هزینه زندگی در سنت کیتس نویس + بررسی جامع

سنت کیتس نویس یکی از کشورهای مقصد مهاجرت بیشتر مردم جهان بخصوص ایرانیان است. علت توجه به این کشور شرایط آسان اخذ پاسپورت و شهروندی آن است. هرکسی می‌توانید با سرمایه گذاری در محدوده 100 هزاردلار به بالا بخصوص در بخش مسکن سنت کیتس نویس، پاسپورت این کشور را برای خودش و خانواده اش بگیرد. هرچند که برای گرفتن شهروندی این کشور نیاز به حضور در آنجا نیست اما بد نیست بدانیم که اگر بخواهیم به سنت کیتس نویس برویم چه میزان باید هزینه زندگی در آنجا بپردازیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.


سنت کیتس نویس کجاست؟

سنت کیتس و نویس یکی از جزایر فوق‌العاده در دریای کارائیب است که چه به لحاظ گردشگری و چه از نظر مهاجرت جز مقاصد فوق‌العاده مهم جهان است. اینجا کشوری است که از دو جزیره تشکیل شده است و در بخشی از اقیانوس اطلس قرار گرفته است. این کشور به دلیل داشتن سواحل فوق العاده، آب و هوای خاص، انبوه جنگل‌ها و سخره‌های جذاب شهرت بسیار زیادی دارد. همچنین در اینجا یک آتشفشان خفته در کوه وجود دارد  و دریاچه ای سبز زنگ ک همواره زیر بارش انبوه بازان های خاص خود قراردارند. این کشور علاوه بر مهاجر پذیری زیاد، دارای جمعیت بومی خاص خودش است که از فرهنگ خاصی برخوردار هستند. در این جزایر پر است از غداهای خوشمزه محلی، رستوران‌ها و کافه‌هایی که به سبک غربی و تا حدودی هندی می‌باشند. در کل گرفتن پاسپورت سنت کیتس و نویس به عنوان پاسپورت دوم یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که در این زمینه می‌توانید انجام دهید.

هزینه زندگی در سنت کیتس نویس

چه به سنت کیتس و نویس مهاجرت کنید و چه بخواهید در آنجا زندگی کنید. یکی از فاکتورهای مهم این است که بدانید هزینه زندگی در سنت کیتس و نویس چقدر است. همان‌طور که گفتیم طیف عظیمی از خوراکی و رستوران در این کشور جزیره‌ای وجود دارد.  به طور معمول، یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت 11 دلار است، در حالی که یک وعده غذایی سه وعده برای دو نفر در یک رستوران متوسط 92 دلار است.

برای کسانی که از رفتن به بار لذت می‌برند، آبجوهای محلی و وارداتی در سنت کیتس و نویس ارزان‌تر از حد متوسط هستند. هزینه حمل و نقل سنت کیتس و نویس هم از فاکتورهای بسیار مه ماست. یک جنبه بسیار کاربردی سنت کیتس و نویس این است که دارای یک شبکه اتوبوس کارآمد است که دسترسی به اکثر نقاط سنت کیتس و نویس را فراهم می‌کند. قیمت بلیت اتوبوس محلی نصف قیمت بلیت اتوبوس ایالات متحده است. قیمت تاکسی برای مذاکره با راننده است و نسبتاً ارزان در نظر گرفته می‌شود. یک کشتی وجود دارد که روزانه و با هزینه کم بین سنت کیتس و نویس حرکت می‌کند.

مراقبت‌های بهداشتی برای همه ساکنان سنت کیتس و نویس در دسترس است. از نظر امکانات پزشکی، سنت کیتس و نویس خانه بیمارستان عمومی جوزف N فرانسه – واقع در سنت کیتس – و بیمارستان الکساندرا – واقع در نویس است. هر بیمارستان انواع مختلفی از درمان را ارائه می‌دهد، اما در موارد شدیدتر ممکن است نیاز به تخلیه اضطراری باشد. بنابراین توصیه می‌شود که بیمه خصوصی داشته باشید که تخلیه را پوشش می‌دهد.

