بهترین سایت های آنلاین ساخت رزومه کاری در سال 2021

گاهی نوشتن یک رزومه کاری مرتب و جذاب که بتواند کارفرما را ترغیب به استخدام شما کند زمان بر، سخت و پرهزینه است چرا که شاید ندانید اطلاعات را چگونه در کنار هم قرار دهید و یا نیاز به طراحی گرافیکی فرم رزومه داشته باشید.  در این حالت، بهترین، کم هزینه ترین و آسان ترین راهکار استفاده از سایت های آنلاین ساخت رزومه است.

در این مقاله سایت های مختلف رزومه ساز را از نظر کیفیت، تنوع قالب‌ها، رابط‌ کاربری و هر ابزار اضافی که برای ساخت رزومه ارائه داده بودند بررسی و مقایسه کردیم و در پایان، به 7 تا از بهترین رزومه سازهای آنلاین رسیدیم که همه آنها می توانند به شما در ساخت یک رزومه کاری چشم نواز و کم هزینه یا رایگان کمک کنند.

رزومه چیست؟

رزومه به نوشته‌ای گفته می‌شود که پیشینهٔ تحصیلی، مهارتی و شغلی و برخی جزئیات زندگی یک شخص در آن درج می‌شود تا شرکت‌ها و کارفرمایان بتوانند با مطالعهٔ آن در مورد استخدام یک شخص تصمیم بگیرند.بنابراین برای موفقیت در کاریابی و پیداکردن شغل مناسب،تهیهٔ یک رزومه مناسب و حرفه ای اهمیت زیادی دارد.

7 تا از بهترین رزومه سازهای آنلاین در سال 2021 :

Resume Coach

Resume.io

Resumonk

JobScan

MyPerfectResume

Zety

VisualCV

بررسی کامل بهترین رزومه سازها :

پلتفرم Resume Coach – به طور کلی بهترین

این سایت دارای یک کتابخانه گسترده از الگو و قالب های حرفه ای برای ساخت رزومه است و همچنین یک سازنده رزومه آنلاین بصری و جذاب نیز هست.

استفاده از سایت Resume Coach آسان است چرا که در هر مرحله شما را برای ایجاد رزومه راهنمایی می کند. شما در این سایت به راحتی می توانید بخش هایی را اضافه و حذف کنید تا رزومه ای مناسب برای رشته خاص خود ایجاد کنید.

در حال حاضر، Resume Coach گزینه ای برای وارد کردن سابقه شغلی از لینکدین ندارد، بنابراین باید تمام اطلاعات خود را به صورت دستی وارد کنید. همچنین، برای دسترسی کامل به تمام الگوهای کتابخانه، باید اشتراک بخرید.

قیمت خرید اشتراک:

– پلن رایگان: 0 دلار

– پلن اولیه 14 روزه: 95 سنت (دسترسی به قالب های اولیه)

– پلن نامحدود 14 روزه: 1.95 دلار (دسترسی به قالب های برتر)

– پلن نامحدود ماهانه: 7.95 دلار

پلتفرم RESUME.IO – بهترین گزینه برای سفارشی سازی

این سرویس علاوه بر کمک به شما در ساخت رزومه و سفارشی سازی آن برای یک شغل خاص به شما ویژگی ردیابی را هم می دهد از طریق این ویژگی کارفرمایان و مشاغلی را که برای آنها درخواست می دهید می توانید ردیابی و پیگیری کنید.

سایت Resume.io یک رابط کاربری تمیز،ساده و آسان دارد. ایجاد رزومه در این سایت در سه مرحله ساده انجام می شود. ابتدا، اطلاعات لازم و محتوا را اضافه می‌کنید. دوم، رنگ و سبک قالب خود را انتخاب می کنید. سوم، رزومه خود را منتشر و دانلود می کنید. در این فرایندها نگران بروز هیچ گونه ابهامی نباشید چرا که در هر مرحله راهنمایی های لازم صورت می گیرد.

این رزومه ساز همچنین 12 قالب مختلف برای ساخت رزومه ارائه می دهد.

قیمت خرید اشتراک:

– پلن رایگان: 0 دلار (رزومه فقط به صورت رایگان به صورت فایل TXT قابل دانلود است)

– آزمایشی 7 روزه: 2.95 دلار

– اشتراک 6 ماهه: 44.95 دلار

– اشتراک 12 ماهه: 74.95 دلار

پلتفرم RESUMONK – بهترین گزینه مقرون به صرفه

در این سایت با خرید اشتراک می توانید به کتابخانه ای بزرگ از قالب های رزومه حرفه ای دسترسی پیدا کنید. همچنین این سایت منبعی غنی از بیش از 500 کلمه کلیدی است که شرکت ها و کارفرمایان رزومه های دارای آن کلمات کلیدی را استخدام کرده اند.

