دلایل محبوبیت رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

دلایل محبوبیت رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا
دلایل محبوبیت رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

درصورتیکه در کانتنت مارکتینگ مشتریان شرکت ها را سرچ میکنند. مشاور دیجیتال مارکتینگ کسی است که دانش، تخصص، تجربه و توانایی تبدیل کسب و کار سنتی به کسب و کار اینترنتی را دارد و از طریق ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می تواند مشتریان بیشتری به کسب و کار جذب نماید و سازمان را به اهداف از پیش تعیین شده برساند. روشهای کسب درآمد از دیجیتال مارکتینگ چه هستند؟ بیل گیتس معتقد است که استفاده از فضای اینترنت برای کسبوکارها یک ضرورت است تا یک فرصت! اگر در B2B (تجارت به تجارت) هستید، ممکن است بیشتر مقالههای سفید یا گزارشها ، وبینارها و فیلمهای آموزشی باشد. • وبینارها: وبینار، محتوای ویدئویی تعاملی و با جزئیات بیشتری است که عملکرد موثری در مرحله بررسی دارد، زیرا نسبت به یک ویدئوی کوتاه یا پست وبلاگ محتوای جامعتری را در اختیار مخاطب قرار میدهد. قرار دادن ویدیوی تبلیغاتی در یوتیوب و کسب درآمد از آن. در این مقاله تصمیم داریم به صورت جامع بازار کار و فرصتهای شغلی و درآمدزایی از دیجیتال مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم تا اگر قصد ورود به این حوزه را دارید با آگاهی کامل قدم در این مسیر بگذارید.

شاید بعد از مطالعه مطالب بالا از خود بپرسید «آیا افزایش فرصتهای شغلی بازار دیجیتال مارکتینگ تا زمان ورود شما به این بازار وجود دارد؟ 4 چگونه میتوان از دیجیتال مارکتینگ درآمدزایی کرد؟ هر کدام از این روشها برای درآمدزایی از دیجیتال مارکتینگ مزایا، معایب و نکات مربوط به خود را دارد که در ادامه به بررسی تفصیلی هر یک از آنها میپردازیم. پوش نوتیفیکیشن یکی از جدیدترین ابزارها در دیجیتال مارکتینگ است که بدون دریافت اطلاعات مشتریان تان می توانید برای آن ها پیام هایی به صورت اعلان ارسال کنید. یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن همه علاقهمندان به دیجیتال مارکتینگ را مشغول خود کرده است این میباشد که «چگونه وارد فضای کاری دیجیتال مارکتینگ شویم؟ حال که خیالتان از بابت رونق بازار کار دیجیتال مارکتینگ و آینده روشن این مسیر راحت شد، نوبت به بررسی روشهای کسب درآمد از دیجیتال مارکتینگ میرسد. همچنین اگر دقت کرده باشید متوجه شدهاید که بسیاری از افراد شروع به ارائه آموزشهای بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از اینستاگرام، سئو و سایر شاخههای دیجیتال مارکتینگ کردهاند. اولین حرف از کلمه ENGAGE است.

چرا دیجیتال مارکتینگ مهم است؟
چرا دیجیتال مارکتینگ مهم است؟

این ایده واقعا جالب است بخصوص با ورود هک رشد. زیرا ما در دنیایی زندگی میکنیم که همه چیز به سرعت در حال رشد است. اینها همه نشانههایی از رشد بازار کار دیجیتال مارکتینگ و پویایی این حوزه هستند. بسیاری از افراد تا قبل از شیوع ویروس کرونا درک صحیحی از تاثیر خارقالعاده اینترنت و فضای مجازی بر روی کسبوکارها نداشتند. همانطور که اشاره شد یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در رونق بازار کار دیجیتال مارکتینگ در ایران، شیوع ویروس کرونا بوده است. یکی از رایجترین روشهای PPC تبلیغات گوگل است که در آن باید برای اسلاتهای برتر در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل به ازای هر کلیکی که برروی لینکهایتان میشود پول پرداخت کنید. به دنبال این تغییرات تب استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ بسیار داغ شده است و بازاریابی دیجیتال جزو یکی از تخصصهای با ارزش و حیاتی در ایران به شمار میآید. شما میتوانید از طرق مختلف اینفلوئنسر مورد نظر خود را استخدام کنید. یکی از سادهترین و در عین حال، قدرتمندترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، یک وبلاگ است. زیرا استفاده نکردن از مزایای دیجیتال مارکتینگ میتواند یکی از بزرگترین تهدیدها برای آینده شغلی شما باشد! اما این روزها استفاده از خدمات و خرید از فروشگاههای اینترنتی تبدیل به یکی از عادتهای مردم شده است.

همین عامل باعث شد تا بسیاری از کسبوکارها به استفاده از دیجیتال مارکتینگ روی آورند و بیش از پیش بر روی این موضوع سرمایهگذاری کنند. بله از طریق اینستاگرام هم می توانید مشتریان دلخواه خود را جب کنید اما به هیچ وجه نمی توانید از دیگر ابزارهای دیجیتال مثل ایمیل مارکتینگ برای وفادار سازی آن ها و ارتباط مداوم با مشتریان خود استفاده کنید. این کار لزوماً به معنای حذف بیدرنگ و کورکورانه یک مجموعه از افراد نیست، بلکه استفاده از راهکارهای بخشبندی برای جدا کردن دریافتکنندگانی که در زمانهایی غیرفعال بودهاند از افرادی است که به طور فعال ایمیلهای شما باز و کلیک میکنند. یک نمونه از اینفلوئنسر مارکتینگ را میتوانید در اینستاگرام ببینید مانند بلاگر ها … بازارتون رو بشناسید. یک برند باید شناخت درستی از رقبا، مشتریان دموگرافیک، کانال های توزیع کنونی و هرگونه اطلاعاتی در مورد دموگرافی و محصولات مرتبط به بازار خود داشته باشد. 3 آیا ممکن است در آینده بازار کار دیجیتال مارکتینگ رونق خود را از دست بدهد؟

نویسنده مطلب: امین دیجی مارکتینگ

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.