سنت کیتس و نویس نیز چندین کلینیک خصوصی دارد. پس از این زمینه شما دچار کمبود و مشکل نخواهید بود.  ازآنجایی‌که سنت کیتس و نویس نیاز به واردات بسیاری از محصولات دارند، هزینه مواد غذایی می‌تواند متوسط تا گران باشد. با این حال، محصولات محلی نسبتاً کم هزینه هستند. سبزیجات، میوه‌ها و گوشت تازه تولید محلی مانند برنج سفید، تخم مرغ، مرغ، پنیر محلی، گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی و پیاز ارزان هستند.

غذاهای وارداتی مانند شیر، نان سفید تازه، پرتقال و شراب وارداتی گران‌تر از حد متوسط است. هزینه‌های تحصیل در سنت کیتس و نویس تحصیل در سنت کیتس و نویس برای کودکان 5 تا 16 ساله رایگان و اجباری است. مدارس خصوصی نیز در دسترس هستند. سنت کیتس دارای چندین دانشگاه است که تعداد کمی از آنها دانشکده‌های پزشکی خصوصی هستند. هزینه‌های دانشگاه بر اساس هر دانشگاه و مدرک متفاوت است و برخی از دانشگاه‌ها برای اتباع سنت کیتس و نویس رایگان هستند. در زیر میانگین شهریه دانشگاه در سال چهار تا از مشهورترین دانشگاه‌های سنت کیتس و نویس آورده شده است:

  • کالج کلارنس فیتزروی: 650 دلار
  • دانشگاه بین‌المللی علوم بهداشت: 1000 دلار
  • دانشگاه پزشکی آمریکای نویس: 3000 دلار
  • دانشکده پزشکی دانشگاه ویندزور: 10000 دلار

اجاره در سنت کیتس و نویس

قیمت اجاره در سنت کیتس و نویس بسته به محل زندگی شما و تعداد اتاق خواب شما متفاوت است. شما می‌توانید یک آپارتمان یک‌خوابه در مرکز شهر با قیمت 850 دلار و خارج از مرکز شهر با 600 دلار اجاره کنید.

برخی از بهترین شهرها برای زندگی در سنت کیتس و نویس عبارتند از Basseterre – پایتخت – Sandy Point Town، Charlestown و Bath.

املاک و مستغلات سنت کیتس و نویس

املاک و مستغلات سنت کیتس و نویس بسیار متنوع است و فرصت‌های باورنکردنی را ارائه می‌دهد. می‌توانید ویلاها و کاندوهای زیبا، استراحتگاه‌های مجلل، هتل‌های بوتیک، آپارتمان‌های شیک و خانه‌های خانوادگی را پیدا کنید. به منظور خرید ملک سنت کیتس و نویس، گزینه‌های مختلفی برای خارجی‌ها در دسترس است. شما می‌توانید به عنوان یک خارجی با پرداخت ارقامی بین 100 تا 400 هزار دلار در بخش املاک این کشور سرمایه گذاری کنید و در نهایت پاسپورت سنت کیتس و نویس را دریافت کنید.

نتیجه

بسیاری از محصولاتی که در این کشور جزیره‌ای وجود دارند وارداتی هستند پس می‌توانند کمی گران باشند. اما معمولاً غذاها و نوشیدنی‌هایی که در اینجا تولید می‌شوند قیمت ارزانی دارند. قیمت ملک در سنت کیتس و نویس ارزان است و نسبت به کشوری مثل ترکیه هزینه کمتری برای دریافت پاسپورت دریافت خواهید کرد. در کل می‌توان گفت که دریافت پاسپورت این کشور ارزشش را دارد و برای اینکه فوراً یک شهروند بین‌المللی بشوید و بتوانید کسب و کار خود را درجهان رشد دهید. می‌توانید از مسیر گرفتن پاسپورت سنت کیتس و نویس استفاده کنید.

 

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.