اپلای رشته حسابداری با اپلای باما

اپلای رشته حسابداری خارج از کشور، یکی از اولویتایی هست که دانشجوهای ایرانی دنبال می‌کنن. برای اینکه بتونید اپلای این رشته را انجام بدین باید کشورا و دانشگاه‌هایی که رشته حسابداری دارن را بشناسین و مدارکی را که در این زمینه لازمه را است مهیا کنین. آیا دانشگاه‌هایی که حسابداری دارن، می‌شناسین؟ چه مدارکی برای اپلای رشته حسابداری لازمه بدید؟

مدارک لازم جهت اپلای رشته حسابداری

اپلای رشته حسابداری در دانشگاه، بستگی به این داره که قصد تحصیل توی چه دوره‌‌ای را داشته باشین. کسانی که قصد اپلای رشته حسابداری در انگلیس را دارن، بعد از تحصیل تبدیل به یک حسابدار بین‌المللی می‌شن و توانایی انجام امور حسابداری توی همه رشته‌های مالی را دارن. چون این رشته بومی هست، شرایط ورود به هر دانشگاه هم ممکنه برای اون، متفاوت باشه. بهتره بدونید هرچه زبان انگلیسی قوی‌تری داشته باشین، تحصیل در رشته حسابداری در خارج، برای شما راحت‌تره.

برای اپلای حسابداری توی آمریکا، در دانشگاه‌هایی مانند هاروارد و یا برکلی، باید جی مت بالای ۷۵۰ داشته باشین. معدل شما هم باید از ۱۷ بالاتر باشه و نمره تافل ۱۰۰ را هم داشته باشین. این دانشگاه‌ها بیشتر افراد با داشتن سواد و رزومه بالا را اپلای می‌کنن. پس باید شرایط رقابت با آنها را داشته باشین. به طور کلی مدارکی مانند

مدرک تحصیلی و ریز نمرات دانشجو با داشتن معدل بالا

داشتن نمره زبان جی مت ۷۵۰، جی آر ای، تافل ۱۰۰ یا آیلتس ۷

داشتن CV

تجربه‌های کاری در زمینه رشته مورد نظر

مدارکی است که می‌تونه اپلای رشته حسابداری در مقاطع تکمیلی را برای شما آسون‌تر کنه.

اپلای رایگان رشته حسابداری

رشته حسابداری تو خارج، بازار کار خوبی داره. این رشته توی ایران کمتر از کشورهای خارجی، بازار کار داره. برای همینه داوطلبان تلاش می‌کنن این رشته را توی خارج از ایران دنبال کنن و تحصیلات تکمیلی را از طریق بورسیه دنبال کنن. اخذ اپلای رشته حسابداری توی مقطع لیسانس و دریافت بورسیه این مقطع، کار سختیه و فقط با داشتن رزومه قوی امکان‌پذیره. اما در مقاطع تکمیلی قابلیت دسترسی بهتری داره.

اپلای رشته حسابداری توی آمریکا و کانادا

بهترین کشورها برای اپلای حسابداری، کشورهای آمریکا و کانادا هستن. اما این مفهومش این نیست که اپلای این رشته توی این کشورها راحته. اتفاقا به دلیل رقابت بالا توی این رشته، رقابت برای اپلای این رشته خیلی سخته. آینده رشته حسابداری توی آمریکا و کانادا درخشانه. یعنی کسی که بتونه اون را به دست بیاره، آینده روشنی برای خودش رقم زده. اپلای این رشته بستگی به این داره که توانایی زبان انگلیسی شما خیلی بالا باشه و رزومه بسیار خوبی داشته باشین.

دانشجوهایی که توی کالج‌های کانادا در مقاطع تکمیلی حسابداری می‌خونن لیسانس از دانشگاه‌های ایرانی گرفتن. بنابراین با داشتن رزومه خوب، می‌شه به این هدف دست پیدا کرد. مقاطع تکمیلی مستر و دکترا در آمریکا و کانادا اغلب به صورت فاند هست. بنابراین رزومه خوب می‌تونه این شانس را به شما بده که فاند تحصیلی دریافت کنین.

https://applybama.com/academic-accounting-degree/

سخن آخر

اپلای رشته حسابداری را می‌تونین در بسیاری از دانشگاه‌های دنیا دنبال کنین. این دانشگاه‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی دانشجو می‌پذیرن. اپلای رشته حسابداری در مقاطع پایین‌تر، آسون‌تره. اما بیشتر بورسیه‌های این رشته در مقاطع بالا ارائه می‌شن. امیدوارم این توضیحات راهنمای خوبی برای شما باشه.

نویسنده مطلب: applybama.family

منبع مطلب

ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.