راحت ترین روش مهاجرت به آلمان

یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت و اقامت دائم، کشور آلمان هست. این کشور یکی از قدرت های اقتصادی اروپا هست که در زمینه اقتصادی و سیاسی بسیار پیشرفته است. آلمان کشوری مدرن و توسعه یافته است که بهترین دانشگاه های جهان رو در خودش جای داده است.

اگر قصد مهاجرت به کشور های خارج رو دارید من پیشنهاد می کنم که هر جور شده به این کشور برید. نرخ بیکاری این کشور نزدیک به 3 درصده. حالا یعنی چی؟

مهاجرت به آلمان
مهاجرت به آلمان

وقتی می گن نرخ بیکاری کشوری 3 درصد هست یعنی این کشور هر ساله با کمبود نیروی کار متخصص روبرو میشه و از کشور های دیگه نیروی کار می گیره. هرچی نرخ بیکاری کشوری بالا باشه یعنی تعداد نفرات بیکار در این کشور زیاد هست و فرصت های شغلی خیلی کمی در این کشور وجود دارد.

چرا به آلمان مهاجرت کنیم؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که شاید همین الان دارید به جوابش فکر می کنید. چرا ما باید به آلمان مهاجرت کنیم؟ چرا نباید بریم ترکیه یا هر کشور دیگه ای؟

باید بگم من تو این مقاله می خوام اطلاعات جامعی رو در رابطه با همه کشور ها در اختیارتون بزاریم تا شما با مطالعه این اطلاعات آگاهی مناسبی رو از کشور های خارجه پیدا کنید و همچنین تصمیم درستی رو برای سرنوشت خودتون بگیرید.

خب هدف همه ما اول از همه اینه که از پس هزینه های زندگی مون بر بیایم. باید بگم آلمان کشوری هست که ماهانه نزدیک به 3500 یورو به کارگر ساده اش حقوق ماهیانه میده. حالا شما فکر کن وقتی یک کارگر ساده 3500 یویو میگیره کسی که مهندس و یا دکتر و یا استاد دانشگاه یا معلم و یا… هست ماهانه چقدر میتونه درآمد داشته باشه؟

3500 یورو به پول ایران نزدیک به 80 تا 100 میلیون تومن ماهانه میشه. پس این دلیل اول میتونه برای مهاجرت به کشور آلمان باشه. دومین دلیل نرخ پایین بیکاری در این کشور هست. یعنی شما اگر پاتون رو داخل کشور آلمان بزارید و تخصصی رو داشته باشید یک روز هم بیکار نمی مونید!

هزینه زندگی در آلمان

حالا می رسیم به هزینه های زندگی در آلمان که با یک مثال ساده بتون توضیح میدم.

یک کارگر در کشور آلمان ماهانه 3500 یورو درآمد داره و هزینه های ماهانه زندگی این کارگر ساده نزدیک به 1500 یورو هست. یعنی اگر شما بخوایید خیلی تجملاتی زندگی کنید با حقوق یک کارگر ساده هم موتونید!

راه های مهاجرت به آلمان

مهاجرت و اخذ اقامت آلمان از 6 راه امکان پذیر است.

1- مهاجرت کاری

2- مهاجرت تحصیلی

3- مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

4- مهاجرت از طریق پناهندگی

5- مهاجرت از طریق ازدواج

6- مهاجرت از طریق تولد

متقاضیان مهاجرت به آلمان می تونن از این 6 روش به آلمان مهاجرت کنن. مهاجرت کاری به آلمان نیاز به تخصص و مهارت داره یعنی شما اگر نجار هستید و تو کارتون تخصص دارید می تونید به راحتی توی اون کشور با درآمد بالا مشغول به کار بشید.

مهاجرت تحصیلی به آلمان شرایط خاصی داره که بهرته مقالات مهاجرت تحصیلی به آلمان رو مطالعه کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هم نیازمند سرمایه زیادی هست که شاید هرکسی نتونه اون سرمایه رو داشته باشه. اما بهترین راه های مهاجرت به آلمان یکی از طریق کار و یکی از طریق تحصیل هست.

نویسنده مطلب: نسیم

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.