با iCV مشهور شوید

رزومه ساز آی نوتی همانند یک وب‌سایت شخصی خواهد بود و امکانات بیشماری را در اختیار صاحبین آن قرار خواهد داد. این رزومه ساز با هدف معرفی اشخاص و تخصص‌های آنها طراحی شده است.
با توجه به بستر فنی‌ای که برای رزومه ساز آنلاین آی نوتی فراهم شده است؛ اگر اطلاعات خود را به دقت و با اصولی که در این راهنما از آن یاد شده است؛ وارد نمایید. رزومه شما در نتایج اولیه جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد.
دسترسی به صفحه‌ی مدیریت رزومه ساز آنلاین iCV

پس از خرید رزومه ساز آی نوتی می‌بایست از منوی اصلی سامانه آی نوتی بر روی منوی “خدمات” سپس بر روی زیر منوی “رزومه الکترونیک icv” و در نهایت بر روی گزینه‌ی “مدیریت رزومه‌های من” کلیک نمایید.

پس از آن شما شاهد صفحه‌ای خواهید بود که می‌توانید تمامی iCV های خریداری شده را مشاهده کرده و مدیریت نمایید.

شما میتوانید پس از تکمیل و انتشار رزومه‌ی خود، آن را از روش های زیر در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.

  1. به اشتراک گذاری QR Code رزومه
  2. به اشتراک گذاری آدرس URL رزومه

برای به اشتراک گذاری از طریق QR Code کافیست مجددا به بخش “مدیریت رزومه های من” بازگردید و بر روی دکمه‌ی “QR صفحه رزومه‌ی شما” کلیک کنید.

اگر با کامپیوتر این صفحه از سامانه‌ی آی نوتی را باز کرده‌اید، می‌توانید یکی از اپلیکیشن های پیشنهادی را انتخاب کنید و یا بر روی کپی لینک (Copy Link) کلیک کنید و سپس لینک دریافتی را در متن پیامک و یا بخش چت پیام رسان انتخابی خود، ارسال کنید. مخاطبان شما میتوانند با اسکن QR Code توسط گوشی تلفن همراه و کلیک بر روی لینک نمایش داده شده، صفحه‌ی وب رزومه‌ی شما را مشاهده کنند.

در بخش مدیریت رزومه ها شما میتوانید زمان شروع و انقضای iCV خود را مشاهده کنید.
برای وارد کردن اطلاعات داخل رزومه کافیست بر روی دکمه‌ی “ویرایش” رزومه مد نظر کلیک کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید؛ قسمت مدیریت iCV، شامل چندین سربرگ است. اولین سربرگ، اطلاعات کد است.

آدرس صفحه iCV
اولین چیزی که در این صفحه باید به آن خیلی توجه کنید و از نظر سئو و موتورهای جستجوگر بسیار حائز اهمیت است؛ آدرس iCV یا همان URL می‌باشد.
شما می بایست برای ادامه آدرس iCV ، عبارت دلخواه و مناسبی که مد نظر دارید را، وارد کنید. برای مثال اسم خودتان یا هر فرد دیگر و یا اسم کسب و کارتان را در این کادر وارد کنید.
در غیر اینصورت به صورت پیشفرض نام و نام خانوادگی صاحب پنل در ادامه آدرس قرار خواهد گرفت.

نکته: توجه داشته باشید؛ عبارتی که در کادر آدرس iCV، وارد می‌کنید برای همیشه در ادامه آدرس قرار خواهد گرفت و این صفحه با همین آدرس به موتور جستجوگر گوگل معرفی خواهد شد. پس لطفا این عبارت را با دقت انتخاب نمایید که در آینده نیاز نباشد آن را تغییر دهید.
نکته: تا زمانی که رزومه شما منتشر نشود امکان تغییر این عبارت وجود خواهد داشت. به محض آنکه رزومه شما منتشر گردد، دیگر امکان تغییر این عبارت وجود نخواهد داشت.
شما می‌توانید در ابتدا همه‌ی اطلاعات را در تمامی سربرگ‌های رزومه ساز iCV وارد کنید و پس از تکمیل همه‌ی فیلدها، بر روی دکمه انتشار کلیک کنید که رزومه شما برای همه مخاطبین قابل مشاهده باشد و در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود.

نویسنده مطلب: iNoti Official

منبع مطلب

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.