استفاده از ابزارهای سایت Resumonk آسان است و شما را در هر مرحله از ورود داده ها راهنمایی می کند. شما حتی می توانید پروفایل لینکدین خود را هم در رزومه کاریتان اضافه کنید که اینکار قطعا مفید و موثر است. در این سرویس همچنین امکان مدیریت چندین رزومه و اعمال تنظیمات برای گروه خاصی از کارفرمایان فراهم شده است.

طراحی کلی این سایت “بدون حاشیه” است. خدمات اضافی زیادی مانند نوشتن رزومه کامل یا توزیع آن را انجام نمی دهد. Resumonk برای انجام یک کار طراحی شده است – یک جوینده کار با زمان و بودجه محدود و یک رزومه عالی.

قیمت خرید اشتراک:

– نسخه رایگان: 0 دلار (این رزومه واترمارک Resumonk را دارد)

– پلن پیشرفته: 29 دلار (دسترسی برای 1 سال)

– پلن دائم : 89 دلار (دسترسی برای همیشه)

پلتفرم JOBSCAN – بهترین برای بهینه سازی ATS

این سرویس به شما این اطمینان را می دهد که رزومه شما از سیستم ردیابی متقاضی (ATS) عبور کند. شرکت های مختلف از نرم افزارهای ATS متفاوتی برای غربالگری کارجویان و یافتن مناسب ترین افراد استفاده می کنند. JobScan در مورد سیستم های برتر دائما در حال تحقیقات است و نکات ویژه ATS را برای رزومه شما در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده از سایت JobScan آسان است و شما در هر مرحله راهنمایی می شوید. می توانید رزومه موجود خود را وارد کنید و سپس شغلی را که می خواهید برای آن درخواست دهید اضافه کنید تا ببینید رزومه شما در مقایسه با شرح شغل چقدر مناسب است.

سایت JobScan بر اساس رزومه ای که آپلود می کنید، نکات ATS خاصی را ارائه می دهد. همچنین یک مقایسه مهارت کلمات کلیدی را اجرا خواهد کرد. این مهارت ها و کلمات کلیدی سخت و نرم را که اغلب در شرح شغل ظاهر می شوند بررسی می کند و می بیند که رزومه شما چگونه است.

این پلتفرم همچنین به شما امکان می دهد مشاغلی را که برای آنها درخواست داده اید، نسخه های رزومه و مصاحبه هایی که دریافت کرده اید را پیگیری کنید.

این سرویس برای کسانی که در حال حاضر رزومه مناسبی دارند بهترین است. چرا که به شما کمک می کند تا رزومه خود را از طریق کلمات کلیدی، مهارت ها و نکات ATS تغییر دهید، اما اگر به دنبال کمک  درقالب بندی هستید، این سرویس برای شما مناسب نیست.

قیمت خرید اشتراک:

– پلن رایگان: 0 دلار

– پلن ماهانه: 49.95 دلار

– پلن سه ماهه: 89.95 دلار

پلتفرم MYPERFECTRESUME – بهترین برای کمک در ساخت رزومه و ابزار اضافی

این سایت شما را در تمام مراحل فرآیند رزومه سازی از انتخاب یک الگو تا نمایش مهارت های خود راهنمایی می کند. همچنین به شما پیشنهادهایی می دهد که چگونه جذابیت خود را برای کارفرمایان افزایش دهید، بنابراین اگر در رزومه تازه کار هستید یا برای ارتقای خود به کمک نیاز دارید، این سرویس انتخاب خوبی است.

سایت MyPerfectResume به عنوان یک سایت شغلی نیز عمل می کند و پس از تکمیل رزومه خود، شروع به مشاهده مشاغل جدیدی خواهید کرد که مطابق با مهارت های شما در داشبورد شما ظاهر می شوند. با کلیک بر روی یکی، جزئیات شغل و اطلاعاتی در مورد میزان تناسب شما با آنچه شرکت به دنبال آن است ظاهر می شود. اگر چیزی است که به آن علاقه دارید، روی پیوند کلیک کنید و به صفحه برنامه هدایت می شوید. داشبورد شما همچنین حاوی توصیه هایی برای جستجوی شغل است، از جمله توصیه هایی در مورد نحوه پاسخگویی به سوالات متداول مصاحبه بر اساس رزومه شما.

شما می توانید یک رزومه به صورت رایگان در MyPerfectResume ایجاد کنید، اما برای دانلود یا چاپ آن باید اشتراک بخرید.

سایت MyPerfectResume دارای 12 قالب رزومه است، اما به هیچ وجه نمی توانید طرح، فونت یا طرح رنگ را تغییر دهید. داشتن این گزینه خوب است، اما مگر اینکه طراحی برای شما یک اولویت باشد، حذف آن نباید نگران کننده باشد. قالب های موجود تمیز و حرفه ای هستند و گزینه هایی متناسب با هر سبکی وجود دارد.

