انواع خدمات مربوط به اخذ ویزای استارتاپ

یکی از آسان‌ترین راه‌های دریافت ویزا برای افراد صاحب ایده‌های کسب و کار، استارتاپ است. بسیاری از افراد با اخذ ویزای استارتاپ برای مهاجرت به کشور موردنظر خود، اقدام می‌کنند. شرکت‌های مختلفی هم خدماتی را در این مورد به شما ارائه می‌دهند که در این مقاله قصد داریم انواع خدمات مربوط به اخذ ویزای استارتاپ را برایتان شرح دهیم.

 

بهینه سازی ایده استارتاپی

به ایده‌های نوپا و جدیدی که باعث به وجود آمدن مشاغل مختلف می‌شود، استارتاپ می‌گویند. این تعریف ساده‌ای از عبارت استارتاپ است؛ بهینه سازی ایده استارتاپی یکی از مراحلی است که باید برای اخذ این ویزا طی کنید. از آن‌جایی که افراد زیادی روی این مورد حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و با استفاده از همین ویزای استارتاپ اقدام به مهاجرت می‌کنند، شما باید برای بهینه سازی ایده استارتاپی خود تلاش کنید.

باید با استفاده از همین روش، بهترین طرح و ایده را بین دیگر افراد داشته باشید تا در نهایت موفق به اخذ این ویزا شوید. بهینه سازی ایده استارتاپی باعث دیده‌شدن و در نهایت برندشدن استارتاپ می‌شود و به شما کمک بسیار بزرگی برای دریافت ویزا می‌کند.

تهیه بیزینس پلن

برای اخذ این نوع ویزا باید یک طرح اقتصادی سودده داشته باشید که موجب گسترش استارتاپ شود. این طرح به بیزینس پلن معروف است و در به موفقیت رسیدن هر کسب و کار و استارتاپی نقش پررنگی ایفا می‌کند. هر کدام از پلن‌های بیزینسی باید یک‌سری چهارچوب و قوانین خاص داشته باشند تا مورد قبول واقع شوند.

بیزینس‌ پلن‌ها باعث می‌شوند که کسب و کار شما سودآوری بیشتری داشته باشد و تجارتتان رشد خوبی به خود ببیند. برای اینکه کسب و کارهای جدید و نوپا بتوانند به بازار جهانی تجاری راه‌ پیدا کنند، نیازمند بیزینس پلن هستند. این مورد باعث می‌شود که استارتاپتان روی برنامه منظمی به سمت موفقیت و برندشدن حرکت کند. شرکت ما می‌تواند با ارائه بیزینس پلن‌های منظم و عالی، علاوه بر اینکه استارتاپ شما را به سمت موفقیت حرکت دهد، موجب دریافت ویزای استارتاپ هم شود. پس باید بدانید که تدوین بیزینس پلن اهمیت زیادی دارد.

ثبت شرکت و برند بین المللی

برای اینکه کسب و کار یا شرکتتان رونق و نظم خوبی داشته باشد و به راحتی به بازار جهانی راه پیدا کند، نیازمند ثبت شرکت و برند بین المللی هستید. انجام این کار هم با قوانین خاصی همراه است و باید در چهارچوب مشخصی صورت گیرد. زمانی که شرکت و برند خود را ثبت نکنید، تقریبا تمام فعالیت‌هایتان با آن شرکت غیرقانونی خواهد بود و برای اینکه مشمول جریمه نشوید و فعالیت‌ها قانونی باشد، باید برند و شرکت خود را ثبت کنید.

به طور کلی اصلی‌ترین هدف برای ثبت شرکت و ثبت برند بین المللی قانونی کردن فعالیت‌ها است. هیچ شرکتی در ایران و جهان وجود ندارد که بدون ثبت فعالیت کند و موفق باشد. شرکت ما می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند و با ثبت شرکت و برند بین المللی شما را برای اخذ ویزای استارتاپ چند پله رو به جلو ببرد.

