتن نیروی کار از بین شهروندان چک است. در صورتی که فرد مورد نظر یافت نشود. کارفرما باید به مدت سه ماه دیگر در اتحادیه اروپا آگهی دهد. اگر پس از گذشت این مدت نیز موفق به پیدا کردن نیروی کار ماهر مورد نظرش نشود می‌تواند برای متقاضی دعوت‌نامه به کار ارسال کند.

لیست موسسات و سایت های کاریابی در چک

همانطور که گفتیم برای یافتن مشاغل مورد نیاز چک و ارتباط با کارفرمایان باید به سایت‌های کاریابی این کشور مراجعه کنید. در این قسمت لیست مشاغل مورد نیاز جمهوری چک را برای شما آورده‌ایم:

Hotjobs.cz

Jobpilot

Jobs.cz

Adecco Czech Republic

First Czech Recruitment

InterSearch

Manpower

Start

Grafton

Job Shop

Recruit CZ

Synergie

Dunross Central and Eastern European Recruitment

نویسنده مطلب: mehrnoo0oosh

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.