قیمت خرید اشتراک:

– دسترسی کامل 14 روزه: 2.95 دلار و سپس 24.95 دلار

– دسترسی ماهانه: 71.40 دلار

– بازبینی رزومه حرفه ای: 19.95 دلار

– جلد نامه نوشتن: 60 دلار

– رزومه نویسی پایه: 99 دلار

– رزومه نویسی حرفه ای : 199 دلار

– رزومه نویسی ویژه رهبران و متخصصان: 299 دلار

پلتفرم ZETY – بهترین گزینه در سادگی و سهولت استفاده

از میان همه رزومه سازهایی که امتحان کردیم، Zety ساده ترین گزینه برای استفاده است. می توانید بلافاصله بدون ایجاد حساب کاربری شروع به کار کنید. Zety همچنین طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی را برای رزومه شما ارائه می دهد، از جمله رنگ، اندازه فونت، فاصله بین خطوط، قالب بندی تاریخ و موارد دیگر. همچنین می توانید به راحتی شبکه های اجتماعی خود از جمله لینکدین را اضافه کنید.

پلتفرم Zety شما را قادر می سازد تا در عرض چند ثانیه یک رزومه بسازید. هنگامی که طرح کلی خود را ایجاد کردید، می‌توانید در هر زمان که بخواهید با کشیدن و رها کردن، طرح‌بندی را دوباره مرتب کنید. تمام ویرایش ها در یک پنجره انجام می شود، بنابراین می توانید در صورت نیاز بین بخش ها به عقب و جلو بپرید.

شما نیازی به ایجاد حساب کاربری در Zety ندارید، بنابراین می توانید بلافاصله شروع به ساخت رزومه خود کنید. اما برای دانلود رزومه خود باید حتما ثبت نام کنید. Zety بیش از 18 قالب برای رزومه‌های «خلاقانه»، «حرفه‌ای»، «مدرن» و «ساده» ارائه می‌کند.

قیمت خرید اشتراک:

– رزومه ساز: 2.70 دلار برای دو هفته آزمایشی یا 5.95 دلار در ماه با پرداخت سالانه

پلتفرم VISUALCV – بهترین گزینه پولی برای رزومه آنلاین

در این سایت شما می توانید بوسیله ابزارهای این سرویس تعداد دفعات مشاهده یا دانلود رزومه خود را پیگیری کنید .متاسفانه این امکانات تنها در پلن پیشرفته گنجانده شده است.

سایت VisualCV می تواند به شما کمک کند تا به سرعت به کار خود برسید، چه در حال ویرایش رزومه موجود باشید و چه از ابتدا شروع کنید. می توانید نمایه لینکدین خود را وارد کنید یا یک الگوی خالی انتخاب کنید و شروع به نوشتن کنید. VisualCV همچنین نمونه رزومه‌ها را برای صنایع مختلف ارائه می‌کند، و شروع با یکی از این موارد می‌تواند به شما پیشنهادهایی در مورد مواردی که باید اضافه کنید ارائه می‌کند. ویرایش متن به سادگی کلیک و تایپ است و همه تغییرات به طور خودکار ذخیره می شوند. می توانید طرح و قالب را در هر زمان تغییر دهید و فونت ها و حاشیه ها را ویرایش کنید.

پلن پیشرفته به شما امکان دسترسی به تمام قالب ها و یک نام دامنه شخصی را می دهد که در آن یک نسخه آنلاین ذخیره می شود. می‌توانید کارفرمایان را به اینجا هدایت کنید یا اگر دامنه وب‌سایت خود را دارید، نام دامنه VisualCV را جایگزین کنید. حساب آنلاین شما تعداد دفعاتی که رزومه شما مشاهده و دانلود شده است را ردیابی می کند. چندین نسخه به طور جداگانه ردیابی می شوند، بنابراین می توانید ببینید که کدام یک بهترین عملکرد را دارد. و هنگامی که به یک نسخه کاغذی نیاز دارید، می توانید آن را به صورت PDF یا Google Doc صادر کنید.

طرح رایگان VisualCV با محدودیت هایی همراه است. فقط سه قالب رایگان برای انتخاب وجود دارد و همه آنها نسبتاً ابتدایی هستند. همه آنها واترمارک VisualCV در پایین هر صفحه دارند که ظاهر حرفه ای که اکثر مردم به دنبال آن هستند را تضعیف می کند. طرح رایگان می تواند مقدمه خوبی برای ابزار و ویژگی های VisualCV باشد، اما اگر می خواهید یک رزومه تمیز و حرفه ای بدون هزینه داشته باشید این قطعا گزینه خوبی برای شما نیست.

قیمت خرید اشتراک:

– پلن رایگان: 0 دلار

– پلن حرفه ای: 12 دلار در ماه با حداقل 3 ماه

منبع

نویسنده مطلب: کارینت – پلتفرم فریلنسینگ و دورکاری

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.