رایگان در آزمون آیلتس شرکت کنید.

بورسیه آزمون آیلتس IELTS 2020

دریافت مدرک آیلتس  منجر به بازگشایی فرصت های جدید برای دانشجویانی که قصد اپلای دارند و افراد فعال در حوزه های مختلف می شود کما اینکه معتبر ترین موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها این آزمون را لازمه ورود به دوره های مختلف خود می دانند.دربرآوردهای تخمینی ، حدود 5 میلیون دانشجو سالانه از 140 کشور برای آزمون آیلتس شرکت می کنند. در حالی که بسیاری از دانشجویان با استعداد وجود دارند که می توانند آزمون IELTS را با نمرات خوب پاس کنند اما به دلیل بحران های مالی( من جمله افزایش شدید قیمت ارز در ایران) ، دانشجویان شرکت در امتحان محروم می شوند. به همین دلیل ما بر این شدیم که بورسیه ای را معرفی کنیم که دانشجویان سراسر دنیا را برای شرکت در ازمون آیلتس بورسیه می کند و هزینه آزمون را می پردازد.

دانشجویان سراسر دنیا از جمله دانشجویان ایرانی می توانند در بورسیه تحصیلی آزمون آیلتس که  بصورت فول فاند سالانه اهدا می شود ، به صورت رایگان در این آزمون شرکت کنند.

کدام افراد واجد شرایط شرکت در بورسیه آزمون آیلتس هستند؟

  1. افراد زیر 32 سال
  2. کسب نمرات عالی در مقطع دبیرستان
  3. دوره کارشناسی را حداقل با معدل 3 GPA پاس کرده باشند(دانشجویان ترم 7 و 8 هم واجد شرایط هستند اما باید کارنامه و تاییدیه  6 ترم قبلی را داشته باشند)
  4. کسانی که قبلا آیلتس شرکت نکرده باشند.
  5. با درآمد خانوادگی کمتر از 250 دلار(آمریکا) در ماه (صورت حساب بانکی خانوادگی و رسید مالیاتی باید ارائه شود)
  6. یک توصیه نامه از اساتید سابق که شایستگی داوطلب را تایید کنند.

مزایای بورسیه آزمون آیلتس

بورسیه تحصیلی هزینه آزمون آیلتس ، پرداخت هزینه کامل یک امتحان آیلتس طبق شورای انگلیس ، AEO یا هر نوع سازمان سنجش این آزمون را شامل می شود. هزینه کامل آزمون آیلتس در مدت 45 روز از اعلام نتیجه نهایی ، به حساب بانکی داوطلبان موفق واریز می شود.

چگونگی اقدام و مهلت این بورسیه:

داوطلبان واجد شرایط، موظف هستند برای درخواست بورسیه تحصیلی کامل آیلتس ، فرم درخواست آنلاین موجود در این لینک را تکمیل کنند. آخرین مهلت درخواست بورسیه تحصیلی آیلتس 30 آگوست 2020 / 9 شهریور 1399 است.

<br/>

نویسنده مطلب: بورسیه پلاس

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.