اخذ فاند استارتاپ

اخذ فاند استارتاپ با مزیت‌های فوق‌العاده زیادی همراه است. با استفاده از این نوع ویزا می‌توانید اقامت دائم برای خود در کشور موردنظر بگیرید؛ حتی امکان دریافت اقامت دائم با اخذ فاند استارتاپ برای خانواده نیز وجود دارد. جالب است بدانید که برای اخذ این نوع ویزا نیاز به سرمایه زیاد یا حتی مدرک تحصیلی بالا و مدرک زبان ندارید و به راحتی می‌توانید سرمایه خوبی را در کشور موردنظر به دست بیاورید.

 

اگر برای اخذ فاند استارتاپ نیاز به کمک دارید، حتما روی کمک ما حساب کنید. ما می‌توانیم در صفر تا صد مراحل اخذ فاند استارتاپ همراهتان باشیم و شما را برای دریافت این نوع ویزای پرطرفدار کمک کنیم.

اخذ تاییدیه اسپانسر ویزا

دریافت نامه اسپانسری ویزا یکی از مهم‌ترین و البته مشکل‌ترین مراحل مربوط به اخذ ویزای استارتاپ است. بسیاری از کشورهایی که شرایط ارائه استارتاپ ویزا دارند، نمایندگانی را مشخص کرده‌اند تا متقاضیان ابتدا طرح و ایده خود را به آن‌ها بگویند که به این شرکت‌ها اسپانسر ویزا می‌گویند. اگر اسپانسر ویزا از طرح و ایده متقاضی خوشش آمد، متقاضی و هم‌تیمی‌هایش برای مصاحبه دعوت می‌شوند و در صورت تایید در این مرحله، تاییدیه اسپانسری ویزا توسط این شرکت ارائه می‌شود تا افراد متقاضی با استفاده از آن ویزای استارتاپ را دریافت نمایند.

 

تحقیق بازار

تحقیق بازار که به آن مارکت ریسرچ هم گفته می‌شود، مربوط به جمع‌آوری اطلاعات درباره مخاطبان هدف هر کسب و کاری است. بعد از این فرآیند کسب و کار موردنظر نقاط قوت و ضعف خود را می‌شناسند. برای اینکه بتوانید کسب و کار یا استارتاپ موفقی داشته باشید و با استفاده از آن ویزای استارتاپ را دریافت کنید، باید از تحقیق بازار یا همان مارکت ریسرچ هم استفاده کنید. استفاده از این روش باعث می‌شود که مشتریان بیشتری پیدا کنید و کسب و کار گسترده‌تری داشته باشید. اگر در این زمینه نیاز به کمک دارید، ما همراه شما هستیم تا علاوه بر به موفقیت رساندن کسب و کار و شرکتتان، به شما در اخذ ویزای استارتاپ هم کمک کنیم.

اخذ ویزای همراه

همانطور که از نامش پیدا است، ویزای همراه مربوط به دریافت ویزا برای خانواده درجه یک متقاضیان بوده و باعث می‌شود که خانواده درجه یک فرد هم بتوانند همراه او در کشور موردنظر زندگی کنند. افرادی که با استفاده از ویزای کاری مهاجرت کردند و افرادی که اقامت دائم دارند، می‌توانند از طریق اخذ ویزای همراه خانواده درجه یک خود را هم به کشور مقصد ببرند. پدر، مادر، همسر و فرزندان فرد متقاضی جزء خانواده درجه یک او حساب می‌شوند و مشمول این ویزا خواهند بود. ویزای همراه توریستی، تحصیلی، کاری و … انواع مختلف ویزاهای همراه هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

ویزای همراه یکی دیگر از مراحل اخذ ویزای استارتاپ است که باید بعد از اخذ نامه تاییدیه اسپانسر ویزا برای آن اقدام کنید. ما در این مرحله هم مانند دیگر مراحل همراه شما هستیم تا بتوانید به راحتی از این مرحله هم عبور کنید و در نهایت با اخذ ویزای استارتاپ به کشور موردنظر مهاجرت نمایید.

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.